Ahad, 12 Februari 2023

SYORGA ALAM DEWA DEWI

 


Dewi Hutan Dewi Illyana




Alhamdulillah , Halaman ini tok akan menulis santai mengenai Hal dewa dewi.

Ada tok keluarkan di Blog 1 Dewi Untuk di maskahwinkan, maaf jika di halaman tersebut tok salah sebut sebagai mahar sebab kita biasa dok sebut bab Mahar. Ia sebenarnya mas kahwin ya.


Dewi Kemasyuran Dewi Cynthia



Apa dia alam dewa dewi?.. depa ni jin ka?... Kalau ustaz ustaz yang ilmunya tahap biasa.. Atau ilmunya khusus di dalam bidang tertentu, depa akan kata Dewa Dewi ni sama dengan Jin atau ialah Jin... sebenaqnya tidak sama sekali. 

Syeikh Zainul Asri Berkata Bahawa "Alam Ghaib ini ada 118000 Lapis "

Kita di Nusantara Hanya mencakupi alam Bunian, Alam Jin, Alam setan, Alam Iblis bagi yang high level dan Alam Roh bagi yang lebih High Level dan AlamAllah Bagi yang sudah habis level di dalam kategori Ilmu MAKRIFAT, Alam Allah tu maksudnya Alam diri la.. Bukan Alam Allah di Arasy, tiada 1 pun manusia yang dapat menghuraikan Alam  Tempatnya Allah yang sebenar, wallahu alam.

Alam Dewa dewi ni adalah salah 1 dari 118,000 alam yang Allah ciptakan untuk menyembah KepadaNya dan menunjukkan kekuasaan DiriNya sebagai sang pencipta. Manusia yang menolak dan membolak balikkan Segala ciptaan Allah umpama merendahkan kekuasaan Allah SWT, mereka berkata.. tidak wujud alam Ghaib, tidak wujud segala macam makhluk ghaib kecuali manusia, hewan dan Tumbuhan. Mereka ini lah dari sekutunya Liberalisme dan Sekularisme malah Mereka mungkin sebenarnya Atheist. 

Alam dewa dewi ini adalah alam Yang jauh terkedalam, di sini tok nak pakai bahasa mudah yang tak perlu anda hafal . Alam dewa dewi adalah alam yang lebih jauh dari bulan, lebih jauh dari makhluk dan penduduk di bulan, Tapi ia dekat dengan kita.. bermaksud ia ada di bumi tetapi bukan senang untuk di kecapi dan di capai dengan ilmu yang Ringkas seringkas ilmu bersahabat dengan Raja Jin. 

Di alam depa ni Tiada sistem perhambaan, kasta. Tetapi mereka yang di tangkap Oleh manusia yang sakti boleh di jadikan sebagai Hamba untuk kegunaan manusia waima sebagai pemuas nafsu. 

Dewi Laut Sunda Dewi Zahra, Anak Buah Nyai Roro Kidul



Dewa dewi ni sebuah bangsa yang KEBANYAKANNYA sombong, mereka Sebenarnya ialah Manusia sama seperti kita Namun mereka mempunyai kekuatan sakti yang lebih tinggi dari manusia biasa dan antara manusia terawal yang mempunyai genetik pracampuran Raja Raja Jin terdahulu , Mereka di sembah oleh manusia sejak dahulu kala sehingga ke hari ini . Agama Hindu, Agama Buddha dan agama agama lain yang lebih kepada nilai nilai kepercayaan kepada sesuatu Dewa atau dewi. 

Jika kita org melayu beranggapan bahawa makhluk Ghaib hanyalah bunian yang mukanya macam melayu.. maka kita salah. Alam ghaib bukan saja ada di Nusantara..malah di seluruh dunia dan negara. 

Jika kamu ingin mengahwini Makhluk Ghaib kamu perlu ada nilai nilai di bawah:

Bunian : mereka melihat hatimu, kejujuranmu, kebersihan hatimu

Jin : mereka melihat ketaksuban kamu kepada mereka, sajian dan persembahan kamu kepada mereka

Dewa Dewi : mereka melihat kepada bakat , kekuatan kamu. 


Kalau mau menikah sama Bunian, kamu mestilah org yang lurus.. Susah juga kan ..sebab bukan semua org lurus, hampir semua manusia inginkan dunia. 

Jika kamu mau menikah sama jin... Senang saja, cukup di sajikan dan memenuhi syarat syarat yang mudah, kamu boleh menikahi mereka.. tapi ingat, jika kamu menikahi mereka kerna keinginan kamu kepada kekayaan, maka setelah menikah kamu tidak akan mendapat kekayaan itu melainkan di tukarkan dengan Nyawa anak kamu, isteri kamu, saudara kamu atau ibu kamu sendiri untuk di jadikan Hamba di alam mereka. Jika kamu berkata, Istri jinku tidak putus solat, baik budi bahasanya masa dia mau menghambakan ibuku...maka kamu sudah tertipu dengan mainan Jin itu. Jika manusia pandai berpura pura, apatah lagi Si rajanya pura pura?

Malah Org bunian juga menuntut Hal hal yang sama, tapi tidak di jadikan hamba , ibumu di jadikan Ibu mereka, adik kamu di jadikan Adik mereka, anak kamu di jadikan anak mereka. Itu kalau bunian, ini bertujuan utnuk menguji hati kamu adakah benar lurus untuk menikahi mereka. Jika di fikirkan bahawa dunia ini penciptanya cuma 1, maka kamu tidak akan peduli jika mereka mengambil saudara kamu bagi di jadikan saudara mereka kerana pabila sampai masanya, kamu juga akan ke sana dan bersama mereka yang sudah di ambil.

Dewa Dewi.. sebuah bangsa yang kuat, megah, cantik dan tampan itu menjadi Branding mereka. Mereka tidak melihat hati kamu, samada baik atau jahat.. atau sejahat jahatnya atau sebaik baik wali.. mereka tidak menilai dari segi ini. Mereka cuma melihat siapa dirimu... kekuatanmu ( contoh seperti abah ) zuhud atau angkuh itu mereka tidak peduli. Lebih mereka suka jika kamu tidak peduli kewujudan mereka yang taasub dengan kamu dan mengikutimu.. ni maksudnya hangpa tau ada kaum ni, ada perempuan lawa dari bangsa Dewi ni dok ikut hangpa, guru guru pun dok kata ada 1 dewi suka gila kat hangpa..tapi hangpa buat tak tau... lagi depa suka, sampai taasub. Malah ada di antara kalangan mereka sanggup meniduri kamu dan wujud di dalam mimpi. rasanya hampir semua pernah di tiduri DEWI MALAM atau DEWI ASMARA. 

DEWI MIMPI BASAH DEWI HERA



Masih di kau ingat wahai lelaki semasa kali pertama akil baligh.. kali pertama air manimu keluar .... kamu di datangi wanita yang cantik gila dan kamu di gomolin sama perempuan itu. Kalau tok dulu masih tok ingat tok ada di atas sarang labah labah yang besaq, dan tok x boleh bergerak.. kemudian datang 1 gadis lawa gila ... dia mai tenyeh dada dia kat dada tok saja terus jadi akil baligh aku ni hehehe. Esok suara dah jadi garau. hahah. 

Siapa perempuan perempuan ini.. adakah JIN?.. wahhh awal awal dah kena noda dengan jin setan ya kita ni...HAHAHAHA... ?.. tidak .. sebenarnya mereka ini ialah Bangsa DEWI... kalau kamu masih teringat ingat wajah wanita yang pertama menodai kamu ini... tapi setelah dewasa kamu tidak HEBAT, KUAT, GAH, GAGAH.. sampai ke mati kamu tidak akan mampu berjumpanya lagi. Itulah bidadari pertama kamu di dunia. Habis semua bakal bakal ustaz, ulama, tahfiz, Imam imam kena noda waktu akil baligh.. tak ramai yang dapat mimpi ni sebab kecik kecik dah pandai main sabun, tu la korang..rugiiiiii

Beberapa pertanyaan tadi di ajukan kepada Tok muda. 

Adakah mereka mampu terima saya?
- Bukan semudah itu, tok kena tanya nama dan tanggal lahir, tak perlu tahun.. hari dan bulan sahaja dan tok akan tanya depa. Kalau depa on Alhamdulillah.. sebab tu calon kena bagi 3 gambaq , mintak dengan tok dulu hak mana available , dan pilih 3 gambaq dan bagi dekat tok. tok akan tanya 3 org dewi ni.. kalau tak pilih 3, sat g tok pulak yang macam org gila dok p tanya beribu dewi ...sapa nak kawin dengan dia ni.. ayat pendek lebih kurang macam tu la. Nak berkawan ka, nak berdamping ka.. ya tak semestinya kawin... tapi syarat nak damping, kawan, kawin..sama saja.. siapa kamu...Apa bakat kamu, apa kehebatan kamu.

Tapi...bukan semua.. jadi tergantung nasib kamu 3 pilihan ini adakah ada yang tidak kisah akan bakat dan kekuatanmu. 

Macam tok muda katakan kehebatan tok muda ialah sudah bernikah 15x 15 perempuan jadi jika ada dewi dewi yang nak kepada tok mereka nak tu sebab " aku nak rasa apa yang hebat sangat manusia ni , kuat sangat ke, hebat sangat ke dia " .. itulah persoalan yang bermain di dalam akal minda mereka. 

Kalau kamu ni hebat menodai anak dara, ya DARA yang ada DARA.. kamu dah menodai 100 dara atau 200 dara, atau 20 dara jadi dewi yang nak dengan kamu ni " Hebat sangat ke dia ni , tampan sangat ke sampai ramai dara habis daranya di tangan dia " . ITU SAJA... YA. walau hangpa ni JAHAT. macam tok kata tadi, dia tak pandang hang ni jahat ka baik ka.. yang penting adalah BAKAT, KEKUATAN .. Setakat kerja engineer gaji 30,000 sebulan dia tak pandang, dia bukan enjin lori, enjin kapal terbang nak taasub kat hangpa hahaha. 

Atau hangpa ni org kampung suka, sanjung sampai 3 negeri... dia nak tau apa hebatnya hangpa ni sampai di sanjung dan dia nak duduk dengan org yang di sanjung dan di sebut sebut ni. Dia tumpang berbangga kerana berkahwin dengan Makhluk alam lain yg juga hebat.

Soalan lagi... 

Macam mana cara mudah nak dapat depa ni sebab saya takda bakat....?
- Maka tebuslah yang sudah di tangkap yang kita masukkan dalam blog. 

Ada pilihan lain dak?
- Amboiii hangggggg haha. manusia taste lain noh.. ada.. Tok cuma bawak balik 1 sahaja. Kalau hangpa nak hak lain yang tok dah bagi gambaq lepas. gambaq tu gambaq tok godek google, tapi gambaq tu seiras dengan depa, wajah , bentuk tubuh, kalau dalam gambaq tu tetek dia kecik, padahal yang asli tetek besaq, tok pakai apps la besaqkan tetek dia bagi sama. sebab tu tok kata Gambaq tu 1% saja tak iras, pada baju dia , kaler baju dia yang dia suka pakai atau paten rambut dia, kaler , panjang pendek.. hak tu tok pejelas la lisan. 

Kalau nak yang dalam gambaq ni , tok ada?
- Ada tapi bukan dengan tok, ada dengan abah.. lepas bagi mahar, tok akan p naik Indonesia jumpa abah dan p amik kat dia , tok akan tunjuk tiket flight tok p sana ,hak tu usah ghisau. 

Pasaipa tok tak bawak balik semua mai?
-Hak tu kena tanya puan kai pasai pa dia jeles sangat tatau. Dia takut tok gilir gilir di malam hari, padia ingat tok tak tau ka dosa pahala, hahaha. 

Adakah dia lebih kuat dari Khodam Naga Emas?
- Ni bukan masalah kuat. tapi masalah bangsa, masalah senang dak di suruh... Bangsa Dewi ni kebanyakan suka SEKS.

JENIS JENIS DEWI CINTA





Antara Rupa yang hampir iras yang ada dalam Simpanan Perguruan dan ada yang sudah di mas kahwinkan tu tak di masukkan gambar irasnya. Jenis ini suka menceroboh Teruna lelaki dan membuatkan para lelaki hilang teruna dan esoknya akil Baligh



Habaq teruih terang lagi bersuluh sportlight.... katakan hang tengah geram ni .. hang suruh dia p tibai musuh hang, dia senyum tengok hang pastu dia londeh satu persatu kain dan baju dia depan hang, kalau kasyaf nampak, kalau tak kasyaf tak nampak tapi malam sat g mimpi basah. Esok hang happy la, tak ingat dah ke musuh tu... TAPI...haa tapi...kalau hang tolak ajakan seks dia... berkali kali... dia akan naik maghah yang amat dasyat... segala mak nenek musuh hang tu , sampai ke anak bini dia sapu. Habis 1 keluarga dia sapu semua. Lain la kalau BAKAT hang ni macam tok ( tadak cth lain dah ), org kata ilmu tok ilmu tahap dewa..org kata..bukan aku kata.. maklum  la dalam dunia niaga mistik ni bukan org biasa biasa.. peniaga semua tok moh handal.. keris terbang la, santau la, santet la sihir ain la.. alhamdulillah Allah masih lindung tok di sini , sementara ramai rakan rakan tok yang 1 niaga dah meninggal.. ada 1 tahun tu 2 org sekaligus mati. Innalillah. Jadi tok boleh suruh terus dan dia buat terus....tapi tok ni jantan.. Ya la, hangpa paham la maksud tok muda HAHAHAHA. Sebab tu masih ada yang masih bernapas di atas bumi tuhan ni..kita pun sama tak mau buat , tak padan dengan hukum nak buat depa. biaq p la org nak buat kita . Hak tu lagi 1 KEHEBATAN yang sang dewi suka....sabar..apatah kesabaran kita di sanjung manusia lain. 


Kenapa depa seksi...apa Agama depa?
- Depa seksi sebab nak lawan sapa lagi lawa, macam tok muda cakap depa ni angkuh. Apa agama depa?... macam macam.. tapi tadak 1 pun islam di bawah Agama Nabi Muhammad SAW. kecuali yang sudah di islamkan oleh golongan pandai mistik dan dah tentu la jadi bini dia. Tiada 1 pun yg jaga aurat, kalau hangpa tengok depa dan marah sebab depa tak tutup aurat , jangan marah bang..depa bukan islam pun. 

Sanggup ka depa masuk islam?
-Kalau depa sanggup kawin dengan kita, maka depa menyanggupi segalanya. ketaatan adalah salah 1 kekuatan mereka. Jika manusia yang angkuh kita minta dia buang ke angkuhan dia, ambil masa bertahun kan?.. tapi mereka mampu membuang dengan sekelip mata dan berterusan hangpa tau pasaipa?.. pasai ANGKUH mereka tu bukan datang dari sikap...tapi datang dari TREND. Di lahirkan dalam keluarga yang ANGKUH dan budi daya masyarakat yang angkuh, kalau hang tak angkuh hang tak boleh hidup bermasyarakat malah mungkin di pulaukan..maka ANGKUH itu sebuah TREND.... Jangan hangpa kata bukan trend sebab kan kalau dok didik lama lama dia akan jadi sikap..bang...depa tu bukan manusia pun. Jangan samakan dengan manusia.  

Bagaimana ciri ciri tubuh mereka?
- Mereka ini tiada tulang tapi mereka bukan pari pari, kulit mereka gebu kalau kita pegang saja saja macam tak pegang apa, tadak rasa kerna terlalu gebu.. depa tadak istilah payudara kendur ke apa ka. keputihan ka.. sebab depa kena jaga,.kerana ANGKUH tadi. Depa tak berak. tapi najis mereka keluar melallui liang2 roma dengan bau yang wangi. Makanan mereka ialah Pati pati bunga, tumbuhan dan ada yang memakan pati haiwan dan makhluk lain, apakah pati itu?.. energy.. 

Tadi tok kata depa Ni sama macam kita ..manusia?
- Sebab ada depa ada 1 kepala, 2 tangan, 2 kaki bentuk badan sama.. kalau depa ada 5 tangan,.tu baru bukan manusia bang.Perkataan "SAMA' tu kena paham molek deh. Manusia biasa yg sama dengan kita ada 2 kaki 2 tangan, 1 kepala dan kedudukan lubang lubang juga sama.. takda tiber je ada lubang di tengkuk macam pontianak. 


Kalau saya bagi mas kahwinnya untuk kahwin, kena p jumpa tok ka?
- YA..WAJIB kalau hangpa tak kasyaf atau tak boleh terawangan. Kalau hangpa kasyaf dan pro terawangan Macam Abg Man, S.Petani maka tok akan guide sahaja di mana alam mereka dan anda kena pergi ke sana untuk berkahwin.

Di sana tiada islam, jadi macam mana nak kawin?
- Mereka memang tiada islam, tapi mereka ahli kitab, mereka duduk di alam yang mana kitab mereka belum di ubah, tapi tok nasihatkan untuk islam kan mereka dengan membawa mereka ke alam Bunian atau Alam Jin islam untuk diislam dan di kahwinkan dengan Wali hakim

Macam renyah je proses nikah ni , kalau saya nak buat sebagai pemuas nafsu saja boleh ka?
- Itu terpulang, dia makhluk, anda juga makhluk, semua makhluk akan di hadapkan di depan Allah SWT juga kelak untuk di bahagikan samada syurga atau neraka.. ya masing masing kan. 

Adakah mereka boleh beranak?
Jawapan tok bagi kepada umum ialah boleh, dan anak tu akan duduk di alam sana, tapi proses nak anak depa ni bukan keluar ikut perut mereka, mereka ini lahir dari Pohon pohon tua yang berputik bunganya. Masih ingat Pohon dewa dewi kerajaan pelangi?...kerana itu walau mereka berusia 50 alam manusia, tubuh mereka masih cantik

Berapakah hayat mereka?
Kalau jin convertkan 1 bulan tu ke 10 tahun
Kalau Bunian convertkan 1 bulan tu ke 1 tahun
Kalau Dewa dewi convertkan 1 bulan dengan 3 ribu tahun

1 bulan di alam mereka bersamaan 3 ribu tahun di alam manusia lebih kurang


Apa pangkat tok di alam dewa dewi?
-Tiada apa apa pangkat, kalau tok ni ada pangkat dah lama Rostchild tu kekayaan dia bawah kaki tok muda je.. Tok cuma berkawan dengan mereka dan cuma tahu dalam 1 kerajaan sahaja, sebab nak terawangan ke alam depa tu memakan masa yang cukup lama. jika bulan 45 minit.. mereka ini ambil masa hampir 2 jam, terkadang tok tertidur x sempat sampai kecuali dengan nekad yang tinggi bagi tujuan tertentu. Jadi kalau mau kawin, mau kawan , tok cuma boleh tanya adakah mereka mau.. Jika mereka ingin menjadikan diri tok sebagai RAJA mereka, tok juga tidak mahu, terang terang tok akan di musuhi kerajaan lain yang bukan islam dan risikonya ialah kerajaan Bunian tok sendiri bersama Ratu Sabiqin kini. Jadi sebagai pemimpin Alam Bunian tok kena pandai mengatur , bukan pandai melepaskan air sahaja. Kerana itu untuk menjadi pemimpin bukanlah sebuah perkara yang mudah. 

Adakah saya ada pantang makan kalau kawin dengan Dewi?
- Tiada pantang.. macam tok cakap lah..kalau kamu ni jahat , contoh la kaki arak , minum kamu tu tahap dewa la haha. apa jenis arak pun kamu tak pening, dan semua org wahhhh sama kamu.. selepas kamu menikah sama dia , kamu masih boleh minum dan di sanjung..kalau kamu berhenti di sanjung maka dia juga tidak ingin lagi duduk kerana hanya di tertawakan rakan rakan dia sendiri kerana menikahi makhluk lemah. Tok ambik contoh arak ni sebab arak ni tak baik kan dalam Islam. jadi tiada pantangan apa pun...kalau selama ini kamu di sanjung kerana kebaikan , Ya teruskan.. Kalau selama ini kamu di sanjung kerana menjadi pengambil dara si dara ya di teruskan. Itu kalau kamu tidak mengislam kan dia dan mengajarkan dia apa itu ISLAM. ada saja kan manusia islam yang namanya saja islam tapi ya.... 

Bolehkah bukan islam memilikinya?.
- BOLEH. depa bukan islam punnnn. Malah ramai saja Dewi dewi Hindu dan buddha kalau mau, cuma tok kena tanya la , kalau anda ni penyembah depa yang tegar mungkin depa mau kot. 

Bolehkah saya ke alamnya?
- Itu terpulang kepada pasanganmu, tapi ingat jika 1 bulan tu bersamaan 3000 tahun.. apa kamu tidak takut, baru aja sampai di sana 1 minit dunia sudah kiamat.. rugi kan kerana baru menikmati isteri kamu yang montok dan seksi itu alam sudah kiamat. 

Nabi dulu takdak semua ni , masih umat muhammad ke kita kalau berkahwin dengan Dewi?
- Nabi memang takda semua ni , nabi juga tak pernah naik flight dia naik bura'. Nabi tak naik kereta dia naik unta kuda. Pernah dengar perkembangan Ilmu mengikut zaman?.. Perkembangan ilmu datang dari mana?..kajian.. Kajian datang dari mana? kitab kitab lama.. Kitab kitab lama di tulis siapa?...cendekiawan yang mengkaji....asal dari mana kajiannya?.. dari apa yang berlaku di zamannya. Jadi bagi soalan ini kan sudah tok sebut, ISLAMkan dia.. sudah terjawab kan?

Al Quran tidak menyebut ?
- Kerana itu yang di sesuaikan untuk umat Akhir zaman, Kaji apa di dalam Al Quran, Hanya Jin disebut. Jadi kita kaji jin, tapi salahkah kalau kita kaji yang bukan jin tapi asasnya Tetap GHAIB... Contoh.. saintis mengkaji Kejadian tumbuhan, bidang saintis itu ialah Biologi tumbuhan. Tapi salahkah jika saintis itu mengkaji perubatan dari hasil kajian biologisnya?.. salahkah saintis itu akhirnya menebang pohon itu lalu di jadikan kayak untuk beliau menyeberangi sungai?. ... Akhir sekali apakah sifat 20 yang pertama?.... Wujud.. jadi hal dewi ini wujud. Maka itu kuncinya. Salahkah dan berdosakah kita mengkaji hal dewi pula sedangkan ia tiada di dalam Al Quran?..tidak salah kerana Allah menyebutkan "Hal Hal Yang Ghaib".."Alam Ghaib " Maka dewa dewi ini dalam kategori alam Ghaib dan Hal Hal Yang Ghaib. Di dalam Al Quran tidak menyebut Adanya Makhluk di Planet Marikh, tapi jika ada Kajian manusia bahawa ada makhluk di sana maka ia tidak menjadi dosa kerana ia tergolong dari hal hal yang Ghaib, GHAIB ertinya yang tidak kelihatan di mata manusia pada ketika ini sehinggalah ia ada kajian dari manusia itu sendiri , maka ia tidak lagi bernama Ghaib. Contoh kamu tahu isteri kamu mempunyai lelaki simpanan...tapi kamu tidak kenal,tidak tahu....maka lelaki itu ialah Makhluk ghaib yg tidak kelihatan oleh kamu. Namun setelah kamu tahu, maka lelaki ini bukan lagi tergolong dari kalangan yang Ghaib. Jelas?



Cara paling senang ialah menebus yang namanya khodam yang sudah di sediakan Abah. Buat masa ini cuma ada 1 dalam tangan tok muda di sini. itu yang tok masukkan gambarnya.. Jika tidak ada, maka berikan mas kahwin, tok akan terus ke Indonesia bagi mendapatkannya dan terus pulang , update tiket flight akan tok tunjukkan supaya kamu tidak panasaran aduhhhh  bila tok mau ke sana ngambil istri saya.. boleh sambil nanya perkembangan Ritual Penarikan tu sekali.

Jika tidak kasyaf maka tok akan ajarkan anda kasyaf dan terawangan , kos mas kahwin sudah termasuk Semua ini. Tak perlu bayar kos kem. 

Kenapa murah tok , Cuma nya RM 2200?
-Ya kalau tok mau RM 10,000 pun bisa , tapi mampu kah kamu?


" Kecantikan dan kejadian Dewi itu luar biasa tiada tolok tandingnya ia umpama bidadari dunia" =Petikan kata kata seorang ulama 


JIKA ADA YANG KATA

Itu gambarnya dari google.. ya benar tok mengakui, tapi dalam beribuan gambar tok cuma selected yang hampir iras, dan menggunakan apps utk merubah contohnya jika sudah iras tapi payudaranya pula kecil, sementelah yang asli besarrr. maka tok besarkan pakai apps. Jika kulitnya sawo matang, tapi yang asli putih sepuk..tok tak pandai ubah pakai apps, tok bagitau lisan saja. Waduhhh ,masih ada yang tidak mampu menerima bahawa google itu sumber segalanya? org batu kah kamu?

Dewa dewi itu jin, ini org menipu saja, khayalannya sahaja..  makan narkoba apa?....
Apa kamu mahu menidakkan kekuasaan Allah SWT?..ilmu bab bakteria pun kamu belum belajar ini kan makhluk yg lebih halus di mata kamu?.. Apa Syeikh Zainul Asri itu menipu Bahawa Alam ini ada 118,000 Lapis?...dan Alam Allah sahaja ada pelbagai lapisan, Syurga neraka pun ada 7 lapis bang.. sedih aku bang kalau bab nak perjelas bab ni kepada awam.. dok bangga P.Islam SPM dia tu la sampai ke sudah atau kelulusan Al Azhar dia la sampai ke mati. Kaji Bang, Hidup kita ni untuk belajar...bukan mendabik dada dan menjatuh hukum pada org..kita tidak layak menjatuh hukum bang. Sedih bangett aq ni dgn sikap manusia. 



Jika di katakan Di bulan itu, di mars itu adanya makhluk ya Tok Muda juga percaya. 

Yang tidak percaya itu ...kamu lihat hidupnya gi mana?.. Tahap dan level pendidikannya gi mana?....hidupnya penuh dengan negative wave dan selalu gagal dalam hidupnya..Jika dia Pak Ostadz..lihat dia belajar apa ?, bidang apa dia belajar semasa di Uni dulu?... dia pakar di dalam bidangnya saja kan.. bukan ertinya dia Tahu segala hal. Segala Rahsia rahsia Allah . 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN