Isnin, 3 Februari 2020

ARTIKE KEDUA HARI INI

Anda jangan percaya langit yang anda lihat!!!!


Apa yang anda lihat tu jauh sangat.. tak percaya anda lihat langit malam ni... apa anda nampak?... bintang kan?.. bintang tu dekat ke jauh?


Yang dekat anda tak nampak... bagi yang nampak , waktu siang pun sudah cukup menyeramkan. Jika duduk di kawasan perkuburan di malam hari, percayalah.... apa yang ada di langit itu adalah lebih seram dan menakutkan.


Orang suka mencabar langit


Tapi bila melihat dasar tasek yang membiru , nampak curamnya yang dalam dan batu batunya yang lebih besar dari tubuh kita, tahu pula tidak mahu ke tebing.


Tapi manusia cukup berani mencabar apa yang ada di langit . Ini Kerana mereka tidak nampak.


Allah menjadikan Laut, Tasek itu terkadangnya jerneh sampai mampu melihat dasar itu adalah untuk kamu muhasabah... ini baru yg ada di bumi... di langit entah apa yang ada.




Apa yang ada di langit?




Di Langit membiru , ia membiru kerana ia angkasa lepas, jadi biru kerana pengaruh cahaya matahari, di sebalik kebiruan itu ada sesuatu yang menakutkan.


Percayalah bahawa apabila kiamat itu sudah hadir kamu tidak akan melihat lagi langit yang biru, malah kamu akan melihat sebuah benda yang kelam, sekelamnya.


Selepas itu kamu akan melihat 1 lagi bumi seolah olah ia bumi yang kamu duduki dan di atas bumi yang 1 itu juga ada makhluk yang sedang huru hara.


Penglihatan itu hanya kurang 20 minit sebelum kamu juga mati.


Tahukah kamu bumi yang satu itu sentiasa ada?...ia dekat sahaja, cuma Allah yang menutupi penglihatan kamu.


Umpama Cermin yang lutsinar yang Allah buang Lapisan Belakangnya agar mata kamu tidak terlihatkan ia.


Apabila sampai 1 masa Lapisan ini terbuka , maka kamu akan terlihatkan ia, ada sesuatu yang tergantung di atas kepala kamu yang lebih besar dari diri kamu, tidakkah kamu berasa gerun?


Pada ketika itu, hancurlah makhluk di Awan( Kayangan ) / Bumi kedua itu. dan kemudian datanglah giliran kamu menghadapinya dengan kaku




*nukilan Guruku Kiyai Mohyeedin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN