Selasa, 25 September 2012

PERMATA SISIK KULIT NAGA

Tok kehabisan Label Untuk Meletakkan kodnya , jadi kita pakai Nombor saja lah senang



No 1

No 2

No 3

No 4

No 5

No 6

No 7

No 8

No 9

No 10


Insyallah Tuan Tuan, inilah peluang bagi anda Untuk memiliki satu satunya Jenis Permata yang hampir Pupus , Untuk pengetahuan tuan tuan, permata ini bukan berasal dari Malaysia, Dahulunya ia di Seludup masuk ke negara kita untuk di jual, ini ialah saki bakinya, Tok borong semua dari kolektor Berkenaan. 

Insyallah Jika dilihat secara Mistik ianya mampu :
- Penggerun
- Penaik wibawa diri yang tinggi
- Perubatan kerasukan dengan merendamkannya


Jika saudara semua nak canai buat batu cincin , boleh..kos canai tok amik RM 15.00 Sebiji Belum termasuk buat cincin, Tadi memang tok nak canai dah, tapi pikir balik..sayang lah...

Kod Produk : PSKNaga
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 106


SETIAP ORANG HANYA BOLEH MEMILIKI 1 SAHAJA, DROPSHIP TIDAK DIBENARKAN SEBAB BENDA NI ADA 10.... 

WHAT U SEE IS WHAT U GET GENTLEMAN & LADIES

NO HIDING COST 

HEHEHE



So... Lock, Lock Juga... Jangan Lupa yang anda lock lepas, sila ikut Barisan, Lock Yang lepas tak boleh kansel semata mata nak dapatkan yang ni, sebab masa hangpa lock tu banyak org nak barang yang anda lock, tapi dah di lock..depa pun dah feed up dengan blog tok dan terkilan, tak elok la..benda dah lock tetiba nak lepas, manusia kan pegang pada janji, selain tu bukan manusia la hehehehe...jangan marah, nanti kena jual haaaa





15 ulasan:

  1. Salam... Dh lama tak menglock barang tok nie.. Huhu
    Sy lock no 1...

    BalasPadam
  2. Sal Tuan Effies, tadi saya lock yg no1 tu, tapi cuba2 tak dapat, rupa2nya mesti reg... Boleh kah tuan lepaskan pada saya, bukan apa tuan yg no1 tu, cinta pandang pertama... Hehe...

    BalasPadam
  3. Lock 8 tok-fairuzz bp-

    BalasPadam
  4. Salam tok sy lock no 10..mirol kl

    BalasPadam
  5. Salam, tak apa lah tuan effies, bukan rezeki saya, paksa lah saya korbankan je... saya lock no 7 je...

    BalasPadam
  6. Saya lock no 4, kalau boleh nak canai jadi 4 atau 5 batu cincin.

    BalasPadam
  7. Assalam Tok Mat saya dah terlambat jd saya pilih no9 ya

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. semua dah di sambar org tuan, ... sila letakkan nama tuan di bawah setiap komen ya

      Padam
  9. Terima kasih.tok ,..kerana lock no 5...masih valid..plg lewat bank in hari isnin....sbb outstation

    Hilmy,pekan

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN