Isnin, 25 Disember 2017

GELIGA ULAR CHINTA MANI HYPER RARE!!!







Alhamdulillah, perolehan terbaik kali ini di Teluk Cempedak Kuantan. GUCHMANI.. sebelum ni pernah dapat 1, kali ni dapat lagi 1, memang payah nk dpt lebih dr 1 kat Teluk Cempedak ni..memang ada 1 sahaja minta maaf lah ya jika ada yang tak sempat.

Item ini cuma di berikan 1 sahaja dalam 1 waktu oleh Penjaga kawasan ini.. minta tolong ya.. org di sana, bagi makan monyet, jangan lah membuang sisa plastik makanannya, monyet di sana tak makan plastik pembalut makanan. 

Guchmani sudah terkenal lama di blog GBunian sebagai medium penarikan kekakayaan paling ampuh.. dan last sekali di maharkan oleh orang sarawak, alhamdulillah dalam masa sekejap beliau mampu membuka sebuah gudang yang besar untuk perniagaannya, Tok doakan semoga beliau di limpahkan rahmat dan rezeki yang melimpah ruah. 

Tidak kurang juga kebanyakan yang sudah memilikinya. Item ini amat ganas di dalam penarikan kerezekian buat mereka yang Makan gaji, kerja di permudahkan dengan izin Allah SWT, perniagaan berkembang pesat walau di kala ekonomi menjunam..ingat yang menjunam tu matawang..bukan kuasa beli org ramai. 

Di ceritakan orang lama lama, barang siapa yang memakan ular cinta mani ini insyallah kaya dan itu juga bukan sekadar mitos, tok rasa group XXL dah pun berjumpa dengan org yang tok maksudkan di Kuala Perlis. 

Malah item dari Ular cinta mani baik yang ularnya sudah menfosil seperti item di atas, ia mampu menjadikan seseorang itu kekayaan dengan pantas sekali , dan sudah pasti dengan izin Allah SWT. 


Kod Produk : GUCHMANI 241217
Bentuk : G.Ular cinta mani
MAHAR HARI INI : RM 500

MAHAR ESOK : RM 1000

Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540


8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN