Ahad, 5 November 2017

KAIN TUDUNG PELARIS ( ULAR SAWA ALBINO )

Alhamdulillah atas permintaan pelanggan pelanggan yang meminta, mereka menceritakan ada penjual ingin menjual kain yang di ritualkan bersama ular. Namun kerana tidak mengenali penjual berkenaan pelanggan kami berasa seram sejuk untuk membelinya. 

Maka ayah pun berusaha untuk bekorban untuk pelanggan dengan membeli 2 ekor ular sawa dari 2 jenis baka berbeza, 1 ialah baka Ball Phyton dan 1 lagi ialah jenis albino yang dari dalam kategori rare dan jarang breedingnya. 

Kata peniaga ular ini menjaga ular tidak sama dengan menjaga haiwan lain, ini kerana ular bukanlah binatang yang sosial seperti kucing dll. Pemilik perlu mempunyai kesabaran yang tinggi dan sudah tentulah bersedia di patuk jika silap pegang. 

Geli geleman ayah ini ayah ketepikan demi pelanggan ayah insyallah.. Ayah cuba berjinak dengan ular , meskipun albino ayah hari ini dah berjaya mematuk tangan ayah namun selepas di kenakan penjinak ular alhamdulillah.. jinak dia. 

Jadi ayah sediakan 1 kain dahulu untuk di jadikan pakaian pelaris dan sudah tentu untuk pelaris ini kain yang di perlukan bukan ular tedung, tapi ular sawa, ular tedung kainnya untuk penggerun, bukan untuk pelaris, kena ingat tu... ular sawa ni org cina kata bawa ong, sekali dia makan besar dan terus kenyang lama, ular tedung pula berbisa dan sentiasa mencari makanannya. 

Ini ialah kain tudung yang sudah ayah ritualkan dengan ular sawa albino ayah. Kalau perempuan pakailah sebagai tudung, kalau lelaki boleh di jadikan kain di leher sahaja insyallah. 

Beberapa batu permata juga sedang di tapakan dengan ular sawa jenis ball phyton dan insyallah akan di maharkan sebagai pelaris niaga dan diri. 

Ada cara untuk meritualkan, bukan sekadar di campakkan ke dalam kandang ular , sudah tentu ada bacaannya dan tata caranya yang rahsia... Mana lah ayah akan ajarkan itu pun bapak ayah di kampung yang ajarkan.. kalau main campak je.. sapa pun boleh buat kan.. ?





Boleh juga jika anda nak Re-sell semula, kain ini di guntingkan dan di jual, di laminatekan, atau di masukkan ke dalam botol dan di campur bersama minyak sebagai azimat... ini tudung pernah di pakai bonda selama hampir 2 tahun ok.. jadi insyallah powernya tu berganda ganda dengan ritual ular lagi +++


Kod Produk : KAINULARPELARIS
Bentuk : Tudung Bonda
MAHAR : RM 55.25


Bonda kata dia halal kos tudung tu.


KLIK VIDEO DI BAWAH







13 ulasan:

  1. Salam...aduhai saleha..dia nak masuk lubang hidung dan telinga... tertahan-tahan nafas dibuatnya bila tengok video nie...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum

    Terbaik tok..APA rasanya pegang ular..saya ni mcm tok juga..geli dgn ular..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok dulu geli gak..

      Tapi rupanya rasa macam di belai, sebiji macam memegang tangan seornag gadis hehehe

      Padam
  3. Assalamualaikum tok
    Grab satu tok..
    Payment nanti sya cakap kat abg chai
    Terima kasih tok dan bonda

    BalasPadam
  4. Salam tok...
    Saya boleh buat payment pada Bonda ke? Sbb ade 1 je kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , tuan dapat. tuan 1 lagi kena tunggu lah sebab takda kain tudung yang sanggup di masukkan dalam sangkar ular tu haa

      Padam
    2. Ok terbaik tok..
      Rezeki tuan touch kali ni In sha Allah...Terima kasih tok info😘

      Padam
  5. Salam Tok.
    Payment Done.
    Dah hantar Whatsapp pada Bonda.
    Terima kasih Tok.
    (Touch Magnet)

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN