Sabtu, 21 September 2019

CINCIN KHODAM PANGLIMA JIN ISLAM






Nama Khodam : Abd Malik Ibn Yusuff
Kelebihan : Perubatan dan peperangan


Alhamdulillah, sebelum tok lanjutkan, tok infgin menawarkan cincin Batu serai Asli, ya seasli batu bukan sintetik cuma ia bukanlah datang dari pokok serai, panggilan umum saja macam tu, batunya tok perolehi di Bogor dan ada tok masukkan gambarnya ( macam berlian ) di Halaman Review lepas bersama cincin cincin terbaik yang tok perolehi. Cuba bertanyakan bonda Maharnya, Mesej di 0127845231 ya....0178259540 masih tok sedang uruskan. 

Di atas ialah cincin yang berkhodamkan Panglima Jin Islam

Kalau dulu tok tak menggalakkan permaharan mengenai khodam jin kerana khuatir pemilik baharu tidak tahu menghargainya, namun alhamdulillah setelah tok menyambung belajar di Bogor lepas ada beberapa rahsia tok pelajari bagaimana nak LOCK khodam agar tidak mengkhianati pemiliknya selepas di buang begitu sahaja. Jadi Alhamdulillah setiap perkara ada ilmu dan jalan keluarnya dan tok dapat mempelajarinya dan dapat di gunakan untuk seluruh anak cucu tok bagi menggunakan khidmat khodam ini. "Manusia luar biasa itu menggunakan medium yang bukan orang biasa gunakan"

Baiklah, kelebihan cincin di atas ini .... ops sebelum tok lupa... tok ingin menerangkan kepada anda apakah sebenarnya pemakaian cincin berkhodam seperti ini. 

Baiklah, apabila di sebut namanya maka khodam yang ada di situ adalah khodam yang Hadir tinggal samada dengan suruhan manusia atau datang dengan sendirinya tanpa di suruh dan jenis ini bukan alami maksudnya bukan tempat asalnya tinggal dan bukan tempat asalnya datang. Jenis Jin seperti ini ada TUJUAN untuk mendampingi dan batu cincin cumalah syarat memiliki, jika khodam ini suka akan pemiliknya samada melalui amal ibadah yang baik atau hati yang suci maka walaupun cincinnya hilang ia tetap akan mengikuti berdampingan dengan pemiliknya. Malah jika sekiranya cincin itu ada namun pemiliknya suka berbuat kerusakan, maksiat dan kezaliman ke atas diri sendiri ( berbuat dosa yang membawa kepada api neraka ke atas tubuhnya ) maka dia akan pergi menjauhkan diri . 

Berbeza dengan khodam alami yang dari dalam tanah atau dari alam gaib yang duduk di batu cincin, ia akan terus menetap walau apa jua tuannya lakukan kecuali jika dia mahu menghilangkan dirinya dari pemilik maka sekali dengan cincin akan hilang walau pun sedang di genggam ( hal ini pernah terjadi kepada salah 1 pelanggan tok di tahun 2013 ) 

Jenis khodam umumnya ( utk semua jenis ) apabila di pakai ia akan membantu, contohnya sebelum ini anda tidak tahu tentang perubatan, namun apabila anda berdampingan ( Sahabat / kawan ) dengan seorang doktor, anda mampu membantu saudara anda yang sakit, ubat apa yang di perlukan.. ya.. maksud tok ialah Nasihat dari doktor ini. 

Sama dengan pemakaian khodam. Apabila di sebutkan mengenai perubatan dan peperangan, ia akan membantu bagaimana nak menyembuhkan pesakit yang terkena tembak, apa perlu di lakukan, manakala sebelum ini sebenarnya anda tak tahu pun apa yang perlu di buat dan tidak pernah mempelajarinya. Ia akan membisikkan di hati dan telinga apa yang perlu di lakukan, samada perubatan gangguan Jin atau masalah fizikal contohnya terkena tembak tadi. 

Di dalam urusan peperangan pula, peperangan bukan sahaja dari segi penglimunan dari musuh, peluru tidak mengena, malah pembisik di manakah kedudukan musuh secara tepat dan juga taktikal di dalam peperangan, contohnya ...ke mana mau melarikan diri atau mengambil kedudukan yang strategi. 

Bagi penggunaan Khodam ini, sama macam anda ada dampingan kawan doktor, jika contohnya isteri anda demam, kawan anda akan nasihatkan ambil paracetamol 1 hari 3x selepas makan... adakah anda akan translate kembali ke AKAL OTAK " eh lojik ke makan 3 biji sehari.. macam sikit je?.... jadi apa guna anda ada teman doktor?.... Jadi sama juga dengan Ada teman Khodam ini. Mudah kata ginilah, kalau nak ikut kepala hotak sendiri, toksah dengar cakap orang, pakai akal sendiri saja .. ok faham tak ?

Haha. baiklah tok teruskan ya



Kod Produk : C18 S16 14919
Bentuk : Cincin Khodam Panglima Jin Islam
MAHAR : RM 299





Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 

Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

12 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN