Ahad, 24 Disember 2017

VODOO MIND CONTROL















Tajuk atas tu gurau saja... tapi item ni dah di aktifkan untuk mengikut SIAPA YANG ANDA INGIN KAWAL... siapa yang ingin anda sakiti.. TAPI ingat.. buat pada yang zalim zalim saja la... contohnya org tu mencurii.. pegang benda ni niat atau bayangkan wajahnya dan kilas la tangan dia ke belakang ke, ke atas ke, pusing ke.. dan masa nak buat kena buka 1 lilin.. sebaiknya lilin ritual yang di buat dari madu lebah atau lilin merah.. cepat sikit sampainya... kita kilas tangan, org tu yang kena kilas.. 

Tok sebenarnya seram nak maharkan barang macam ni, tapi dah tok pun berjanji nak maharkan witch craft dulu kan.. nak buat sendiri malas.hahaha.. malas sama xda masa la.. kalau tok buat sama saja, tapi tok pakai jerami padi.. 

1 Brg ni anda boleh guna kepada sesiapa pun yang anda hajatkan. lelaki ke perempuan ke..boss ke, musuh ke, lawan ke kawan ke.. sesiapa sajalah yang kita rasa zalim ke atas kita.. ingat semua atas izin Allah jua ok. Tapi insyallah jadi benda ni.

Mahar bawah ni Tok Siam bagi dulu,kira suruh cuba la... jadi tok cuma kira costing kami pos saja lah ok.. 


Kod Produk : VODOO 241217
Bentuk : Vodoo
Kuantiti : 2 unit
MAHAR : RM 60 sahaja siap pos 



Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540


13 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN