Ahad, 9 Februari 2020

20 DIRHAM KERAJAAN NEGERI KELANTAN






Saiz puas hati, Berat, Menawan, besar. 

Memperkenalkan kepada anda 20 Dirham , Item ini Tok Isikan dengan kelebihan seperti di bawah pada Level tinggi :

Kekebalan dari senjata api dan parang, keris, lembing, pisau, dan lain lain, Tapi jangan percaya sangat kerana ia cuma kekebalan darurat dan hanya berlaku ketika darurat. 

Ramai org muda masih tak tahu dan faham apakah kebal darurat , maka tok perjelaskan. 

Kebal darurat ialah kekebalan yang tak mampu di uji secara di rancang atau dengan kata lain dengan keadaan pemilik bersedia. 

Kekebalan Darurat kalau nak uji boleh rancang tapi plan dengan kawan bahawa boleh buat anda bila bila masa sahaja , mungkin lagi 3 bulan, mungkin lagi 1 bulan semasa anda berjalan jalan dan dia datang menetak anda dalam keadaan mengejut. 

Kekebalan darurat hanya akan aktif bila anda dalam keadaan cemas, Gemuruh, gementar sahaja. Contohnya ..pernah anda Nak eksiden atau eksiden kenderaan?... Masa nak eksiden tu apa perasaan anda, bagaimana anda rasa tubuh anda?... anda tak sempat nak merasa perasaan itu biar tok bagitau kepada anda bagaimana rasanya kerana tok ada beberapa kali nyaris langgar org di JB , nyaris langgar moto Di Simpang Kuala Perlis, nyaris langgar budak sekolah naik motor macam pelesit di depan felda bukit Easter, nyaris terbabas Masuk Gaung di jalan Kuala Klawang. Perasaannya ialah darah naik, badan menjadi kaku, kepala terasa kembang , jantung bagaikan terhenti ( sebenarnya sedang berdegup perlahan dengan rentak kuat , ianya kuat dan laju setelah kita berjaya kawal brake ). 

Semasa kejadian cemas ini berlaku Tulang belakang akan merembeskan Adrenalin


Dan akan caj seluruh urat saraf melalui arahan yang di terima dari Medula Oblagata perantaranya ialah Tulang belakang. Tok bukan pakar dalam hal ini untuk bercakap mengenainya, tapi sekurangnya sedikit darinya tok tahu.



Melalui Medula Oblagata ( Arahan Luar Biasa untuk mengaktifkan Kelebihan alami Badan melalui zat yang ada Tersimpan )


Ia di kerahkan ke tulang belakang sebelum ke seluruh Urat saraf di dalam badan 


Bukan itu sahaja Tulang belakang akan menggunakan zat  tubuh untuk menguatkan seluruh tulang dan urat saraf akan menguatkan kulit dan otot kita semasa kejadian cemas berlaku. 

Kekuatan, kekebalan, kepantasan, mekanisma kecergasan akan terbuka dengan sendirinya, itulah kelebihan jasad ciptaan Allah SWT ini. 


Namun jika unsur zat tidak mencukupi, badan anda tidak akan cukup kuat menerima tekanan hentakan , tekanan tembakan, tekanan tetakan dari senjata musuh atau kemalangan. 

Maka Kekebalan Darurat akan membantu menambahkan kelebihan ini dengan syarat ia berada dekat dengan tubuh badan kita.


20 Dirham ini di bacakan dengan ayat ayat keselamatan dan doa kekebalan jika berlaku situasi ini kepada pemilik. In Sha Allah sebelum kena lagi Allah akan elakkan musibah ini dari anda sebagaimana yang berlaku kepada tok sebelum ini. 

20 Dirham ini Nilainya Ialah RM 400 bagi pengeluarnya sendiri Iaitu Kelantan Gold Trade, Namun tok berjaya memiliki mahar jualan sebanyak RM 385 Untuk pelanggan di Shopee, dan di sini sekali dengan Isian Kekebalan Ini Ia bernilai RM 585 Sahaja Termasuk Rm 200 kos isian. Kos isian merangkumi hari yang tok perlu hadap Sekeping ia sahaja , barang2 keperluan melakukan ritual , masa, tenaga dan juga pembaziran di dalam ritual lain ( selalu 1 ritual biasa tok mampu dapatkan berpuluh biji geliga dalam 1 hari , Namun Ritual pengisian yang memerlukan masa 6-7 hari tok hanya boleh fokus kepada 1 item ini sahaja ) , namun untuk menghasilkan item yang bermutu tinggi tok tak pernah kesal atau merungut . ya lah kan jika anda congak.. 6-7 hari baru rm 200 buat isian. di banding kan 1 hari berpuluh barang boleh dapat, katakan 1 barang tok maharkan rm 80 X 20 item Sudah dapat RM 1600. Kalau 7 hari ?...kan sudah RM 11,200?. Itu yang tok kata tok ambil rm 200 bagi isian kos tinggi , kalau ada yang kata mahal lagi tu.. baik tok tanya mereka, anda nak RM 11,000 atau nak RM 200?.... Beza dengan tok , tok ingin barang yang berkualiti dan memuaskan hati pelanggan In Sha Allah. 

Jadi anda sudah faham bagaimana kekebalan umum ini berfungsi?


Kelebihan Seterusnya ialah :


Penaik semangat diri dengan cara di rendamkan dalam air 10 minit dan di minum, jangan lupa di masukkan sekali 1 biji garam jantan ( garam kasar ) ke dalam gelas berisi air dan dirham ini. Sesiapa sahaja boleh meminumnya. 

Dirham ini Perak, Maka tok kupas kepada anda Rahsia METAL


Kenapa Orang pakai susuk pakai jenis besi, dan susuk terbaik ialah jenis emas, dan jika anda lihat perempuan yang memakai emas, mereka kelihatan anggun, ke hadapan , berseri dan kelihatan muda. Ini kerana emas mempunyai daya kekuatan energy yang cukup kuat dan besar, Kedua baru lah Perak/Silver. Silver mempunyai kekuatan yang cukup baik bagi lelaki dan perlu anda tahu juga Silver mampu menarik toksin di dalam badan, Jadi jika anda sebagai perawat, anda tahu apa yang tok cuba sampaikan kepada anda, olahan rawatan bagaimana lagi anda boleh tambah dalam bidang perubatan anda.



Kod Produk : 20DIRHAMKGT
Bentuk : 20 Dirham Silver
MAHAR : RM 585.00


* Jika anda mahukan kos dirham sahaja , maka sila PD sebanyak RM 385 Sahaja, Kelebihannya tok akan pindahkan kepada dirham lain


========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET



Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet





Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU PN. EKA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB






BONDA JJ : 0178259540







PUAN EKA : 0127845231




2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN