Ahad, 19 Februari 2023

PERIHAL KHODAM

 Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam sejahtera..

Ada beberapa penerima khadam ingin kepastian apakah khadam2 mereka ini masih aktif atau tidak. Maka dibawah ini dikongsikan serba sedikit untuk pengetahuan masing-masing ya.


1. Menjadi Peka terhadap Hal-hal Ghaib

Dapat merasakan kehadiran makhluk-makhluk ghaib kerana ada benturan energi. Begitu juga jika ada aura-aura negatif; akan dapat rasakannya. Jika tahapnya sudah makin tinggi, boleh nampak aura nya secara terus.


2. Menjadi seorang Yang Berwibawa dan dipandang tinggi

Pemilik Khodam yang masih aktif memiliki kewibawaan dan kebijaksanaan sehingga membuatkan orang-orang di sekelilingnya berasa segan dan patuh serta akur.


3. Menjadi Penyembuh dgn izin Allah

Pemilik khadam yang aktif mempunyai daya sembuh yang tinggi berbanding khadam yang tidak aktif. Contohnya, jika ada orang yang sakit lalu disentuhnya, maka boleh saja sembuh tiba-tiba dengan izin Allah.


4. Tenaga / Energi Dalaman mahupun Luaran kadang-kadang menjadi Tidak Terkawal

Ini bermaksud kebiasaannya Khodam yang aktif akan mengeluarkan energi yang boleh menjadi tinggi secara drastik sehinggakan pemiliknya tidak mampu untuk mengawal energi tersebut. Namun ia boleh ditenangkan semula dengan amalan-amalan dan zikir yang di amalkan, in sha Allah..


5. Seringkali Bermimpi

Kebiasaannya pemilik khodam yang aktif akan sering bermimpi tentang perkara-perkara spiritual, hal-hal ghaib serta mistikal.

Wallahua'lam..


Untuk penjelasan lanjut, whatsapp 0178259540



4 ulasan:

  1. Baru malam semalam Tok kat Kampung, pertama kali dalam hidup sy terdengar bunyi mengilai sayup2 sekejap je tapi jelas. Tak taulh benda tu ke apa. Adakah kejadian tu salah satu kepekaan hal hal ghaib Tok?

    BalasPadam
  2. Aslkm tok.. nk taye.. boleh kah khodam khodam kita tu di tangkap oleh bomoh2,, atau boleh kah khodam2 tu di ikat atau d kunci oleh bomoh2 sihir ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, tgk level khodam. kalau level macam naga naga ni susah sikit, garuda pun susah

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN