Sabtu, 18 November 2017

MINYAK KEMULIAAN






Stok dalam halaman 10 botol




Ada yang pernah melihat minyak ini... maksud tok melihat dan memilikinya dan tahu faedah minyak ini.. ada 1 hamba Allah pernah di berikan minyak ini oleh 1 guru di Perak dan beliau memakainya dah berapa tahun belum habis, katanya minyak ini mempunyai hikmah yang amat besar dan banyak membantunya di dalam kehidupan seharian dengan izin Allah. Mudah urusan , mudah kerja, di muliakan masyarakat sekeliling dan rezeki juga mudah masuk alhamdulillah.

Maka selepas mendengar cerita beliau tok cuba menjejak minyak ini dan alhamdulillah tok sudah perolehi bagi di maharkan di dalam blog dan menyediakannya untuk anda yang tercinta, insyallah mudah mudahan banyak membantu kehidupan anda di dunia ini . 

Di buat oleh orang islam. oleh ahli hikmah yang berperingkat tinggi dan di puji puji serata nusantara. Insyallah untuk anda di GB special tok sediakan

Di pakaikan di kening kanan dan kiri.. bismillah dan selawat..bagi bukan islam, boleh pakai terus, actually islam ikut syariat membaca bismillah dan selawat sebelum melakukan sesuatu. minyak ini sudah full package..boleh pakai terus.. kalau basuh muka kena pakai semula.

Berbau amat harum dan akan mengingatkan anda ke 1 alam yang pernah anda kunjungi di alam mimpi..minyak ini pantangannya jangan di langkah dan di hina hinakan kerana ia di perbuat dari ayat ayat suci Al-Quran .

Jika 16 botol habis di grab dan di bayar , insyallah stok dapor ada 45 botol sahaja lagi... siapa cepat PD dia dapat.. kita tidak kira GRAB bagi item tidak berkod satu satu. 


Kod Produk : MINYAK MULIA 807
Bentuk : Minyak Kemuliaan
MAHAR SATU SATU : RM 50 Shj siap pos

BORONG SEMUA
RM 400


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540









23 ulasan:

  1. Assalammualaikum tok mat...kalau guna fund transfer online banking blh tak?

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Salam tok muda...payment done...details sent to Bonda JJ...

      Padam
  3. Payment done,
    Saya update dengan bonda jj ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baik tuan. Alhamdulillah..Syukran, Jazakallahu khairan kathira

      Padam
  4. Assalamualaikum tok...masih ada minyak ni tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN