Isnin, 13 Februari 2023

DEWI DEWI YG SUDAH DI RISIK DAN DI PINANG

 












Assalamualaikum wbt dan salan hormat semuanya. 

Alhamdulillah sebanyak 2 Dewi sudah di Risik ( belum di mas kahwin ) dan seorang lagi sudah di Bayar Mas Kahwinnya, oleh demikian tok sudah mengambil Tiket Flight ke Indonesia dan akan berlepas Ke sana berjumpa abah untuk membawa Pulang DEWI RASMANI DAN DEWI ILLYANA . Alhamdulillah Nampaknya saudara kita dari Sungai Petani akan diijabkabulkan selepas 20hb ini ya. 

Dewi Cyntia yang tok masukkan dalam blog lepas masih belum terusik, ia ada bersama dengan tok kini , Nampaknya lain org lain taste noh... Ada hak minat muka cengey, ada hak minat yang manja manja.. apa pun tahniah tok ucapkan kepada mereka. 

Pakej ini juga ada kursus kasyaf dan terawangan bagi memudahkan Bakal suami melihat isteri dan bergaul bermesra dengan isteri mereka. In Sha Allah semoga di permudahkan. 

Nak ajar mereka ni kasyaf tok dah bertekad, boleh terima tak boleh terima tok tetap akan sampaikan apakah kuncinya kasyaf sampai mereka betul betul kasyaf dan mampu lakukan terawangan, tok tak suka terima bayaran mahal mahal dan lepas tangan. Kalau bab ritual penarikan pun tok kental ke indonesia walau dalam keadaan tok tak berapa sihat dan Puan Kai sarat mengandung, tapi tok tetap nekad untuk meneruskan . Sama juga dengan Hal Dewi ini. 

Cuma tok berharap anda teruskan usaha menyokong Tok Muda di sini , tok seorang yang mudah terasa dan tersinggung. Dalam perjalanan blog ini sudah beberapa kali tok ingin putus asa, namun kerana sokongan pelanggan yang tak pernah putus, maka tok tetap teruskan perjuangan di sini. 

Terima kasih semua, dan semoga Allah SWT merahmati anda semua dunia dan akhirat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN