Khamis, 9 Februari 2023

SEKARANG SEMUA SMOOTH

 



Assalamualaikum wbt semua. Apa khabar?

Alhamdulillah buat masa sekarang bagi pihak tok, diri tok saja tau. semua smooth, selepas tok sediakan mesin label dan daftar dalam sistem database utk pengeposan dan tok sendiri uruskan permaharan, semua yang di tangan tok smooth tanpa masalah. 

Ada yang Buat G.Permohonan lepas keciciran di dalam pengurusan Puan kai, Ada Gangguan Makhluk halus di rumahnya yg tok belum buat sebab bagi tok takda masalah pun drg tu ,so  dok dalam bagasi tu tak open open sampai ke sudah. Tok dah mintak barang dari Bogor tu utk tok maharkan dari Puan kai. 

Kalau dari Pihak Bonda JJ tok tak tau , Bonda JJ dia ada staff Cik diela tu jadi jika semua maklumat yang di berikan tepat in Sha Allah tiada masalah semua smooth juga. 

Cuma sekarang kita tak sempat lagi nak masukkan produk secara berjadual macam dulu di sebabkan masalah pengurusan yang agak kelam kabut sekarang, bonda jj kena uruskan anak , Puan kai nak uruskan ulang alik ke klinik dengan kandungannya, jadi kita akan masukkan item bila lapang dan ada available. 

Semalam ada 1 G.permohonan di lakukan, tadi ada 1 lagi di lakukan , ni yang mana keciciran lah. 

Sepatutnya item yang sudah tersedia boleh di poskan kepada anda dalam masa 3 hari bekerja siap semua sampai ke tangan anda. 

Jika melebihi dari tempoh ini, sila maklumkan kepada tok dan Tok akan uruskan. 

Memang sejak dulu tok suka kerja pantas dan cepat, kalau hangpa kenal tok, tok sebenarnya seorang yang kalut. Kalau ada barang tok akan terus upload tak tunggu dah. Dan jika ada pesanan, tok akan hantar terus, itu kalau tok yang uruskan. So sapa nak laju dan pantas, sila berurusan dengan tok bagi barang yang tok ada , Cuma tok ni nak jawab mesej tu lambat sikit, tapi tetap akan di balas, dan bila ada order masa balas tu, masa tu jugak tok packing barang anda dan kalau sempat kita pos pada hari yang sama juga. 

Untuk pengetahuan Mereka di Borneo kos pos menggunakan easyparcel ialah RM 16/package dan tok selalu akan ambil insuran dan total kos pos ke Borneo ialah RM 24, tapi tok x bagitau pada customer, tok halalkan sahaja.

Itu belum termasuk kos Grab Delivery sebanyak RM 13.00 dari Kebun tok ke JnT . Itu juga tok halalkan. Tok bagitau untuk anda pengetahuan anda sahaja. 

Barang yang ada dengan tok pada malam ini ialah :

1. Minyak Pengasih seri Bunian : RM 220

2. Geliga Podo Kebal : RM 1900/Sepasang

3, Jenis jenis khodam yang di hantar dari Bogor : RM 250-1200

4. Ramuan Pengasihan dan Pelarisan Kedai dan Jodoh : RM 30 

5. Ubat Perangsang Wanita® : Rm 12 /sebotol 

6. Ubat Membesarkan Payudara® : RM 120 sekotak 



Anda ada baca Halaman berkaitan Pakej Touch N Go?.... Anda boleh gunakan untuk kesemua di atas.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN