Isnin, 11 Disember 2017

GELIGA PUTERI DELAILA SARI







Semasa tok ke Kerajaan Ulu Chakah... suasana nyaman, udara segar, air menderu dan jerneh... kalau lalu sini kawasan Permaisuri, singgah lah sebentar..memang menyeronokkan.. Kemudian susurilah sungai itu ke atas dan jumpa 1 kolam yang tenang airnya, di situlah tok selalu duduk di bawah sepohon pokok yang mana di depan tok ada serumpun tebal pokok buluh perindu yang tok jagai amanah dari kenalan dari sana. tak pernah tok ambil. 

Pernah tok menyusuri anak sungai itu dan terkejut ternampak kelibat ular tedung selar yang besar sedang berenang di sebelah kanan tok namun tidak menganggu... pernah juga tok nyaris terpijak ular sawa pada jam 7.pm semasa menyusuri sungai itu.. mungkin kerana kepala tok dah alert dengan benda berbatik.. alhamdulillah Allah lindung juga diri tok ini . Terima kasih Allah. 

Geliga di atas diisikan oleh Puteri Delaila sebagai medium yang besar :

Penggerak hati sekiranya ada sesuatu musibah

Penakhluk jiwa melalui tenungan

Jurus kebatinan membuang penyakit dan sihir dengan hanya berniat dan menggayakan jurus jurus membuang penyakit... 

Tak perlu tok ajar jurusnya.. sapu di badan dan buat gaya buang..jangan buat gaya pemasuk pula ya. Yang penting tu niat tu. 

Mahar di sini bukan dari nilai batu tapi dari nilai kelebihan.. kalau nak nilai batu insya Allah di luar sana banyak jenis macam ini, silakan.


Kod Produk : GPDELAILASARI 91217
Bentuk : Permta isian Puteri Bunian
MAHAR : RM 250

Promo Cuti Sekolah : RM 158



3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN