Ahad, 12 November 2017

LAPIS LAZULI




















































































Jujurnya tok rasa ni bukan lapis lazuli... tapi wife dah cosing dengan nama tu.. ni apa tah, lupa dah namanya, kelebihannya tok tau , ia lebih kepada perubatan sebenarnya, kandungan organik di dalamnya tu mempunyai nilai perubatan bagi masalah sihir , tapi bukan masalah sihir tinggi lah, kalau tinggi tu batu lain.

Bagaimana boleh ada kesan organik?

Batu permata terhasil dari?... dalam tanah kan?... dalam tanah ada tak organik?... ya macam macam ada dan batu permata terdiri dari pati organik. 

Bagus ke organik ni?

Allah... tu yang dok sibuk makan makanan organik la, ubatan organik la, sayuran organik la, buah buahan organik la... apa dia organik?... mineral dalam tanah.. kandungan organik ini juga boleh juga terdiri dari sisa reputan tumbuhan lainnya, binatang, proses luluhawa akan membuatkan ia hancur bersama tanah. Dalam tanah ada apa pula?... batu permata.. yes.. ini tok pakai bahasa mudah saja, semua org boleh faham. 

Jadi jika di Yaman org menyatakan batu permata ada kandungan organik di dalamnya untuk pemulihan tubuh badan manusia... adakah kenyataan itu salah?... Salah bagi mereka yang tidak belajar.. itu sahaja

Nak menjadi batu permata.. bagaimana prosesnya?... terus jadi ke?... tak juga.. melalui inner dan outside haba matahari dan kerak bumi, dan tekanan di dalam bumi menghasilkan sebuah proses yang mewujudkan batu permata yang keras...lagi dalam lagi keras..contohnya berlian.. berlian mana ada 40 meter ke atas kot. 

Kalau nak tau, baca buku mengenai Gemstone dan belajar mengenai Gemology , banyak bahan bahan ilmiah kita boleh rujuk. 

Yang jadi salah tu spada siapa?... ya ..org yang tiada ilmu... 

Contohnya.. naik motorsikal kena pakai 2 roda..org tak belajar dia akan kata, salah dan akan kata motorsikal kena ada rodak 4 baru boleh seimbang... sebab dia tak belajar cara imbangkan badan dan tak tahu motorsikal atau basikal boleh di kayuh dengan 2 roda..itu bezanya org berilmu dengan tidak berilmu... org tidak berilmu menganggap, naik basikal / motorsikal perlu ia boleh jalan takda masalah, naik terus jalan... tapi dia tak tahu bahawa nak naik 2 perkara ni kena imbangkan badan, dia takda ilmu imbangkan badan... apa dia ilmu imbangkan badan?.... nampak tak ilmunya?...dalam bentuk apa?.. imbang kok mana tu?.. haaa nak cakap tak tahu sebab lain berat org lain pula cara badan tu nak imbang.. itulah ilmu. 


Kod Produk : LZULI 21117
Bentuk : Anti Sihir
MAHAR : RM 80

BORONG SEMUA
RM 325

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN