Isnin, 3 Februari 2020

ARTIKEL KE TIGA HARI INI

Ingatlah kembali kisah di mana Malaikat Jibril AS turun ke bumi dan memerintahkan semua makhluk Ghoib, hybrid untuk lekas naik ke Langit sebelum ia Terkatup kerana esoknya akan lahir 1 Hamba Allah Yang Unggul Iaitu Nabi Muhammad SAW.


Pada Sebelum itu manusia berfoya foya, hidup dalam selesa, Yang kuat berperang sesuka hati dan mereka mengecapi nikmat tak terhingga, perempuan, duit, rogol, yang kaya terus kaya, yang berkuasa terus berkuasa Yang miskin terus jadi Hamba. Terkadang Hamba dalam merdeka.


Kemudian pada 1 hari dunia terdiam seketika, menjadi sepi dan keesokan harinya Lahir 1 Insan Unggul untuk menyampaikan pesan Allah SWT kepada umat Manusia.


Manusia yang sakti tidak lagi sakti, manusia yang hebat dengan shir tidak lagi hebat... Org barat menyatakan kekesalan dan menyatakan " God Abandon Us ". Itulah zamannya.


Sebelum zaman itu, kesaktian di mana mana, Sang Miskin meminta makanan, makanan turun dari langit.


Sang Yahudi di lahirkan terus berkasut dan berbaju cantik, makanan turun dari langit di persembahkan oleh malaikat kepada mereka.


Namun pada 1 hari.... dunia menjadi sepi... senyap... segala permintaan tidak lagi di kabulkan semudah itu.... " God Abandon Us " pada ketika itulah muncul lagi ramai orang yang menentang Tuhan.


Bangsa Yahudi palsu berbangga dengan Nama Israel yang di warisi dari bangsa Yahudi asli yang di lupuskan di zaman Adolf Hitler ( 99% ).


Mereka juga di tipu oleh para Rabbi mereka yang menjemput mereka di tanah Yahudi Yang masih selamat ( selamat di Iran dan kemudian beberapa wakil di hantar ke Palestin utk merampas tanah palestin ), sementara 70,000 yang bersembunyi ini terus beranak dan beranak melahirkan warisan dalam diam. 70,000 hanyalah 1% dari 99% yang mati... Bani Israel ada 12 suku semuanya jangan lupa.


Dunia tertumpu kepada Yahudi Palsu, seluruh dunia islam tertipu dan menghalakan seluruh ancaman kepada yahudi Palsu.




Yahudi Palsu ini amat angkuh sekali, mereka di ajarkan untuk bermegah, angkuh dan sombong. Sementara Yahudi sebenar yang selamat bersembunyi di bawah ketiak dan bawah hidung Umat Islam Di Iran.


Yahudi palsu ini angkuh kerana mereka berbangga bernama ISRAEL, ISRAEL membawa maksud " Pengalah Tuhan " berikutan dari kisah yang lepas lama dahulu Tuhan Turun ke bumi dan mereka mencabar di dalam 1 pertandingan berkapak dan tuhan itu kalah. Maka sejak itu lah mereka di ajar menjadi sombong kepada Allah SWT.


Sedangkan Bagi Yahudi sebenar di Iran mereka tahu penciptaan mereka Bani Israel ini ialah ciptaan Allah yg paling agung di dalam semesta , maka mereka memerintahkan pembunuhan Nabi Nabi dalam 1 malam, mereka berkata dengan angkuhnya " Tuhan pun kami sanggup kalahkan , inikan Nabi ".... umpama org luar masuk kampung nak tunjuk jaguh, pastinya org kampung akan mengajarnya, maka itulah yang mereka lakukan.


Akhirnya Allah menurunkan 1 rejim zalim iaitu Adolf Hitler , wallahualam apakah ugamanya, mudah mudahan Adolf ialah seorang Muslim atau menganuti ugama Allah SWT.


Adolf Hitler anti YAHUDI, dia membunuh 99% orang orang yahudi dan 30% mangsa lain adalah org org ugama lain termasuk islam yang jadi tali barut Yahudi.
1 Hari Adolf ingin membunuh 1 kumpulan Yahudi dan menyuruh mereka sendiri menggali 1 lubang besar ( kubur ) , kemudian Adolf menyuruh mereka berbaring di dalamnya untuk di tembak, datang sekumpulan org islam dan menegurnya dengan baik, " Jangan di buat begini , kasihan mereka ".... lalu Sang Adolf memanggil semua Yahudi itu naik dan menyuruh kumpulan islam ini pula masuk ke dalamnya, lalu di tanya kepada Yahudi yang naik tadi oleh Adolf.... " Aku mahu tembak mereka, apa pendapat engkau?" .......tidak terjangka mereka berkata " tembaklah mereka untuk gantikan kami ".................. tercengang dan sedihlah kumpulan muslim ini lalu Adolf memanggil semula mereka naik ke atas dan berkata " Lihatlah perangai mereka, kerana itu aku memusuhi mereka ". Lalu kumpulan Yahudi ini di suruh masuk ke dalam lubang semula dan di bunuh dan di tanam. Begitu kuat hubungan Org islam dengan Adolf... adakah dia Muslim Juga?... Allah Hu Aklam.


KIta melayu adalah salah 1 dari cabang Bani Israel yang terselamat kerana Moyang kita Dulu Nabi Ibrahim AS melarikan diri dari bangsa yang ingin membunuhnya kerana status kenabiannya. Kita di takdirkan selamat atas kebijakan Moyang Kita Nabi Ibrahim AS. Sentiasa kita sebut namanya di dalam Surat Tahiyat Akhir 5x sehari.... tapi adakah kita lupa apakah pesan Nabi Ibrahim Dulu yang Selari dengan amanat Nabi Noh AS?....


Maka Kau dan aku....kita sama sama munafik, tidak di sangkal lagi, kau dan aku kita sama sama akan ke neraka.


Kau dan aku, kita ada duit untuk kembali ke tanah asal, tapi kau dan aku, kita sayangkan harta benda kita, kesenangan kita, kenyamanan kita hidup di sini. Kau dan aku...... Hanya berlandaskan apa yang di katakan undang undang British di sini, sedangkan kau dan aku kita di berikan akal dan 2 kaki dan 2 tangan untuk bertindak. Selagi kita berdiam diri, kita hanya di matikan dengan angan angan


Apakah Angan angan itu?


1. Bacalah Selawat untuk mendapat syafaat Rasul


2. Bacalah zikir untuk membersihkan dosa


3. Bacalah amalan mati tidak akan di hisab


4. Istigfar lah apabila menerima berita saudara saudari kita seugama di tindas




Ya... kau dan aku ..kita dalam 1 bas ( ugama ) sebagai penumpang... musuh ada di dalam bas ini dan memperlakukan saudara kita, membuli, menendang, saudari kita di cabul, di rogol.. kau dan aku di kerusi belakang hanya memerhati dan beristigfar.


Kau dan aku kita sama sama baca selawat untuk dapat syafaat Nabi


Kau dan Aku kita sama sama istigfar untuk melupuskan Dosa.




Kau dan aku hanya BERANGAN.


Nabi di Langit Menangis melihat saudara saudari di depan kita di buli, di tindas, di cabul....sedangkan kita hanya istigfar.


Syafaat apakah yang akan kita dapat jika nabi di langit sana sentiasa berkata " jika Aku di turunkan semula ke bumi Ya Allah akan aku hapuskan mereka ini, akan aku bantu umat ku Ya Allah...itu yang ada di belakang itu ( kau dan aku lah ) kenapa tidak membantu"....apabila nabi berkata begini, apakah kita akan mendapat Syafaat Nabi?, nabi suka atau marahkah dengan kita..


Maka Berangan lah kita sampailah bas ini jatuh ke gaung bersama sama pemandunya yang turut sama di bunuh... Gaung itu adalah neraka... Pemandu itu ialah Penceramah2 , Ulama ulama Bagus seperti Dr Zakir Naik dll.... Ulama ini lah cuba bawak bas itu dengan pantas dan berhati hati untuk ke destinasi, tapi nampaknya kau dan aku tidak membantu.


Sekian.... kau dan aku sama sahaja... kita sama sama berangan.




Fikirlah semula apa yang tok katakan ini, benar atau salah....jika salah komen di bawah yang mana betulnya

2 ulasan:

  1. Tok tambah sikit lagi. Sebagai umat Islam kita harus sedar bahawa sesama Islam itu adalah bersaudara. Dan itu ada Di dalam Al QURAN.

    BAGAIMANA kita membantu mereka? Adakah dgn Wang.. Berapa kali kita beri. Adakah sekali beri utk sekali makan?


    Kita Di Malaysia ini aman damai. Bila aman damai. Memang kita akan menjadi lupa kpd mereka yang susah. In sha Allah jika ia berlarutan. Tidak mustahil 1 masa kita juga akan mengalaminya. Dan pada waktu itu sakit lah Hati kita bila negara Islam lain hanya berpeluk tubuh. Rakyatnya bersenang lenang. Sementara kita Di sini hidup dalam penderitaan. Masa itulah kita akan berkata " begini rupanya mereka yg sebelum ini"

    Ada sebuah kisah yang mana tok sudah ingat2 lupa.

    Kisah 1 wanita yang Di cabul kalau x salah. Dan wanita ini tidak mendapat pembelaan. Lalu seorang rakyat meminta bantuan 1 pemimpin Islam negara jiran. Pemimpin ini berkata.. Kami akan perangi kerajaan yang tidak adil ini. Wanita Islam ini Di cabuli umpama marah seorang ibu Islam yang tidak terbela. Lalu pemimpin ini menghantar Bala tentera yg cukup besar untuk melanyak negara berkenaan.

    Jika kita perhati Kan Di zaman ini. Alah apa lah sangat cabul sorang saja. Tapi itulah yg berlaku Di zaman Khalifa. Jangan bangga Sgt dgn pemerintahan dajjal skrg ni. Tak lama lagi pemerintahan Khalifah akan tertegak.itulah janji Allah. Percaya atau tidak. Kita akan sama sama saksikan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagi Pendapat tok. Sebaiknya kerajaan kita membuka peluang rakyat kita menerima keluarga angkat macam kisah Bosnia dulu. Rakyat yang tanggung. Bukan kerajaan yang tanggung pembelaan mereka. Rakyat yg mampu boleh ambil berapa yg mereka mahu Dan Hantar pulang selepas negara mereka aman. Kalau dulu zaman org kita x berapa senang kita boleh buat. Skrg org kita ramai senang2. Kenapa kita tak buat?

      Mungkin akan ada yg berkata kata kata tok salah.

      Tapi soalannya Adakah nabi menyuruh kita berpeluk tubuh selama saudara kita Di henjak?

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN