Rabu, 15 Februari 2023

TASBEH KAYU MULONG

 





Perjalanan Kumpulan Abah menelusuri Sekitar Tanah Palembang tidak berakhir dengan Makam Makam Keramat, Mereka juga berkunjung ke sebuah Makam Milik  Habib Ahmad Bin Syech Shahab. Kemudian mereka menelusuri lagi makam makam lainnya sambil berzikir dan Mengaji di kawasan permakaman. Rugi tok tak menyertainya, kalau tak boleh lah melihat makam makam yang di anggap Keramat ini.


Di sinilah tasbeh ini di ambil , senang kata di berikan oleh Mungkin penjaga Makam. Jenis Tasbeh ini ialah Jenis Tasbeh yang yang d gunakan oleh Wali Songo.. Jenis tau..bukan tasbeh itu yang di gunakan, tapi jenisnya sama. 

Kesemua tasbeh ini ada banyak dan 2 di berikan kepada tok muda untuk di maharkan atau di miliki. 

Jumlah butir ialah 33 biji dan sedap di pegang kerana ia berat. 




Mengikut sebuah blog mistik lain ( kerana tok tak pakar kayu kayan ) tasbeh ini mempunyai banyak kegunaan umum. 

Namun Master Sutra memaklumkan Tasbeh ini di simpan di alam Ghaib dari Pembuat asalnya pada zaman dahulu, dan ianya sudah melebihi 110 tahun. Di ambil dari tukang yang membuat tasbeh kayu jenis ini dan di simpan bagi kegunaan Bangsa Alam Ghaib, dan kemudian di serahkan kembali kepada Manusia, Wallahualam. 

Namun warna kayu ini menjelaskan usianya. Tok lihat di Blog lain yang ada kayu jenis ini kayunya bewarna lebih cerah 

Cara Gunanya ialah :

Merendamkan dan minum airnya

Memegangnya dan mentawarkan Gangguan makhluk halus

Di simpan di dalam rumah In Sha Allah rumah di lindungi dengan perbuatan sihir. Ada org cakap tak perlu percaya tasbeh ini boleh melindungi pemilik, jadi tok nak tanya.. anda percaya sihir tu ada?.. dari mana ia datang?.. Jadi jika ia wujud, maka pasti lah ada caranya untuk prevention. takkan nak duduk saja berpeluk tubuh?.. org yang menyihir pun bukan hantar sihir dengan berpeluk Tubuh.

Dan kelebihan kelebihan di gambar hijau di atas


Ada 2 sahaja. Jika berkehendak, silakan PM tok ya 

01133012715


Mahar di bawah sudah termasuk Kos pos dan insuran, semua pakej anda yang di hantar dari tangan tok muda ada insuran. Jadi kalau hilang jangan risau, Pihak Pos akan cover semula Kos anda. Selalunya pakej akan hilang bila di hantar time nak raya. Atau selepas raya, sepatutnya 3 hari sebelum raya itu lah hari last hantar dan mulai hantar pakej semula pada raya ke 3 atau ke 4, In Sha Allah pakej anda selamat 




 Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 





Maybank 


Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com



BOOST E-WALLET
01111113044 



Touch N Go EWallet

01133012715





Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke tok muda sendiri bagi urusan ini bagi proses penghantaran







TOK MUDA
01133012715











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN