Isnin, 3 Februari 2020

ARTIKEL HARI INI

1 Soalan di terima.


Adakah tahun 2020 ni tahun apocalypse?


Jawapan tok :

Tahun 2020 ialah langkah ke dua ( tahun ke dua ) jatuhnya peradaban manusia.


Sebenarnya kalendar kita pakai sudah di lewatkan 2 tahun tujuannya ialah :

1. untuk elakkan persiapan muslim


2. untuk rosakkan akidah muslim


3. Untuk melambatkan proses pembangunan sesebuah negara menghadapi peperangan


Kita lihat mereka yg mengubahnya?.. mereka maju...kita lihat mereka yg tak guna pun kalendar tahik ayam ni ( iran ) mereka juga maju, lihat Kuwait..mereka juga maju, Lihat Arab mereka juga maju ( dubai ).


Soalan Kedua


Adakah Hari jumaat sedia ada kini ialah JUMAAT?


Jawapan Tok :

Hari jumaat kita hari ini bukanlah hari jumaat, hari jumaat islam yg sebenar jatuh pada hari rabu di dalam kalendar islam, ada yg kata hari sabtu .


Masalah Solat Jumaat: Masalah solat jumaat tidak menjadi isu, kerana Jumaat itu bermaksud HARI PENGUMPULAN, jadi solat jumaat ialah solat secara berkumpulan dan sebenarnya kalau kerajaan nak ubah ke hari lain pun tidak menjadi masalah.


ISU JUMAAT YANG PALING MENAKUTKAN IALAH :

1. Apabila ada hadis berkata Dukhan akan datang pada hari Jumaat, semua org percaya dan kemudian ia datang pada hari rabu atau sabtu, maka org tidak percaya lagi


2. KIAMAT BESAR yang Allah kata akan turun pada hari jumaat, barat pula kata hari rabu nibiru nak hentam bumi dan dunia akan kiamat ( contoh saja nibiru tu ) ......... org islam tetap percaya hari jumaat, sekali ia turun hari rabu... sebelum ia turun, langit akan terbuka dan memperlihatkan permukaan planet ini, graviti darinya sahaja dah membuatkan dunia huru hara, segala bangunan runtuh sebelum ia mendarat kerana tekanan graviti, ramai kanak kanak dan org tua tua yang tidak tahan kulit mereka berkecai sekelip mata akibat tekanan tinggi.


Apabila ia menghentam bumi berlaku letupan dan terjadilah kepulan asap yang menggulung , gunung ganang hancur menjadi debu, laut awal awal sudah mengering semasa berlaku tekanan graviti planet ini, manusia yang hidup di arah bertentangan yang kena hempap akan bertempiaran melarikan diri kerana tidak tahu apa yang berlaku, mereka lari kucar kacir tanpa arah. Ibu meninggalkan anak anak , suami meninggalkan isterinya kerana utk menyelamatkan diri.


Masing2 dalam hati ada yang menyumpah " kata hari jumaat, aku baru nak beli bunker , aku baru itu dan ini betullah kata barat ia jatuh pada hari rabu / sabtu dll".....MAKA...........


Pada hari itu ramai lah org org tidak kira wali sampai ke org biasa ramai yang masuk ke neraka kerana kekufuran dan kejahilan mereka,


Mereka langsung tidak boleh menerima.. " Biar apa pun harinya , yang penting aku buat persiapan rohani untuk Allah ".


Kerana Nabi Sudah berkata Di dalam Sabdanya:

" Manusia di akhir zaman itu banyak wujudnya dalam bentuk munafik "


Sahabat semua...


50,000 Ulama akan mengikuti dajjal.....


1 Ulama Umpama 1 Perdana Menteri


1 Ulama Bawahnya ada Puluhan Ustaz dan Da'i


1 Ustaz Ada Ribuan Murid


1 Da'i Menyampaikan Fahaman kepada Ribuan Manusia


Percayalah


1. Ad Dukhan Sudah Lengkap


2. Dajjal Sudah Hadir


3. Mahdi Sudah lama muncul dan sedang berperang hari ini


4. Isa Sudah Turun dan sebahagian kawasan sudah menjadi kristian yang mengikuti Islam. Kristian sudah berbaik dengan Islam


6. Angin yang keluar menyapa kulit org islam dan bila terkena menggelepar dan matilah mereka walau mereka ada iman sebesar kuku, sudah berlalu ( bom kimia )


7. Yakjuj Makjuj Sudah Muncul dan sudah mahu di selesaikan Allah SWT. Yakjuj Makjud ialah bangsa perosak yang merosakkan apa pun di atas muka bumi, ada pokok mereka tebang jual, ada binatang mereka bunuh dan makan, ada manusia mereka bunuh @ Rogol... Di Tanah Melayu... zaman melayu kena rogol sudah berlalu, kerana itu muka kita tidak lagi melayu, kita selalu sibuk kata org tu lahir anak haram, kita sendiri tidak tahu asal usul kita yg mungkin nenek moyang kita sembunyikan malu itu. Ada kita yg mukanya Cina, ada kita yg mukanya inggeris, ada kita yang mukanya cina, ada kita yang mukanya siam....ingat... tanah ini pernah di jajah inggeris, siam, komunis, jepun. Sedangkan kita tahu nenek moyang kita dulu kebanyakan amat keras hati jika mahu anaknya berkahwin dengan cina, india, siam sekalipun. Amat marah sampai ada yg sanggup buang anak. Tapi tidak di sangkal ada yang sporting dan tidak kisah untuk mencemarkan keturunan ( nabi berpesan jagalah keturunan kamu itu merangkumi kesemuanya, bukan penyakit sahaja )...... boleh juga kita guna utk keturunan kita, jika kita dapati keturunan kita lemah, kecil, mudah sakit mak kahwinilah dengan keturunan yang sihat , kuat dan tinggi, jika keturunan kita tidak cantik , hidung kemik, kahwinlah keturunan kita dengan orang putih , jika keturunan kita tidak bijak kahwinilah keturunan kita dengan bangsa bijak ( bukan bangsa kuat tipu ). Itulah maksud menjaga keturunan, lihat sultan2 melayu kita... anak makin kontot dan lemah, maka di kahwinkan dengan Orang putih yang lebih tinggi... legasi keturunan.


Kemudian akan berlaku zaman khalifah pemerintahan Islam ke atas dunia arab / separuh darinya.


Pemerintahan ini berlaku selama 21 tahun....


Malangnya .......kita di lambat lambatkan oleh 50,000 ulama dan anak anak buahnya... mereka berceramah dapat duit... mereka tak mahu bercakap yg benar nanti kena GAM dan periuk nasi mereka musnah, Habis ceramah mereka bertanya " Di mana duit upah ceramah saya ?"


Apa yang kita terima kini cumalah agenda untuk MENGKAFIRKAN kita beramai ramai.


Kajilah sahabat, gunakanlah Akal.


Media di Malaysia sudah di katup rapat2, kita tidak tahu berita dunia luar, cuma kita tak seteruk Korea Utara.


Kita masih ingat peperangan itu belum berlaku dan cuma ada bibit2 sahaja, walhal ia sudah mahu habis.


Sahabat.... Apa nabi cakap ialah mengenai tanah tumpah darahnya.. segala galanya. Nabi tidak bercakap untuk tanah melayu pun. Nabi tak bercakap untuk Asia tenggara pun.


Nabi Muhammad SAW itu di turunkan umum untuk umat manusia tapi khusus buat bangsa arab dan islam kerana bangsa Arab ini ialah seburuk buruk dan seteruk teruk bangsa pada ketika itu. Mereka datang dari puak Jahiliah yang membunuh anak, melakukan kemaksiatan setiap hari 24/7.


Kita umat islam melayu cumalah menumpang dan kita tumpanglah dengan sebaik baiknya atas syafaat Rasullullah SAW.


Sebagai Penumpang bila kita lihat penumpang lain ( arab islam ) Di tindas oleh musuh Allah , kita kena membantu mereka, jika tidak sahabat.......... bas yang kita tumpang ini akan huru hara, kelam kabut dan tidak sampai destinasinya ( Syurga ) . Akhirnya walau kita ISLAM sejati, bertaraf waliyullah, tapi kita berdiam diri... tidakkah kita sama sama Eksiden ( Masuk neraka )?


Sharekan Sebanyaknya untuk menyedarkan umat islam. Jangan tangguh. Buat lah apa pun utk membantu.


Kita tidak boleh pergi sana, nanti kena tangkap di KLIA, maka kita buat permohonan kepada kerajaan untuk mengambil anak angkat, keluarga angkat dari negara islam kena tindas untuk kita ambil duduk dengan kita atas tanggungan kita . itu saja lah cara yg kita ada, banyakkan umat islam di negara kita.. sampai masa negara mereka aman , mereka pulanglah... jika PRU perlukan pengundi mereka boleh mengundi juga, tidakkah kerajaan juga untung, tak perlu susah payah bela, rakyat yg bela, time mengundi kerajaan untung.


Jika peluang ini di buka, tok sendiri pun mahu ambil ibu , bapa, adik, kakak, abang angkat, pelihara mereka, beri mereka makan, duit, tempat tidur selesa .


Sekian

3 ulasan:

  1. Terbaik tok.. itu lah saham akhirat. Membela saudara seislam kita..

    BalasPadam
  2. Saya sgt setuju dgn apa yg tok karang ni..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN