Khamis, 2 Februari 2023

KHODAM PANGLIMA GERBANG PERINGKAT DEWA

 




Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera. Apa Khabar semua. Tok di sini buat masa ini sihat alhamdulillah. Sementara tok masih menunggu result dari para master di Bogor sana beberapa Perkara sedang di ataurkan dan tok akan repeat semula ke Bogor dalam Masa terdekat dan Tok akan ke sana seorang diri kerana kami akan repeat semula ke daerah Banten bagi menemui beberapa Handalan dan mungkin perguruan kami di sana dan Mereka di Banten akan berlaku pertempuran spiritual , Jagan khuatir ia bukan pertempuran permusuhan melainkan Org Banten ...mereka tu jika kita mahu ilmu mereka maka mereka akan menguji kita. 

Sebelum tok masuk ke dalam Perihal khadam di atas tok ingin bercerita dahulu apa sedang berlaku. Sebenarnya tok sedang Mempelajari 2 buah ilmu yang di cari tok selama ini, Hajat ini tok sudah kemukakan kepada Abah dan abah memberi restu cuma katanya jika ingin ke Banten untuk berguru, harusnya jangan peri seorang diri, Banten itu bukan Sembarangan. Tok masih ingat dulu seorang rakan seguru dari Sulsel ingin mempelajari ilmu santau di Banten, Guru itu bertanya adakah dia pernah merasakan sakitnya kena santau.. di jawabnya tidak pernah lalu guru itu memegang 10 bilah jarum lalu di lemparkan ke tubuhnya. Semua jarum itu masuk ke dalam tubuhnya dan beliau menggelepur kesakitan yangb amat sangat. Kemudian guru ini mengeluarkan semula jarum jarum ini yang berlumuran darah. lalu di tanyakan lagi..adakah dia masih ingin belajar dan apa tujuannya ingin belajar, lalu di jawabnya dengan tersiksa bahawa dia ingin mengubati org kena santau. Maka di ajarkan kepadanya. Malang sekali rakan ini salah guna dan membuka perguruan santau di Malaysia dan kini ramai muridnya di Semenanjung Malaysia. Kami berdua adalah sahabat. kerana itu jika ada musuh yang ingin menyantau tok , di berikan gambar tok, bukan tok yang di santaunya, akan tetapi Musuh tersebutlah yang akan binasa. 

Tok sebenarnya mempunyai ramai kenalan , cuma kerana tok ini jenis malas untuk bertanya khabar dan berbual seperti org lain berkawan , tidak semestinya tok berseorangan di jalan ini. 

Jadi untuk ke banten tok akan membawa 1 master bersama untuk menemani. Bakal Guru di Banten sudah mendengar siapa tok muda di sini dan sudah mereka scan diri tok. Ada tawaran lain juga berupa syarat untuk tok mendapatkan ilmunya, yakni tok perlu berkahwin dengan Anak Guru ini , Ya perempuan lagi, tak habis habis dengan Perempuan, penat lah. Mungkin tok akan mempertaruhkan kawan se master ini untuk berhadapan dgn perkahwinnan itu, pandailah tok nanti aturkan. 

=======================

Kembali kepada Khodam di atas, Bukan sedikit malah ramai mereka di luar sana tahu tok mampu membentuk apa sahaja khodam yang tok inginkan, tujuannya adalah untuk memudahkan pemilik baru melihatnya 

Khodam di atas adalah sebiji gambar di atas dan di kelilingi Pedang bagi menjaga keselamatan dirinya dan pemiliknya.

Rupa asalnya bukanlah begini dan sukar untuk tok memberi bayangan kepada pemilik baru untuk memilikinya kerana rupa Jin yang sebenar bukanlah Lawa atau handsome, Malah kita tidak boleh pun nak cakap ia ada rupa kekal kerana Jin mampu merupa apa sahaja walaupun seekor ular atau kucing atau anjing atau burung. 

Khodam di atas asalnya ialah Panglima yang menjaga Gerbang alam, Antara alam Manusia , bunian dan Jin pastinya ada yang menjaga dan yang menjaganya bukan calang calang. Bukan khodam anak kecil. 

Jika Khodam Naga Emas itu di kira kuat, mereka ini adalah penunggang Khodam Naga Emas, Jika Di katakan Raja Garuda itu yang terkuat, Panglima gerbang ini lah yang memberikan izin dan kebenaran untuk sang raja melewati mana mana gerbang alam. Jika mereka tidak mengizinkan, pastinya pedang mereka sudah berada di leher Raja Garuda..mahupun Raja Naga


Tok mempunyai 5 Lagi Khodam Gerbang dan di atas ini adalah salah 1 dari 5 sahaja. 


Mahar asal Khodam Panglima Gerbang ialah RM 5000


Namun untuk Khodam yang 1 ini sahaja,bukan kerana dia lemah di antara 5, tapi kerana tok suka akannya dan ingin menunaikan hajatnya berdamping dengan manusia untuk melindungi. 

Jangan di tanya kekuatannya. jangan di persoalkan. dia penjaga gerbang.. ingat tok tulis di atas..waima RAJA NAGA ingin melalui mereka berhak menghalang dan RAJA NAGA perlu akur. 


Apakah Kegunaannya?.. Jika anda seorang pengamal spiritual..kegunaannya amatlah banyak, tak perlu tok ajarkan anda sudah tahu bagaimana untuk menggunakannya. Melalui topeng Jin?. Ya saya. ..melalui topeng jin. 

Jika sudah pro, tak perlu lagi topeng jin..pro maksudnya amalan anda itu sudah mantap, sehinggakan Mana mana jin akur akan perintah anda, bermaksud anda ketika itu sudah mencapai tahap wali.. wali?.. ya ..wali.. wali ada banyak tahapan..jika tidak silap tok wali mempunyai 9 Tahap 


1.
 Al Aqtab berasal dari kata tunggal Al Qutub yang memiliki arti penghulu. Dari sini dapat kita simpulkan bahwa Al Aqtab adalah derajat kewalian yang tertinggi. Jumlah wali yang memiliki derajat tersebut hanya terbatas seorang saja untuk setiap waktunya. Seperti Abu Yazid Al Busthami dan Ahmad Ibnu Harun Rasyid Assity. Di antara mereka ada yang memiliki posisi di bidang pemerintahan, meskipun tingkatan taqarrubnya juga mencapai derajat tinggi, seperti para Khulafa? Ur Rasyidin, Al Hasan Ibnu Ali, Muawiyah Ibnu Yazid, Umar Ibnu Abdul Aziz dan Al Mutawakkil.

2.
 Al Aimmah berasal dari kata tunggal imam yang memiliki arti pemimpin. Setiap waktunya hanya ada dua orang saja yang dapat mencapai derajat Al Aimmah. Keistimewaannya, ada di antara mereka yang pandangannya hanya tertuju ke alam malakut saja, ada pula yang pandangannya hanya tertuju di alam malaikat saja.

3.
 Al Autad berasal dari kata tunggal Al Watad yang memiliki arti pasak. Yang memperoleh derajat Al Autad hanya ada empat orang saja setiap waktunya. Kami menemukan seorang di antara mereka dikota Fez di Morocco. Mereka tinggal di utara, di timur, di barat dan di selatan bumi, mereka bagaikan penjaga di setiap pelosok bumi.

hanya dengan ilmu bisa mengenal. kalau tidak musuh yang nyata dapat menyamar.

4.
 Al Abdal berasal dari kata Badal yang memiliki arti menggantikan. Yang memperoleh derajat Al Abdal itu hanya ada tujuh orang dalam setiap waktunya. Setiap wali Abdal ditugaskan oleh Allah untuk menjaga suatu wilayah di bumi ini. Dikatakan di bumi ini memiliki tujuh daerah. Setiap daerah dijaga oleh seorang wali Abdal. Jika wali Abdal itu meninggalkan tempatnya, maka ia akan digantikan oleh yang lain. Ada seorang yang bernama Abdul Majid Bin Salamah pernah bertanya pada seorang wali Abdal yang bernama Muaz Bin Asyrash, praktek apa yang dikerjakannya sampai ia menjadi wali Abdal? Jawab Mu’adz Bin Asyrash: “Para wali Abdal mendapatkan derajat tersebut dengan empat kebiasaan, yaitu sering lapar, gemar beribadah di malam hari, suka diam dan mengasingkan diri”.



5.
 An Nuqaba? berasal dari kata tunggal Naqib yang memiliki arti kepala kaum. Jumlah wali Nuqaba? dalam setiap waktunya hanya ada dua belas orang. Wali Nuqaba? itu diberi karamah mengerti sedalam-dalamnya tentang hukum-hukum syariat. Dan mereka juga diberi pengetahuan tentang rahasia yang tersembunyi di hati seseorang. Selanjutnya mereka pun mampu untuk meramal tentang karakter dan nasib seorang melalui bekas jejak kaki seseorang yang ada di tanah. Sebenarnya hal ini tidaklah aneh. Kalau anggota jejak dari Mesir bisa mengungkap rahasia seorang setelah melihat bekas jejaknya. Apakah Allah tidak mampu membuka rahasia seseorang kepada seorang waliNya?

6. 
An Nujaba? berasal dari kata tunggal Najib yang memiliki arti bangsa yang mulia. Wali Nujaba? pada umumnya selalu disukai orang. Dimana saja mereka mendapatkan sambutan orang banyak. Kebanyakan para wali tingkatan ini tidak merasakan diri mereka adalah para wali Allah. Yang dapat mengetahui bahwa mereka adalah wali Allah hanyalah seorang wali yang lebih tinggi derajatnya. Setiap zaman jumlah mereka hanya tidak lebih dari delapan orang.

7. Al Hawariyun berasal dari kata tunggal Hawariy yang memiliki arti penolong. Jumlah wali Hawariy ini hanya ada satu orang saja di setiap zamannya. Jika seorang wali Hawariy meninggal, maka kedudukannya akan di-ganti orang lain. Di zaman Nabi hanya sahabat Zubair bin Awwam saja yang mendapatkan derajat wali Hawariy seperti yang dikatakan oleh sabda Nabi:

“Setiap Nabi memiliki Hawariy. Hawariyku adalah Zubair ibnul Awwam “.

Meskipun pada waktu itu Nabi memiliki cukup banyak sahabat yang setia dan selalu berjuang di sisi beliau. Tetapi beliau saw berkata demikian, karena ia tahu hanya Zubair saja yang meraih derajat wali Hawariy. Kelebihan seorang wali Hawariy biasanya seorang yang berani dan pandai berhujjah.

8.
 Ar Rajbiyun berasal dari kata tunggal Rajab. Wali Rajbiyun itu adanya hanya di bulan Rajab saja. Mulai awal Rajab hingga akhir bulan mereka itu ada. Selanjutnya kondisi mereka kembali normal seperti semula. Setiap waktu, jumlah mereka hanya ada empat puluh orang saja. Para wali Rajbiyun ini terpecah di berbagai wilayah. Di antara mereka ada yang saling mengenal, tapi kebanyakan tidak. Disebutkan bahwa ada sebagian orang dari Wali Rajbiyun yang dapat melihat hati orang-orang Syiah melalui kasyaf. Ada dua orang Syiah yang mengaku sebagai Ahlu Sunnah dihadapan seorang wali Rajbiyun. Lalu keduanya diusir, karena wali Rajbiyun itu melihat keduanya berupa dua ekor babi, sebab keduanya membenci Abu Bakar, Umar dan sahabat-sahabat lain. Ke-duanya hanya mencintai Ali dan sejumlah sahabatnya. Ketika keduanya bertanya padanya, maka si wali tersebut berkata: “Aku lihat kamu berdua berupa dua ekor babi, karena kamu menganut mazhab Syiah dan membenci para sahabat Nabi”. Ketika berita itu disadari kebenarannya oleh keduanya, maka keduanya mengaku benar dan cepat memohon ampun kepada Allah. Demikianlah secebis kisah kasyaf seorang wali Rajbiyun.

Pada umumnya, di bulan Rajab, sejak awal harinya, para wali Rajbiyun menderita sakit, sehingga mereka tidak dapat menggerakkan anggota tubuhnya. Selama bulan Rajab, mereka senantiasa mendapat berbagai pengetahuan secara kasyaf, kemudian mereka memberitahukannya kepada orang lain. Anehnya penderitaan mereka hanya bertahan di bulan Rajab. Setelah bulan Rajab berakhir, maka kesehatan mereka kembali seperti semula.

9. 
Al Khatamiyun berasal dari kata Khatam yang memiliki arti penutup atau penghabisan. Maksudnya derajat Al Khatamiyun adalah sebagai penutup para wali. Jumlah mereka hanya seorang. Tidak ada derajat kewalian umat Muhammad yang lebih tinggi dari tingkatan ini. Jenis wali ini hanya akan ada di akhir masa, yaitu ketika Nabi Isa as.datang kembali.



Sekiranya anda mencapai Tahap wali yang terendah sekalipun, semua jin kecuali jin tingkatan tinggi yang juga wali akan tunduk dan patuh kepada anda, apa sahaja sarana dan keinginan anda akan terpenuhi. Tapi...jika anda sudah mencapai tahap kewalian, anda tidak lagi mencari hal hal dunia melainkan hal akhirat semata mata.

Ingin tok maharkan Khodam ini melalui pil energy ( pil khas ) yang di hasilkan Master dari Bogor kepada anda, dengan energy yang tok ada, dengan energy beliau hasilkan Pil itu dan juga dengan kekuatan Khodam Panglima ini. Kekuatannya akan berganda .

Ingin tok ingatkan , jika anda mempunyai Khodam yang berasal dari Sumber kotor, maksudnya jin Kafir , khodam ini akan terhapus apabila anda menelan pil ini. 

Khodam ini cuma ada 1 sahaja, dan tok meminta yang ingin memilik sila KOMEN GRAB di bawah bagi menggelakkan kekeliruan . 

Kalau tok kata ia ada 1..maka ia tetap ada 1 kecuali jika tok keluarkan jenis yg kedua pula. 

Jin Ini Mempunyai Nama, Namanya tok revealkan di sini.. jika anda berani menyerunya tanpa ijazah, maka silakan saja kita lihat apa mau jadi.. Namanya Akhmar Qaulid ia berjantina lelaki dan dia ialah salah 1 Panglima Gerbang alam yang menjaga Gerbang 3 dimensi..Jika anda ada ilmu terawangan dan melalui gerbang.. ketika anda berjumpa Penjaga Gerbang, Akhmar Qaulid ini lah salah satu dari Panglima Penjaganya. 

Berapa maharnya?. 

RM 2000

Dan Jika anda membayar melalui TnG  Sila lihat status Promo di nombor tok 01133012715. Tu la sapa suruh tak save nombor tok dan tak lapor diri untuk tok save nombor anda, memang anda tidak akan dapat melihat status w.app tok ..promo, sale dan pengumuman. 


 ========================




"Id  Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 




Maybank 




RHB : 2012 9160 00660 3

ATAU

Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com



BOOST E-WALLET
01111113044 



Touch N Go EWallet

01133012715





Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke tok muda sendiri bagi urusan ini bagi proses penghantaran







TOK MUDA
01133012715













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN