Selasa, 11 September 2012

MINYAK PUGAI PANGERAN


Nama : Pugai Pangeran

Asal : Sarawak

Cara penjagaan : Memberinya serpihan kulit lokan sebagai makanan, bila dah habis baru masukkan semula, tak perlu di asapkan dengan kemenyan atau setanggi.

Baru selesai pertapaan di dalam tanah.

Cara Permaharan : Pertukaran sebilah keris lama atau baru, dalam bilangan lok 7 ke atas, insyallah... keberkesanannya berdasarkan keikhlasan anda


Sebagai Medium Pengasehan yang digeruni Orang Malaya dan Borneo, siapa tak kenal minyak Pugai... insyallah, yang mana tak tahu sila rujuk orang Borneo Ya

Salah 1 ramuannya ialah : Kapas Sulung


9 ulasan:

  1. insyaallah tok mat...nanti lepas sy ambik gamba keris tuh..saya anta kat tok mat..kot2 la ok ke...hehehehe

    BalasPadam
  2. assalamualaikum tok...saya nak minyak ni tok...nanti saya carikan kerisnya,kalau takde kerisnya saya lepaskan la...huhuhu-azwandi

    BalasPadam
  3. Salam tok...sy lock satu botol...tk tok

    A.Zulkifly.Cheras

    BalasPadam
  4. mahar pakai keris ke?ahuh....ingat kn pakai duit.

    BalasPadam
  5. salam tok...sy ingin bertanya...kalau macam sy ni tak pandai membeli keris dan tak tahu tentang keris..ada tak cara lain untuk menebusnya?

    BalasPadam
  6. dan saya ingin tahu antara minyak merak kayangan dengan pungai pangeran mana lagi ampuh dan berkesan?

    BalasPadam
  7. Salam Tok Mat.. nak tanya cara penggunaan minyak pugai pangeran ni. Boleh tok explain sket .. ? :)

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN