Selasa, 25 April 2023

HAMPIR KESEMUA ALAM GHAIB / ASTRAL TERDEKAT BUMI KINI MELALUI ZAMAN KEGELAPAN

 


Alam Alam yang terdekat dengan Manusia Kini Hampir semuanya di landa Kegelapan, bencana, dan malapetaka berupa unsur Gangguan bencana alam yang bermula dengan GEMPA BUMI kemudian Tsunami dan Banjir yang berlaku sekelip mata.

Antara Petanda akan hadirnya Utusan Terakhir Yang di selamatkan Allah dahulu dari aniaya manusia Yakni Nabi Isa AS dan Juga pejuang Agama Islam Imam Mahdi.

Nabi berpesan Bahawa Kemunculan Imam Mahdi itu akan di hadirkan bersama GEMPA BUMI di merata tempat  





Di alam Jin Yang lebih jauh dari alam Bunian sudah terkena Bencana ini dan ramai Jin Jin yang berhijrah ke alam manusia semasa Ramadhan Lepas dan sebelum Ramadhan , mungkin ada kini menginap di rumah rumah anda, lepas ni banyak lah kes kes manusia kena gangguan dan larislah perawat2 Alternatif, hangpa tak caya, boleh la tengok dengan mata kepala sendiri lepas ni. 

Sementelah Alam Bunian juga la ni dok mula kena dah Bencana Ini, Baru baru ini kerajaan Kayang Sendiri yang di kelolakan Ratu Balqis sudah memindahkan Separuh rakyatnya di Pulau Kota Runtuh ke Kerajaan Kota Kayang yang lebih tinggi kedudukannya. 

"Mereka" sedang mendekat dengan kita wahai saudara sekalian. 

Alam Dewa dewi?... Itu saja alam yang selamat ( yg dalam pengetahuan tok dari 118,000 Alam yang Allah ciptakan ) macam alam Malakat, Alam Gorg , Alam Poni wallahualam, tok tak tahu , apatah Alam di bulan, lagilah tok tak tahu sebab masih sibuk dengan urusan Raya kononnya..konon kita bergembira kita lupa marabahaya itu juga semakijn dekat dah dengan kita. 

2 hari lepas di Grup KKST ada 1 kenalan dari TDRM yang memberi peringatan mengenai GEMPA BUMI bakal berlaku di malaysia pada kekuatan 6 Skala Rectar dan akan berlaku di sabah pada kekuatan 8 Skala Rect, 8 tu dah cukup kuat tau . 











Tawaran PERAWAN sudah di lakukan sebelum video video ini di keluarkan di dalam Youtube dan juga di Tik tok, dan ini mengesahkan dan memperkuatkan Fakta bahawa bencana ini akan melanda kita juga kerana negara kita berada di dalam lingkungan RING OF FIRE

Sebagaimana Perang di Takbai dahulu, Ibu bapa di sana menghantar anak anak dara mereka ke Utara Malaysia untuk di selamatkan , ada Tokwan yang berusia 70 Tahun berkahwin dengan gadis berusia 18 tahun. Ini lah akibat dari bencana. 

Dan hal ini juga berlaku di Alam Ghaib dengan mereka menghantar anak anak mereka ke Antar-dimensional ada yang lepas, ada yang masih beratur dan ada yang sudah melepasi ( jenis kerabat ) 

Kita di sini menawarkan Perawan perawan, sebenarnya banyak lagi yang boleh di tawarkan antaranya ialah Anak anak kecil dan ibu tunggal bersama anak anak mereka. 

Contoh jika negara kita sedang di perangi, di mana kita akan duduk?... Sama juga iaitu di antara sempadan negara, adanya kawasan yang bukan milik sesiapa , di tanah itulah akan di tempatkan penempatan pelarian. Yang mana ada link, kenalan di negara lain, haa boleh la lompat p negara sebelah.

Mereka yang tok import ke sini tetap ghaib di sebabkan masalah dokumentasi, sebagaiman yang tok maklumkan, ada Sebilangan jin yang sudah berpindah ke dalam rumah anda, pokok depan rumah anda bagi di duki mereka, mereka ada alam mereka sendiri di hutan hutan belantara kita dan di lautan kita, namun kerana bencana mereka kini ada hampir dengan kita. 

Mereka yang kasyaf mampu melihat perawan perawan yang di khususkan kepada mereka. 

Jika ada yang bertanya , jika ada Perawan yang berpindah depan rumah saya dan saya nak memiliki adakah boleh, Jawapannya adalah 50/50. Kerana setiap perawan yang kami bekalkan mempunyai seperti syarat/permit yang berupa Tanda seperti permata, dedaunan bersyarat dan lain lain barangan, Jika tidak mereka akan di kecam Oleh khodam khodam anda yang lain sebagai PATI. dan mungkin akan di cederakan atau di aniaya hantar semula ke tempat asalnya yang sudah musnah dan kini sudah di penuhi dengan makhluk Gorg yang berpindah antar-dimensi juga ke alam mereka. Makhluk gorg inilah yang selalu menceroboh  masuk ke alam jin dan melakukan onar , Gorg adalah jenis jenis raksasa Hybrid seperti Beruang berkepala Serigala berkaki harimau dan berekor Rajawali.. Alam Gorg ini lah asalnya Khodam khodam jenis haiwan dan setiap mereka mempunyai Raja juga. Tu kan ada banyak sebelum ni kita keluarkan untuk di jadikan khodam, Khodam serigala, khodam Naga emas, khodam Garuda , khodam buaya, khodam kucing, khodam Ular dsbgnya. itu semua dari Alam Gorg, mereka boleh berbicara bahasa manusia , jin dan bunian serta bahasa lain.

Bala sudah mendekat, apa persiapan anda?.


Jika anda tanya di mana mau lari?... dari gempa ini?.. tok menjawab berikutan kata kata pakar gempa... Perlis dan Kelantan adalah antara Negeri yang selamat dari bencana ini. 









7 ulasan:

  1. Assalamualaikum Tok...setahun ke atau dua tahun lepas sy ada bermimpi tentang gempa bumi nie Tok...serius saya cakap memang tak pernah terlintas dalam kepala pun masa tu yang kita akan berlaku gempa bumi di Malaysia ini...berlaku atau tidak Wallahualam...jika di Pahang titik permulaannya ialah di Bentong... jangan percaya ini hanya sekadar perkongsian...

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt skrg pakar dah mulai berbincang mengenainya, tapi selagi kerajaan belum mengambil langkah langkah seperti mulai mendidik masyarakat utk menghadapi Gempa, maka ia masih jauh lagi dari Malaysia , Wallahualam

      Padam
    2. Ye betul tu Tok...kita berdoa agar Malaysia kita ini sentiasa dilindungi Allah S.W.T...Amin..

      Padam
  2. Salam,tok.nk tnya.gorg tu makhluk campuran haiwan dgn jin ke?atau campuran haiwan dgn bunian tok?yg alam poni tu alam apa

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt. Gorg ni makhluk campuran Jin, buatan jin dan juga org org dahulu yg belajar ilmu pelik pelik contohnya yg bertapa dan di sumpah. Kelembai.. ada di sana

      Padam
  3. Tak sangka ya tok.mcm2 alam n mcm2 makhluk ada..seperti yg dikatakan Syeikh Zainul asri 118,000 alam..pergghh..dahsyat..hebat kuasa Allah swt..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcm mcm makhluk .alam. resam dan adat. Itulah kekuasaan Allah SWT. Tidak terjangkau dek akal. Itulah maksudnya

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN