Khamis, 13 September 2012

UNKLE & ANAK BUAH

GAMBAR GAMBAR UNKLE DAN ANAK BUAH GOTONG ROYONG MENYIAPKAN CINCIN DESIGN JEBAT , JEBAT DURHAKA DAN TUAH.


Di bawah Tok paparkan beberapa Gambar suasana Kedai unkle dalam kesibukan menyiapkan Segala tempahan Tuan Tuan dan puan serta cik.

Situasi gotong royong ini berlaku setelah berlakunya kesilapan Salah seorang dari mereka di dalam tempahan Tok Mat GB di mana salah sebiji GMG telah salah diikat dengan cincin yang salah. Mereka memohon maaf di atas kelekaan semasa menyiapkan tempahan ini dan berharap agar pelanggan Tok tak lari sekaligus mereka juga akan kekurangan tempahan pembuatan cincin.

Gotong royong ini Berjaya menghasilkan Design Jebat, Jebat durhaka dan Design Tuah Sebentuk dalam sehari, di mana sepatutnya Sebentuk memerlukan masa selama 7 hari bagi menyiapkannya. Alhamdulillah mereka kini bergotong royong demi anda bagi menyiapkan Design Pertukangan tangan berpahat ini khusus buat anda, mereka mencuba yang terbaik sehingga bercekang mata, berkongsi tenaga sehingga ke jam 11 malam bagi menyiapkan SEBENTUK design design ini dalam sehari. 

Tok berharap agar pelanggan yang order design pertukangan tangan ini bersabar, kerana untuk menghasilkan sesuatu yang berseni, berkualiti, teliti dan kemas bukan memakan masa sehari dua... Paling tidak.. hargailah pengorbanan mereka dalam menyiapkan tempahan anda.

Berikut adalah gambar gambar situasi pada hari ini di kedai unkle.






Ketelitian yang cukup tinggi

Sedikit kecacatan ukiran akan di leburkan semula dan perlu dibentuk semula

Mengukur batu dan cincin milik Tn Jimwest


Design Jebat Durhaka Ini akan siap esok hari


7 ulasan:

  1. HEBATTTT!!!! memang semuanya HEBATT -HEBATTT belaka...tahniah kerana para penukangnya dan anak2 buahnya adalah org melayu...HEBATTT!!!

    BalasPadam
  2. payah jugak noo...1st time tgk org buat cincin...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tau takpa, ni dah la order design jebat, pastu dok sms tok tanya , dah siap ke belum dah siap ke belum, kang tukang tu buat cincai serabut perut, marah tok pulak kan hahahahahahhahahahahahha =) jangan terasa, saja nak bagitau betapa sukarnya nak menghasilkan design ni, cantik , bermutu, berseni halus, perak tebal gila..... takkan dapat di mana mana beb...sure guarantee 500% punya lah.... hehehe... Puas hatilah cincinnya RM 500... sekarang perak pun harga boleh tahan tuan tuan.... 1 masa perak akan diiktiraf sebagai mata dagangan ( sekarang dah ada pun dalam FOREX ).... anak cucu nanti boleh la ambil kat jari masa kita nazak bila dah tua bawak p jual... paling tak depa senang lenang dengan susah payah kita sekarang....alhamdulillah..........

      Ops....tumpang lalu na.......

      Padam
  3. lalu la tok..kami siap tabik spring lagi..hihihihi.
    tima kasih atas kesungguhan tok dan komitmen yang tinggi buat unkle dan anak buah..hasil kerja yang sangat sangat memuaskan hati pelanggan.First Class service.
    tak gitu kawan2 ?

    BalasPadam
  4. btul ckp tuan zamzuri tu..1st classs...tiptop...
    teruskn prjuangan tok...kitaorg support pnye...
    insyallah......

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN