Rabu, 15 Februari 2023

MINYAK DEWA HEREDES








Ini ialah Minyak Dewa Heredes dan ia di hantar sekali semalam. Mai lagu tu maka tok terima lagu tu sebagaimana abah hantar. 

Minyak ini sebenarnya di berikan Oleh Seorang dewa yang mempunyai hubung kait dengan Dewi Yang di Mas Kahwinkan 2 hari lepas oleh Bang Man S.P. Hanya 15 di berikan dan tok cuma mendapat 1 Sahaja , Tok cuba untuk memaharkan minyak ini Bagi di jadikan Wang belanja di Indonesia kerana wang mas kahwin sudah tok berikan kepada abah , bakinya di beli tiket flight dan penginapan. Habis sudah. Abah rm 1000, Tok ada baki lagi 1200 betul?.. Flight Dan hotel sebagaimana lampiran di bawah






JUMLAH 
RM 995.52

RM 1200 - 995.52: RM 204.48

RM 204.48 Ini ialah duit belanja tok dan belum masuk kos Quran Emas yang selalunya bernilai RM 100++

Tok kirakan untuk anda tahu dalam urusan ini tok ikhlas hanya untuk membantu bakal suami Para dewi. Kalau yang menempah lebih dari 1 org baru lah ada untung tok sikit sikit lagi. 

Tapi jenis tok macam ni lah. Org terus bayar, tok terus bertindak, tok takkan duduk tunggu kot kot ada sorang lagi ke dua lagi ke nak Turut mengirim Maskahwin isteri mereka. :)

Baik... kembali kepada Minyak Heredes. 

Minyak Ini kegunaanya untuk :

Pengasehan dasyat kepada wanita. toksah pakai perangsang apa In Sha Allah perempuan menjadi terangsang, ini bukan pheromone ya, Ini tiada alkohol dan bukan berbau moden.

Selain itu juga ia boleh di jadikan Minyak perisai sepanjang hari cara pakai ialah di Siku , belakang leher , dahi dan juga belakang lutut, In Sha Allah ia akan menjadi Perisai kepada pemakai dari serangan sihir, Hal ini mampu di uji jika anda ke tempat tempat seram Yang katanya ada hantu, hantu tu jin lah.. alamak.. kalau jin ni aii. Gang gang dewa pihak saja lah. Itu kata Master Senior kepada tok. Pasukan Abah ni bukan sahaja berurusan dengan Alam Dewa, malah semua alam yang kita di Malaysia ni tahu dan ada alam lain yang di huni makhluk yang badannya tinggi tinggi dan hidup secara nomad di alamnya. 

Penarik kekayaan dengan cara di letakkan di tempat berniaga , in sha Allah menarik pelanggan menghurungi jualan anda 

Penunduk Pasangan, itu jika anda mahu guna mistik dalam perkahwinan anda.

Penunduk anak anak

Pemagar premis, Cukup di calirkan 4 penjuru premis In Sha Allah pada hari itu tidak akan di masuki sihir 

Ada banyak lagi kelebihan lain.. tok berkejar nak update w.app sebenarnya ni hahaha. Sila Save no tok ya dan pm tok utk tok save nama anda, jadi baru boleh tgk status tok, kalau saling x save memang x boleh tengok punya
01133012715

NAMA PRODUK 
Minyak Heredes

MAHAR 
RM 889.00



Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 





Maybank 




RHB : 2012 9160 00660 3

ATAU

Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com



BOOST E-WALLET
01111113044 



Touch N Go EWallet

01133012715





Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke tok muda sendiri bagi urusan ini bagi proses penghantaran







TOK MUDA
01133012715











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN