Selasa, 25 April 2023

CINCIN SYARAT PERAWAN DARA PINGITAN

 







saiz 20



Assalamualaikum wbt semua, apa habaq?.. Tok alhamdulillah sihat.. cuma lama tak menulis di blog, ni la baru boleh menulis di blog pun... asyik sibuk dengan kebun pastu dok standby Puan kai Nak beranak. Yang Bonda JJ balik beraya di Terengganu memandangkan Ibu dia dah x berapa sihat dah. 


Sedia maklom pelanggan yang dok ikut status w.app tok di 01133012715 mereka dah tau bahawa alam ghaib la sedang huru hara dengan masalah bencana dan Malapetaka sehinggakan ramai anak anak Jin dan bunian ni di Hantar ke dimensi lain dan ada yang di kahwin kan dengan makhluk antara dimensi antaranya manusia kita lah .



Di legasi Dah mulai keluar dah tapi tengok pakej lah. Kalau pakej murah tu takda la tok ajaq cara kasyaf.. Kalau pakej up sikit ada tok ajarkan cara kasyaf cara paling mudah dan simple. Bagi yang susah nak paham jarak jauh boleh ambik Pakej Kem Alam Ghaib yang tok sediakan dengan sedikit Bayaran tambahan.. oiii kem la ni canggih, peserta di berikan hotel 3 bintang baru untuk menginap haaa. 

Ni nah direct dari Tok di GB pulak, sementara Bonda tak dapat nak handle blog ni , maka tok handle balik sat noh. 

Ini ialah cincin , cincin tu tok sediakan , dan batunya tu adalah syarat Perawan Dara Pingitan Yang bernama Puteri Maya ( nama gelaran ), nanti pemahar yang memaharkan akan dapat namanya dalam w.app na.

Ciri Ciri Puteri Maya

Orangnya Bertubuh mungil 
Putih kulitnya
Berdada Sedang dan manja

Gambar di bawah yg di ambil di google adalah seiras 90% rupanya


Cuma rambutnya Ikal beralun dan bewarna hitam, Matanya Bolat dan bibirnya lebih kecil. Kulitnya sama, hidungnya sama dan bentuk badannya juga adalah sama. 


Bentuk Crownnya adalah seperti di atas na. So boleh bayangkan macam mana rupanya, Pakaiannya bewarna Putih dengan Jahitan Sulaman Merah dan Kuning. 

Puteri Maya adalah Sepupu spare part anak menakan kepada Seorang Pemerintah Kerajaan Jajahan Di bawah Jajahan Kerajaan Kota Runtuh Yang terketak berhampiran Tanyong poh, satun.

Kepada sesiapa yang mahu, Silakan PM Bonda JJ untuk permaharan atau direct Cik diela yang setiap hari setia bertugas di Bawah Seliaan Syarikat GB ya. 

Untuk pertanyaan boleh bertanya kepada tok di 

01133012715

Mas Kahwin bagi Puteri ini ialah 

RM 1000
( Kekal Seumur hidup )


Di halaman sebelah tok akan ceritakan Kenapa sekarang banyak perawan yang di keluarkan 


MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Boost E Wallet


========================


Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya


"Id  Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




MAE





Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com


BOOST E-WALLET
01111113044 



Touch N Go EWallet




Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB





BONDA JJ : 0178259540






CIK DIELA : 0127845231 



3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN