Selasa, 24 September 2019

PHEROFISH





Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semuanya

Alhamdulillah... nampak atas tu muka penat , hahaha. bukan sebab apa tapi sebab penat dok tgu bila la boleh balik ke Ganu nak amik semua resipi Phero fish dan mafia fish, sedangkan customer dok tanya ramai dah. 

Masalah nak sediakan ialah Bahan Serum dari Jepun sana, Kazen tok sendiri pun muka letih dah la ni sebab nak bawak masuk bahan tu secara banyak ke Malaysia ni banyak ragam dia, maklumlah org kg dok meniaga kecik2 tetiba nak meniaga eksport import ni banyak lagi kena belajar cara cara dan laluan yang betul. Alhamdulillah.

Jadi sebab banyak sangat permintaannya.. dan banyak dah jadi juara memancing asbabkan benda ni, maka kita buat jugak lah dengan bahan bahan yang tok tumpang sikit dari kazen tok tu. 

Tok ni nak buat apa apa kena cukup semua, label bagai, tapi nampak gayanya kena hold la label noh. takda label la , jual terus saja senang, label kena p amik kat ganu juga, buat banyak2 tak guna rugi lah pulak. 

Di atas ialah Pherofish dan ia cuma 20ml, dulu kita buat 30 ml tapi kos pos asing... yang ini mahar sama, tapi dalamnya ada kos pos, jadi maharnya yang betul cumalah RM 20 sajaaa. 

Nih nak habaq bagi, benda ni pun tok boleh la buat banyak sikit kali ni sebab bahan yang ada pun banyak juga, lepaih la dalam 500 botoi , hak atas ni pun tok buat sebab ada 1 murid tok nak sangat sangat, membar dia jadi juara baru baru ni dan katanya beli barang ni dengan tok dulu. Sampai hari ni dok bertahan lagi, haaa. nak habaq mai bagi.. 1 botol ni tahan lama.. setitik ke 3 titik saja pakai., jimattttt baq anggg.. 

Kalau hari ni ada 5 order tok buat 5. kalau ada 10 tok buat 10. ikut order la noh.. sebab serum Japan ni la ni dok share dengan kazen saja. 

Ops sebelum lupa.. produk ni ada 2 jenis, 1 Pherofish, 1 lagi Mafia Fish, cuma SERUM pada mafia Fish ni Kami boh banyak sikit dari biasa, jadi akibatnya mafia fish bila campur dengan tepung ( Umpan dedak ), tepung jadi keraih sikit.. so kalau nak main tepung baik pakai Pherofish saja la nah. 

Ni kalau nak order, order la banyak sikit, boleh buat rekmen kat kawan kawan anda. mana tau boleh buat juai juga di tepi kolam tu, duit tu boleh beli umpan umpama dapat umpan free la.. haaa  lagu tu la bijak dalam hidup. 

Ok lah tok teruskan noh. 



CARA GUNA

Di teteskan ke umpan sampai menitik ke bawah 1 titis ( lumoq terus kat umpan tu, umpam juga jadi segar dan sihat dan cergas

Di teteskan dalam tepung dan di gaul macam biasa

Kalau takda umpan , boh la lomoq kat mata kail kosong bodo bodo saja main letak tak pun letak p la pisang ka apa ka roti ka.. suka hati ampa la janji bahagia. 



Kod Produk : PHEROFISH
Bentuk 20ml Pherofish
MAHAR : RM 30


Kod Produk : MAFIAFISH
Bentuk : 20ml Mafia Fish
MAHAR : RM 50


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 

Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

10 ulasan:

  1. Balasan
    1. yang x boleh di gunakan ialah di darat, air takda ikan, sinki, lubang tandas, market ikan yang dah mati. hahaha.

      Off course boleh tuan. sungai, kolam, laut, kolam ikan bela, kolam liar, pusat kumbahan.

      Tapi pastikan tempat tu tak banyak anak ikan, sebab bila umpan cecah air saja, serum akan menarik semua ikan ke umpan macam magnet, 1st strike pasti anak ikan, so pastikan umpan kental dan gagah.

      Jangan pelik bila umpan cecah air saja, x sampai 10 saat pelampung dah mula bergoyang di cuit anak ikan.

      Padam
  2. sekarang kita dah buat dua dua

    Pherofish

    Mafiafish

    Cuma takda label, kita bezakan dengan bentuk botol sahaja

    BalasPadam
  3. tok...mafia fish ada lagi tak

    BalasPadam
  4. baik tok...grab satu mafiafish

    BalasPadam
  5. Assalam tok..item ni masih ada stok lagi x??

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN