Selasa, 12 Disember 2017

DELIMA CINDAI








Delima ini sudah di hantar uji dan ia di klasifikasikan di dalam kelas kelas delima ribuan harga. kalau masuk cincin perak bermodal RM 120, atau titanium Rm 30... harga memuncak sehingga RM 500-2000 mengikut urat dan warna serta kebersihan permukaannya. 

Asli sudah tentu asli, keras dah tentu 9 Skala MoH, kalau tak sampai 9 Skala MoH , moh tok bagi anda ganjaran RM 10k sebagai ganti rugi. 

Delima ini pemberian Puteri Balqis ( Isteri Pertama Tok Muda di alam Ghoib ) dan sememangnya delima adalah batu jagaan rasmi beliau sejak zaman zaman atok nenek kita jepun dulu. 

Tanyakan sahaja kepada mana mana guru di nusantara ini , guru yang benar guru bukan garu tergaru.. siapakah penjaganya Batu delima?... jawapannya tidak lain tidak bukan ialah Puteri Balqis... antara puteri tercantik di alam Bunian.. Sememangnya Puteri Kamariah lah paling cantik.. apa mau di kira cantik... bidadari lagi cantik noh. 

 Delima ini tok mohon memandangkan sudah terlalu lama tok tidak menerima batu delima dan insyallah akan di maharkan pada nilai tak sampai ribu ribu pun.... anda lah beruntung... anda buat cincin perak, jual di mudah, jual di Facebook... RM 500-800 minima dah dalam tangan... Barang?... toppp asli no 1 punya alhamdulillah. 


Kelebihan delima ini ialah :

Kekuatan saraf dan rungkaian darah dalam badan

Kekuatan badan

Kekebalan darurat 

Boleh di didik sebagai MERAH DELIMA merah air dan kebal umum jika anda mengikut cara penjagaan Geliga Lipan yang pernah tok dedahkan di halaman lepas, sila Type di sebelah kanan halaman ini " ITEM CARIAN ANDA " dan kemudian type kan " Cara penjagaan geliga lipan ".............cara jaganya adalah sama. 


Penentu sama ada anda bakal menjadi jutawan atau tidak seperti lainnya yang pernah memaharkan item di sini. Itu atas kesungguhan anda mengikut aturcara yang sudah di berikan di halaman tersebut. 


Kod Produk : D5C 91217
Bentuk : Delima Cindai asli
MAHAR : RM 90

Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540


7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN