Khamis, 7 Disember 2017

SALAM SEJAHTERA DARI KAMI



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat semua pelanggan kami yang berada di seluruh pelusuk dunia. Diharapkan senantiasa di berkati , dipermudahkan dan di kayakan dengan limpah kurnia Ilahi. 

Ayah dan bonda JJ ingin mengucapkan setinggi terima kasih kepada anda kerana sentiasa menyokong kami di dalam blog ini walaupun pelbagai ujian dan dugaan dihadapi. 

In Sha Allah ayah dan bonda akan meneruskan peningkatan perkhidmatan kami kepada semua pelanggan tanpa memilih kasih ,adil dan saksama. 

Untuk peringatan kepada semua pelanggan selain produk produk yang anda lihat di halaman kami, kami juga mengeluarkan produk produk kesihatan di pasaran umum tempatan dan itu masih tidak lagi special, kami juga mempunyai produk rahsia zaman langka ribuan tahun yang di buru dan dijejaki mereka mereka yang mengetahui mengenainya , ia bernama Ambar Nabi ,sejarahnya dari peluh baginda Rasulullah sallallahu Alaihi Wasallam dan menjadi ambar di dalam gua hira'.

Ambar ini masih ada di sana namun di jaga oleh tentera Saudi Arabia, tok menyimpannya atas amanat guru tua tok di Perlis yang berusia 93 tahun dan masih hidup kini di sana .

Ambar ini di ambil beliau ketika beliau berkelana di tanah haram suatu ketika dahulu bagi mempelajari ilmu ilmu ugama dan hikmah serta tariqat. 

Ayah dan bonda JJ adalah pemilik ambar ini kini dan beberapa pelanggan sudah memakannya bagi melewatkan penuaan luaran dan dalaman.

Ayah berusia 36 tahun

Bonda JJ berusia 38 tahun

Masih muda bagi membezakan pada usia, namun sila bezakan dengan mereka yang seusia dengan kami. 

Ambar nabi ini hanya di makan sekali seumur hidup dan terbaik di makan sepanjang hayat sebanyak 3 biji sahaja bagi mencapai usia maksima, ajal maut di tangan tuhan, namun apa jua sudah di aturkan oleh yang esa. 

Untuk produk ini anda boleh dapatkan ia dari bonda JJ dan kami namakan ia sebagai PIL KAYANGAN

Maharnya ialah RM 1000 sebiji dan kami merasakan ia masih murah jika di bandingkan di luar sana org sanggup berbunuhan bagi mendapatkannya. 

Terima kasih lagi sekali . Semoga di berkati dan di murahkan rezeki. 




8 ulasan:

  1. Walaikumussalam tok semoga tok dan sekeluarga di rahmati dan dimurahkan rezeki seluas-luasnya oleh Allah S.W.T..In sha Allah

    BalasPadam
  2. Waalaikumussalam tok.. terima kasih jgk tok kerana mnjadi wasilah bg item2 yg luar biasa ini..smoga persaudaraan di dalam blog boleh dizohirkan dgn nyata..insha Allah..

    BalasPadam
  3. ya allah tok...ingat ko gapo xdi...ular duk lilit tekokšŸ˜‚berseri muka tok...apa rahsianya?...pil ambar tu terhad ke tok?stok byk???

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok ada seketul dalam berat 200 gram -+ sahaja dan jika di canai bentuk pil ia boleh hasilkan lebih dari 1000 biji, namun tok tidak berniat menjual semuanya. sudah pasti hanya sedikit sahaja, selebihnya nak di simpan untuk anak cucu

      Padam
  4. Salam tok..saya disini doakan yg terbaik utk tok dan keluarga.moga sentiasa sukses dan berjaya dlm apa jua lapangan yg di ceburi.terima kasih kerana mewujudkan platform sebegini yg banyak memberi ilmu dan manfaat kepada semua.akhir kata "all the best and happy new year.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan in sha Allah sama sama tuan. Selamat tahun baru juga

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN