Khamis, 23 November 2017

AKIK YAMAN



















Amat berguna sekali bagi mereka yang nak masuk ke kem Mistik yang akan di jalankan oleh G.Muda tok nanti. Insyallah....

Akik Yaman mempunyai cerita sendiri mengapa tok mengistiharkan ia sebagai item terbaik untuk terawangan dan meraga sukma. Ia mampu menyedut energy alam dalam jumlah yang kecil dan kemudian mengeluarkannya kembali dalam jumlah besar berganda. dan Tenaga ini di gunakan di dalam Membantu ilmu terawangan..xda lah duduk terpaku di 1 tempat saja, apa dia.. tak seronoklah..maka tenaga ini akan membantu untuk kita mampu bergerak di dalam Bunian semasa terawangan alhamdulillah. 

Nak atau x nak buat cincin tu terserah lah. Tapi ia mesti ada di badan semasa melakukan terawangan, Tok doakan kejayaan anda..

Owh di kem mistik nanti tok juga ada bersama mengajarkan secara khilaf... apa dia khilaf..lagu mana mengajar secara khilaf kerana tok dah berikrar.. mai tengok macam mana cara khilaf tu.. dapat ilmu. 


Kod Produk : AYAMAN 24917 - PAL
Bentuk : Akik Yaman
MAHAR : RM 110

BORONG SEMUA
RM 180


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540







4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN