Isnin, 18 Disember 2017

CINCIN GUCHMANI HYPER RARE!!!




SAIZ 15








SAIZ 16

Tok tahu ramai merindukan GUCHMANI jenis ini iaitu jenis paling asal pernah keluar di dalam blog... dan tok kira kirakan semenjak beberapa tahun beratus Mesej dan pesanan di hantar kepada tok melalui W.app. Sms. FB dan face by face bagi menanyakan item ini dan sebanyak itu juga tok nyatakan ia belum tok perolehi..

Tapi yang jenis ini rarenya lagi kerana ia bercampur dengan batu petir, yang mana ia juga adalah sebagai penangkis sihir, in sya Allah...alhamdulillah..

Apakah Guchmani ini?...

Hurm... mungkin ia hanya di idamkan oleh orang lama di dalam blog. Alhamdulillah Bukan kebanyakan.. namun semua pemiliknya kini sudah hidup senang..nak kata kaya..itu atas kepandaian menguruskan wang... tapi senang ni insyallah hari hari ada wang dan tak kesempitan. 

Jasa Geliga Ular cinta mani yang Allah berikan ini kepada mereka adalah tidak terhingga sehingga di ceritakan kepada kenalan akan kehebatan Geliga ini , kenalan mereka menghubungi tok bagi mendapatkannya ketika itu, namun sayang mereka terlewat.. selepas bertahun dan ratusan pertanyaan... akhirnya ia muncul...... sebiji... untuk insan yang Allah pilih , untuk Insan yang Allah gerakkan memilikinya dan untuk insan yang bakal di takdirkan di beri kesenangan tidak lama lagi, untuk insan yang kini di dalam kesempitan namun mengingati Allah.. Insyallah.. Setiap perkara yang anda lakukan tidak lain tidak bukan adalah gerak dari Allah.. yang tidak bak dari kita sendiri. 

Meski pun ia di rebutkan orang dan di tanyakan orang bertahun lamanya, insyallah Allah belum membutakan mata hati tok untuk meletakkan maharnya melebihi nilai asalnya Guchmani edisi 1 iaitu .......


Kod Produk : CGCMANI 131217
Bentuk : Cincin Guchmani 
MAHAR : RM 500
RM 400


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540


9 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Payment done to mr chai for cincin guchmani size 16

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2 tok, alhamdulillah dapat juga barang rare ni. Doakan saya tok agar dimurahkan rezeki untuk kaya di dunia dan akhirat.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN