Sabtu, 23 Disember 2017

MUSTIKA MARGA KRAMANI BUNIAN










Alhamdulillah item paling terbaik pada minggu ini , dan hanya ada 1 sahaja. ia di panggil Mustika Marga Kramani yang di gunakan di dalam multi fungsi.

Ayah Jamin bahawasanya ia adalah batu asli dan mempunyai aura terbaik sekali untuk di pakai. 

Item ini ialah anugerah dari alam ghoib bagi manusia yang mampu memaharkannya, namun di sini ayah kecoh sikit pada harganya.. biar pun katanya " Kepada siapa yang MAMPU".. iaitu di mana ayah ingin memaharkannya di bawah RM 1000... ayah rasa kalau di lain peniaga.. mahar tak mampu dan hanya org kaya mampu ni pastinya puluhan ribu ringgit . Tapi di sini in sya Allah .. anda yang x mampu akan menjadi mampu. 

Item ini mempunyai energy terbaik dan ia sesuai di jadikan cincin jenis perak atau emas bagi bukan islam atau bagi kaum hawa. 

Mempunyai kelebihan multi fungsi dan di bawah ini apa yang ayah mampu listkan sahaja 

Pengasehan peringkat tinggi dari mani gajah

Perisai dari sihir dengan izin Allah SWT

Kekebalan kulit yang mana ayah pun belum testnya

penarik kerezekian bagi sesiapa yang memakainya in sha Allah, solat jangan lupa, bagi bukan islam. jangan lupa sembahyang dan memohon kepada tuhan, item begini hanyalah asbab sahaja..bukan tarik duit letak depan mata ya. mesti dengan usaha, walau usaha yang kecil in sha Allah hasilnya memuaskan dari biasa. 

Penunduk manusia dan Jin

Dan banyak lagi 




Sila Rujuk Video Penampakan item ini



Kod Produk : MK SABARA 231217
Bentuk : Mustika Kerajaan Sabara
MAHAR : RM 600

Item cuma ada 1 sahaja , siapa cepat dia dapat...

NASIHAT MAHAR BARANG MISTIK
Yang orang MELAYU Amal... Setiap barang MISTIK yang anda beli , mestilah MENGIKUT kemampuan anda sendiri, kerana kemampuan itu ialah takdir yang Esa Tetapkan.

Permaharan item mistik ada rahsianya... RAHSIANYA... kalau boleh jangan minta kurang jika tiada TAWARAN, kerana terkadang peniaga mistik meletakkan mahar atas keperluan pakai nya, mungkin nak BAYAR hutang, Mungkin nak BAYAR loan, MUNGKIN nak bayar yuran anak sekolah dll. 

Jadi Jika pembeli meminta KURANG, maka KURANG juga KEIKHLASAN peniaga yang mana KURANG lah Khasiat item tersebut... Ini ialah permaharan MISTIK, segalanya MISTIK... beli ikan lain bang... 


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540












9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN