Selasa, 17 September 2019

PADPARATCHA DAMPINGAN RATU








Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera . Alhamdulillah siap sudah ritual tok untuk fasa 1 bagi pengulangkajian di dalam matapelajaran Mistik Mendalaminya di dalam perguruan Bogor. Masih ada 4 fasa dan fasa 1 ni pun ambil masa dekat 4 hari nak habiskan. 

Kali ini tok ingin memperkenalkan kepada anda Geliga Padparatcha dalam panggilan dunia dan dalam panggilan tok ialah Delima Kayangan , kerana ia tok perolehi di tingkat alam bunian paling tinggi iaitu di kayangan, kayangan ni maksudnya puncak gunung tertinggi di Nusantara.

Sebelum tok meneruskan. di dalam ritual yang baru tamat ini tok memperolehi wang penarikan, tapi bukan banyak pun. dan bukan untuk tok jadi kaya dengannya walau tok jual dengan nilai RM 100,000 masih belum tok bergelar jutawan.,. nak di panggil jutawan ni kalau tok jual Rm 1 juta ke atas baru namanya Jutawan. Kesemua duit bunian ini adalah menyerupa di dalam duit not 1 dan di berikan kepada manusia sebagai medium menambahkan kekayaan, medium penarikan kekayaan , malah kalau anda ada guru boleh tarik duit. ia boleh di tukarkan semula ke alam bunian, ini janji tok, janji guru kenalan anda di sana tok tak campur. Asal guru itu berkemahiran, maka adalah rezekinya. Tok belum iklankan memandangkan tok perlu buat perumah bagi ibu duit kayangan ini supaya mudah anda gantungkan dan simpan di dalam premis anda. 

Baiklah .. baru tok boleh teruskan dengan cincin di atas . 

Cincin ini bersaiz jari tok iaitu saiz 21 dan boleh di ubah saiz kerana ia perak asli, yang anda nampak macam emas tu ialah salutan chromenya sahaja dan salutan ni tahan lama. 

Batunya sahaja jika kita tak kira pada hal mistik, ia bernilai RM 35,000 di dalam pasaran separa dan maksima tok tak dapat bayangkan angkanya di luar negara. Tok ambil harga 35,000 ini dari carian google di dalam carian jualan negara kita pada barang, dan kualiti yang sama. 

Cuma apa yang tok ingin sampaikan kepada anda ialah kita tak jadi nak buka website ekslusif kerana kita nak beri peluang kepada anda berniaga, jadi kita kekalkan dan maharkan pada nilai kita kita sahaja. cuma apa yang tok nak adalah anda menghargai peluang ini . Anda ingin berniaga ya tok juga peniaga, kita ada modal kita masing masing dan kita ada keuntungan kita masing masing, malah pelanggan kita juga berbeza. Usah risau jika blog ini di jumpai sekalipun kerana anda sendiri pun jumpa blog tok ni tahun bila?.....sedangkan blog ini sudah wujud sejak tahun 2012 bukan?.. dan ini ialah bisnes bukan charity. Kerajaan pun berbisnes dengan rakyatnya, Ustaz pun berbisnes kurma , umrah, haji ziarah dengan pengikutnya. 

Bagaimana cara anda berniaga...?.. terpulang, samada anda nak agresif mempromosikan barangan anda atau anda nak letakkan ia iklan secara pasif, maksudnya anda buat iklan di fb page, di laman insta, di forum forum kemudian anda leave, apa yang anda perlu buat ialah melayan PM dan komen. Income anda pasti datang, itu memang sudah pasti.  

Detail mengenai cincin Padparatcha ini ialah ia :

Batu asli

Berair paling indah di dalam Malaysia

Kekerasan 9 Skala MoH

Anda boleh tekan harga jika anda buat 1 cert mengenainya di Makmal Gemstone 

Mempunyai Dampingan Ratu Ranjani
( Jika anda nak memaharkannya tanpa menyebut dampingan ini tidak menjadi masalah pun )


======================

Anda kenal Ratu Ranjani?


Atau Dewi Anjani?

Cincin ini dan beberapa bentuk milikan tok adalah dampingan Ratu Anjani ini dan kekuatannya adalah berlagenda kuat sebagai :

Penunduk manusia

Pemusnah kawasan yang bermaksiat sekiranya anda berkehendak akan di musnahkan mengikut cara yang sesuai di kawasan itu , contohnya di Kawasan Gunung ini Kononnya Ratu ini mengamuk dan berlakunya gempa bumi, sebelum gempa bumi ini seorang Wanita mendapat mimpi bahawa Sang Ratu murka kepada penduduk sekeliling KLIK SINI. Ini ialah Berita yang di rekodkan dan kita sebagai umat islam perlu selalu ingat akan mainan Jin , cuma tok ceritakan mengenai Dewi anjani ini dan perkara yang berkaitan dengannya kepada anda. 

Kenaikan kedudukan di kantor dan jabatan kerajaan dan swasta

Khusus buat penjawat kedudukan tinggi dan berbisnes besar

Kekebalan kepada sang pemakai dengan hempasan yang tinggi contohnya terhempas dari kapal terbang atau helikopter.. anda mungkin akan cakap mustahil. namun anda jangan lupa kes nahas helikopter 1 masa dulu yang melibatkan 1 Dato..Helinya terhempas hancur terbakar, sedangkan beliau tidak bercalar atau luka, bajunya juga tidak terkoyak.

Perlindungan dari gangguan makhluk ghoib dan penunduk kepada banyak kalangan bangsawan ghoib, anda boleh uji dengan membawa pakainya di Gunung Santubong atau Gunung Jerai yang berkerajaan berkecuali. Selalu jika anda ke Jerai... ramai org kata akan ada 1 tapak tangan besar akan halang semua khodam yang ada pada anda untuk ikut serta ke atas. Cuba bawakkan cincin dampingan Sang Ratu ini , jika anda kasyaf anda akan rasa anda bagai raja kerana semuanya tunduk dan menyambut anda, sebenarnya mereka menyambut Sang Ratu 

Kekayaan melimpah ruah dari segenap penjuru , di permudahkan segala urusan atas Izin Yang Agung iaitu Allah SWT dan mudah mendapat dampingan dari kalangan alim ulama alam bunian dan Jin. Ini terserah kepada anda, jika anda tidak pandai olahkan mereka hanya akan datang sekali sahaja. Mereka akan hadir untuk mendampingi dan memberi nasihat, terpulang kepada anda ingin mengikut nasihat mereka atau tidak mengendahkan, jika anda tidak mengendahkan maka mereka hanya akan datang sekali itu sahaja dalam hidup anda. 

Jika hal hal merubat orang , pesakit... itu hal recehan , Anda tahu Bismillah dan selawat Nabi sudah mencukupi bagi ia membantu anda. Tapi tok yakin pemahar item ini bukan juga calang calang org dalam perubatan mistik. 

Apabila anda berdampingan dengan Ratu Atau Dewi atau Peri sekaligus anda akan mendapat Peruntukan Bala Tentera mengikut status mereka, Jika Ratu maka peruntukan adalah tidak terbatas, Jika Dewi peruntukan 1 Dewi ialah 3x setahun , jika anda ada 12 dewi peri puteri ( 3 ayat ni sama saja, beza pada bahasa ) maka anda kalikan 12 Kali 3 , maka jumlah itulah peruntukan untuk anda dalam setahun alam manusia . Ramai org tertanya tanya.. peruntukan ni apa dia?.. ia peruntukan berupa bala tentera dalam jumpah tertentu mengikut status dan di panggil bila di perlukan dalam bidangnya, Bidangnya Ghoib . Maka anda boleh panggilkan jika ada mustahak mengenai ghaib, contohnya rumah anda di serang makhluk ghoib, atau anda mahu keluar dari rumah dan melakukan benteng gaib, atau anda ingin menyelamatkan diri dari pasukan musuh dengan cara anda dan keluarga di ghoibkan sementara , malah boleh juga di medan peperangan peluru yang tegak di simpang siurkan patah balik terkena yang menembaknya. Mungkin akan ada yang bertanya.. Habis kenapa tak hantar perang ke Syria?... jawapannya ialah anda sendiri kena ke sana , ke syria dan anda sendiri kena terlibat dengan perang ini barulah ia akan membantu dengan izin Allah, Ia cuma melibatkan anda dan keselamatan anda. Pejuang kita yang ke Syria juga ada yang memakai, bukan kosong2, tapi percayalah... Askar Yahudi ada lebih lagi benda semacam ini. 

Baiklah Tok Teruskan. 

PANTANGAN.. Tiada pantangan Khusus dan tanpa amalan kecuali amalan di dalam islam, solat , puasa , zakat, berbuat baik sesama muslim dll. Maka Selagi itulah Allah akan Izinkan untuk anda apa pun kelebihannya, itulah KUNCINYA. Jika anda ugama lain, maka buatlah ibadah dalam ugama Anda sebagaimana yang di praktekkan, kerana Allah itu MAHA Adil dan Bijaksana. 

Kerana jika Allah tidak mengizinkan, Ratu Jin Planet Marikh pun takkan dapat membantu anda. kena ingat tu. Tok selalu memesan, jangan anda kata tok tak memesan ya. 


Kod Produk : PADPARATCHA S21
Bentuk : Cincin Pasparatcha Ratu Anjani
MAHAR : RM 10,000

RM 8000
( sama nilai dengan Duit Kayangan Kelak, Mahar Duit Kayangan Ialah 8888 )

Permaharan Nilai cincin ini hanya sampai 30hb sahaja... Tok memang sekarang masih belum mau buka blog eks.. tapi ke depan tok tak tahu apakah keputusan tok. Tok bukan Tuhan untuk menetapkan bahawa itulah ketetetapan yang tetap 

Jika anda lihat di dalam kotak besi cincin tok ia di dalam barisan RM 10,000 dan ia di dalam Koleksi pakaian tok sendiri, Tapi tok ingin lepaskan juga perlahan lahan kerana tok berasa sudah cukup Cincin Khodam Garuda Tok di Jari.. Tapi bukan beertti yang lain ini tak penting, Tok ni hangpa tau la, aku tak pakai apa pun takpa In Sha Allah. 

Pada hari ini tok ingin memberikan MAHAR mampu milik Malah anda mampu Mahar semula pada nilai TERPULANG kepada anda dan rezeki anda


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231



3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN