Jumaat, 28 September 2012

AKIK KUMBANG SEDEKAH



Insyallah Akik ini Sebagai Hadiah Sahaja Buat Yang Cepat :

RM 6.00 sahaja ( Kos pos )

Persyaratan :

- Sedekahkan RM 20 Ke Anak Anak Yatim Atau tabung anak anak Yatim , Diniatkan :
" Ya Allah , Kau Gandakan Nilai RM 20 Ini Menjadi RM 20,000 Kepada Tok Mat GB

Kemudian Sedekahkan Al-Fatehah Kepada Tok Sebanyak 40x Sahaja

Insyallah, Lock dalam HP , sms atau kol tetap akan diminta lock dulu dalam Blog. Jika pembayaran sudah dilakukan, sila Updatekan di sini agar rakan lain tidak keliru.

9 ulasan:

  1. salam tok mat...saya lock yang ni boleh??

    -mizi selayang-

    BalasPadam
  2. Tok ada berapa biji ya saya pun nak lock

    BalasPadam
  3. Salam Tok Mat...saya sudah melakukan pembayaran..terima kasih tokmat.
    wslm

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kaseh tuan.. moga murah rezeki ya....

      Maaf pun benda ni ada sebiji sahaja

      Padam
  4. Salam Tok. Ada lagi ke Tok. Kalau ada rezeki, saya lock

    BalasPadam
  5. saya nk lock....ade lagi tk?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN