Khamis, 28 Disember 2017

SEPASANG GELIGA PUTERI EMBUN








Puteri embun... Atau dalam Bahasa englishnya 

Dew Princess / Haze Princess , In our Malay culture and believe adanya org org yang ghoib ke alam ghoib yang mana tidak terlihat oleh mata kasar manusia biasa, mereka ini datang dari pelbagai versi dan cerita dan salah satunya tidak dapat di sangkal oleh mana mana pakar walau pun di dalam pakar ugama sekalipun, ceritanya bermula di Zaman Nabi Sulaiman yang mana pada ketika itu semua makhluk di atas bumi mampu bercakap, pokok, binatang, jin sekalipun kelihatan di mata kasar manusia. 

Pada ketika itu Raja Ter-Agong ialah Raja Sulaiman /  King Solomon /  Nabi Sulaiman A.S yang mempunyai kehebatan memerintah binatang dan jin sebagai bala tenteranya. 

Pada zaman itu semua jin dan makhluk halus tiada yang Ghoib, semuanya kelihatan di Mata Manusia..

Hal ini lah yang sukar di sahihkan oleh Para Ilmuwan islam dan ustaz ustaz kelass Bawahan yang hanya belajar di dalam kos pembelajaran mereka sahaja namun tidak mempelajari hal hal lainnya terutama sejarah kenabian seluruh nabi dan Rasul semenjak dunia ini di ciptakan. Bukankah ilmu itu amat besar sekali?.

Ketika di zaman itu yang mampu di buktikan lialah Ratu Balqis sendiri yang datang dari kacukan Jin dan Manusia lahirnya Ratu Balqis wujud dan tampak di depan mata Nabi Sulaiman A.S

Di katakan ketika di zaman itu, Ratu Balqis ini seorang wanita yang sombong dan angkuh, beliau adalah seorang Ratu pemerintah yang sombong.

Pada ketika Nabi Sulaiman A.S sebagai Emperor memerintahkan beliau datang mengadap. Ratu Balqis menolak pelawaan itu lalu melalui pembantu Nabi Sulaiman A.S sendiri istana Ratu Balqis ini di pindahkan berhampiran Istana Nabi Sulaiman A.S lalu datang mengadaplah Ratu Balqis ke hadapan Nabi Sulaiman.

Ketika Ratu Balqis berjalan menuju ke singgahsana Terlihat Keindahan Peha dan Betisnya di lantai istana Nabi Sulaiman A.S yang berkilat umpama Kaca ( Marmar ler ) 

Di katakan Nabi Sulaiman A.S mengahwini Ratu Balqis dan pada zaman itu juga bukan sahaja Ratu Balqis yang berkacukan Jin dan Manusia.

Golongan ini tidak Di musnahkan, Allah tidak Sezalim dan Sekejam itu seperti yang di sangka oleh kebanyakan Umat islam Malaysia , Terutama Umat Islam Malaysia yang ortodoks dengan Kejahilan Ilmu sejarah Kenabian dan Angkuh dengan ilmu Fikh mereka. 

Di atas Landasan Bismillah , Bahawasanya Allah itu Maha Pengaseh dan Penyayang Maka golongan ini di ghoibkan demi memudahkan beberapa urusan kenabian lainnya termasuk Urusan Nabi Muhammad SAW, ini lah Sirr Allah iaitu Rahsia Allah dan termasuk di dalam beberapa Rahsia Allah yang tidak di nyatakan di dalam Al-Quran kerana ia bukanlah keutamaan untuk Ummat Islam mengenainya kerana kurangnya kepentingan kepada Umat Islam Umat Muhammad SAW. Apa yang terkandung di dalam Al-Quran ialah sesuatu yang WAJIB di praktikkan, dan yang tidak terdapat di dalamnya bukanlah untuk di praktikkan.

Ingatlah Bahawasanya Ilmu Keseluruhan Dunia ini Bukanlah Setebal Al-Quran Kini dan Banyak lagi Sirr Sirr yang tidak ada di dalam Al-Quran Masa kini yang sudah tidak tahu berapa kali sudah di ubah ubahkan semenjak Zaman Perang Salib dahulu. 

Puteri embun ialah nama samaran kepada seorang Puteri yang sangat cantik jelita, kejelitaannya tidak dapat di bandingkan oleh mana mana Puteri Alam Ghoib di Kawasan Barat Semenanjung , Sekiranya wujud ia di alam ini nescaya Hancur luluh semua hati para kaum adam tidak kira ugama dan bangsa. Kejelitaan yang tiada tandingnya di atas bumi ini. 

Kelebihan item ini ialah :

Perisai Sihir dengan izin Allah SWT

Pemanis dan pengasehan

Penaik aura dan Penakhluk hati hati manusia

Dan beberapa kelebihan lain yang akan di kecapi pemiliknya sendiri kerana aura manusia tidak sama


Di datangkan sepasang Sahaja dan di pakai yang hitam di kiri. jari mana tidak kisah, jenis metal cincin juga tidak kisah




Kod Produk : GPEMBUN 251217
Bentuk : Geliga Embun
MAHAR : RM 130





Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540






4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN