Sabtu, 4 Februari 2023

PIL PIL KHODAM SUDAH SAMPAI DARI BOGOR





 Alhamdulillah kesemua 180 Pil Khodam sudah sampai ke tangan  tok muda dan ada pelbagai jenis khodam akan di maharkan menerusinya. 

Maaf gambar pil itu tak dapat tok masukkan kerana atas permintaan Master Seperguruan tok sendiri, ini kerana katanya  pil pil itu tiada pelindung dan jika ada ahli spiritual yang hebat melihat cukup gambarnya sahaja, mereka mampu mencuri khodamnya, Jadi jika sudah di telan itu maka sudah tidak apa apa kerana Energy khodam akan bersebati dengan aura manusia dan automatis menjadi perisai dengan segera selepas ia di telan. 

Mereka yang mengambil boleh terus menyudi Penyihir jahat untuk menyihir mereka selepas kosumsi pil ini bagi mendapatkan keyakinan diri , bukan cabar sebab angkuh ya.. Cabar sebab nak ada keyakinan pada diri. 


Pil ini bukan pil bergaram yang biasa kita lakukan, pil garam tu pun sebenarnya campuran 2 jenis garam bukan biasa biasa juga. 

Tok membuka peluang di whatsapp bagi sesiapa yang ingin request jenis jenis khodam mereka ingini. 

Sebelum tok menghantar apa tok lakukan kepada pil pil ini ?

Tok akan scan dulu, kuat atau tidak kuat

Kemudian tok akan memasukkan energy sendiri 

Setelah itu baru tok memasukkan khodamnya

Kemudian terakhir tok akan seal ia dengan energy perisai tok agar ia selamat di tengah jalan


Perlu diingat.. kalau nak bawak barang mistik,cth dari KL ke JB.. apa perlu di lakukan?..bukan mai bawak je. ada kaedahnya. Dan kaedah tok adalah lebih extreme yang tidak ramai org memilikinya yakni dengan seal pakai energy sendiri dan perlu pastikan energy perisai itu kuat untuk waktu yang panjang sehinggalah pil sampai ke tangan pemiliknya.

Jadi sekarang anda boleh request apa sahaja Khodam, Energy atau kelebihan dari tok muda. In Sha Allah kita akan sediakan. 


01133012715

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN