Rabu, 25 September 2019

KERIS DEWA SILUMAN ANTI KEBAL DAN SIHIR












Keris Dewa Siluman Penarikan Tok siam.. JANGAN TAKUT... anda lupa keris kita juga ada yang berhulu pakcik tua ?.. singa barongan?.. naga ?... jangan anggap apa apa.. itu cuma hulunya sahaja, tapi hulunya mana mana senjata adalah menunjukkan rupa khodam yang mendampingi senjata senjata tersebut. 

Keris Dewa Siluman ini ialah item penarikan Tok siam di Narathiwat.. jangan lupa kerana dia dulu tok masuk ke tempat pertapaan Tok Soh dan mendapat batu Tok Soh , dan dengan bantuannya juga tok dapat batu Bukit Nuri dari Pattani Thailand. 

Keris ini UMUMnya anti KEBAL.. kalau org kebal..tikan dengannya di JAMIN tembus.. tak percaya cuba lah..kalau tak tembus still kebal , tok siam kata aku bagi tanah aku di Kg Bukit siap tukar nama.. sebab tok tanya.. dia jawab la. 

Item ni ada 1 sahaja, takda lebih lebih buat masa sekarang dan tulisan di matanya tu minta maaf tok x kenal.. macam tulisan jin pun ada. tulisan sanskrit lama pun ada. 

Selain itu juga ia menjaga sekampung dari sihir..SEKAMPUNG..bukan 1 rumah.. tapi sekampung.. insyallah dari sihir ilmu hitam atau putih yang bertujuan mencelakakan org lain. dah kalau baca Yassin tujuan nak buat org jadi sasau tu apa dia pulak... ilmu putih,niat hitam, jadinya hitam la. 

Boleh di gunakan di dalam perubatan, Tok siam kata kalau merawat pesakit gangguan paling seronok.. baru keluar keris ini dia dah melolong macam org gila.. senang nak rawat.. kalau pesakit datang nak berubat tapi dia dalam keadaan normal..kita nak rata pun macam tak kena.. jin dah lari awal awal. Insyallah cubalah. 

Mahar?.. Di siam kalau org Mohon dia Jual TB 60,000... duit kita dalam 7-ke 8 ribu lebih kot. Mana ada dia sapu slow slow di sana.. di sana org hebat.. berapa mintak. org siam sanggup bagi ... rasanya org KL pun sanggup..tok dok dengar..nak buat org siap ada pakej...pekej gila RM 2000, pakej mati RM 3000, pakej cerai siap gila suaminya dan terus miskin RM 8000... GILA apa..?... tapi tu lah..org sanggup bayar kerana sudah dorongan nafsu dan syaitan.

Tok teruskan kepada maharnya ya. 


Kod Produk : KANTIBAL 19919
Bentuk : Keris Dewa Siluman
MAHAR : RM 600
{Boleh nego, whatapp bonda JJ 0178259540}


Kalau tak sanggup takpa, tok amik, tapi kalau tok amik..tok x mahar dah, sebab tok berkenan, masa dok coding dan amik gambar..ni ha tangkap sakit kepala belah kiri, punya kuat aura dia. 




Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 

Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN