Ahad, 9 September 2012

G.DEWI LAUT


Geliga ini di hantar oleh Puteri Cempaka Kuning kepada tok semasa ritual, ianya dipunyai oleh sahabatnya Dewi laut, Bernama Puteri Ratna Sari Purna Dewi...Mohon... Agar yang pandai pandai jangan menyeru atau cuba scannya jika tidak mahu hidup diselubungi nasib malang, dia tak suka orang scan dia, kalau nak guna geliganya, guna lah....

Puteri tu ....aduh..seksi sekali.... adeh adeh adeh... hehe... 

Insyallah:

- Mengubati gangguan jin dan syaitan
- Mabuk laut, rendam dan bagi minum serta dibasuh mukanya
- Wanita hamil meminum airnya untuk kekuatan rahim
- Pelaris dan pengasehan umum


Kod Produk : GDwiLAUT
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 36

* Ni Mahar sekarang murah sebab ia banyak, kalau ia sikit..maharnya akan naik mahal, ingat apa pesan tok dulu.... Mahar bukan berdasarkan jenis barang, namun berdasarkan kepada kuantitinya datang

* Terima kaseh Cikgu Masdi 

34 ulasan:

  1. reserve 1 tokmat...la ni jg bankin...tk mnat lock2 ni...nt kesian kt tokmat

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh silap nt bankin tp confirm amik...nk combine skali brg len...aila asingkan...tq

      Padam
  2. tok tlg lockkn sbji utk ckgu masdi sbb dia berada di luar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih tok mat..terharu rasanya diatas kepercayaan tok pada saya..saya baru sampai umah..hujan lebat pi jemputan open house...jap lagi saya transfer maharnya...cgu masdi

      Padam
  3. Salam tok...sy lock sebiji geliga dewi laut...tk tok

    A.Zulkifly.Cheras

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tok, pembayaran telah dibuat pada 10hb September 2012 malam tadi. Dah sms pun kat tok.

      A.Zulkifly.Cheras

      Padam
  4. Jap lagi tuan izzat nak datang rumah, petang nak g beraya rumah saudara...pandai pandai lah tuan/puan/cik mengolahkan sistem lock ni, skroll dri atas dulu sampai ke bawah , lihat betui2 kot kot dah ada org lock.... jd jangan lock org punya ya..insyallah..tok kembali malam ni

    BalasPadam
  5. Y ni pon kalu ada rezki kat sy, lock sebiji tok

    din serdang

    BalasPadam
  6. salam tok mat,saya lock 1 biji.tk

    BalasPadam
  7. salam tok sya nak lock 1, yg bntuk bulat ye tok.
    -Jiv

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam semua, jenis ni janganlah risau...tok dapat adalah lebih kurang 500gram .... rezeki tok ni... 500 gram lbh kurang 3000 biji atau lebih... 3000x30: RM90,000.00 wah ...boleh la keluar audi sport 2 pintu tu tahun ni hehehehhe.....

      Padam
    2. Kita sama2 minat Audi ya tok. Buat masa ni dlm budget/belanjawan jer.

      Padam
  8. Askum tok lock satu..
    Wah kereta sport ye tok.
    Mudah2an ye tok amin..
    ~anuar sentul~

    BalasPadam
  9. salam tok , saya amik lagi satu order oleh kawan nanti bank in saya sms ya tok ,tqvm

    BalasPadam
  10. Assalammualaikum wbt..

    Saya Mohd Fairuz dari Kluang telah pun menerima item dari tok pada Rabu 19/9/2012.Terima kasih banyak2 tok

    BalasPadam
  11. saya lock 1...ade lagi tk?

    BalasPadam
  12. lock untuk saya 1 tok

    BalasPadam
  13. salm tok ada lg x?ni kalo bawak pg memancing bleh x?
    riez...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada lagi tuan, tapi nak bawak g mancing...erm... tak penah dibuat dek org lagi tu tuan, heheh... tapi x salah mencuba

      Padam
  14. Time kaseh tok bg free gift Geliga Dewi Laut.. Time saya bli batu kursani.. Time kaseh tok ek

    BalasPadam
  15. tok..ini kali pertama nak mahar..lock...
    pas tu nak buat camne??....boleh email saya jeremy_kyt@yahoo.com..terima kasih..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN