Isnin, 26 Ogos 2019

TELOR CENDERAWASEH






































Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera 

Sudah 4 hari tok tidak pulang ke rumah dan masih menguruskan urusan beliau yang turut di selang selikan dengan urusan mistik. Ada beberapa item yang tok poskan kepada Bonda ( bonda in da house ).

Antara item yang tok poskan kepada kami di sini ( bonda dan madu bonda ) ialah Telor cenderawaseh ini . Ada lagi akan bonda masukkan mengikut deskripsi yang sudah tok sediakan dalam whatsapp ni. 

Telor cenderawaseh mempunyai energy penarikan sakit sakit di badan yang melibatkan sakit urat dan angin di dalam kefahaman melayu dan suku bangsa lainnya di dalam Malaysia, namun di dalam Islam sakit urat adalah salah satu tanda kemasukan jin di dalam badan iaitu berupa angin. 

Allah SWT menciptakan pelbagai kemudahan dan konsep untuk kegunaan manusia terutama umat Islam dan konsepnya mesti di jaga agar tidak lari dari konsep ketuhanan asal dan mereka reka konsep ke syaitanan pula, ini semua bermula dari niat ( nawaitu ) diri masing masing. Tok pernah berkata Surat Yassin itu Suci, namun bila di baca dalam kaedah tertentu yang tidak juga salah namun ia mampu melakukan pekerjaan yang salah ke atas hamba lain. pekerjaan salah ini datangnya dari manusia yang berakal. Kerana itu lah Allah sering menyebutkan bahawa manusia ini ada di berikan akal untuk berfikir. 

Cara menggunakan telor ini tidak susah.

Duduk Bersandar melunjur badan di dinding, kaki melunjur tegak tangan di letakkan atas riba keduanya. 

Tangan genggam telor membatu ini dan bagi org islam bacalah Bismillah, selawat nabi dan berniat, Bagi org bukan islam boleh terus memegang dan menghayati bagaimana ia bekerja.

Energynya akan mencari masalah di dalam badan anda dan anda akan merasakan sendiri energy halus bergerak di dalam badan ke sana sini , untuk merasakan anda mestilah diam sepenuhnya , tenang dan fokus. 

Kemudian apabila masalah di kesan, kawasan yang ada Sihir, kesakitan ini akan berdenyut denyut dan sedikit sakit , tahankan di situ agar energy ini menyedut sepenuhnya ke telor anda akan merasa kesakitan ini kian berkurangan. In Sha Allah. 

Setelah menggunakannya lebih 41x, anda perlu membuang semua energy tidak elok di dalamnya dengan menyediakan :

1 botol air mawar

3 Jenis bunga tidak kira bilangan

Kain kuning



Masukkan air mawar di dalam bekas ( saiz bekas jem strawbery tu ) , masukkan telor dan masukkan bunga, kemudian balut kain kuning ini tadi dan biarkan selama 41 hari. selepas 41 hari buangkan airnya di dalam tanah dan telornya di ambil dan di basuh semula, energynya akan kembali cerah dan hebat.


Boleh di gunakan untuk diri sendiri, keluarga atau org lain.



Kod Produk : TSEH 19819
Bentuk : Telor Cenderawaseh
MAHAR : RM 250

MAHAR PROMO MERDEKA DAY
RM 180



Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

6 ulasan:

  1. A'kum tok..saya nak tanya berkenaan minyak galak ni juga di panggil minyak pengasih raja kah..Baru2 ni saya ada memakai dan selepas tu member saya beritahu adakah saya memakai minyak pengasih raja.Saya kata ia saya ada memakai..Saya tanya bagaimana dia tahu..Dia kata bininya beritahu yang saya ni ada memakai sejenis minyak pengasih raja..bininya juga beritahu kepadanya yang minyak saya pakai ni bukan calang2 minyak kerana aura pengasihnya kuat..Rupa2nya isterinya ada juga ilmu bomoh/pawang mewarisi orang tuanya..isteri member saya tu berasal dari Medan Indonesia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam wbt. Kalau yg pakai itu duluannya adalah para raja raja.

      Sengaja tok letak nama MINYAK galak utk melihat BAGAIMANA pelanggan mengkajinya

      Padam
    2. Insyaallah tok..dalam pemakaian saya yang sombong jadi sudi,yg tkmau bercakap jadi ramah ngan kita,yang benci jadi rindu dan yg berlagak diva akan menunduk dgn kita..

      Padam
  2. Saya dah whatsapp pada Puan Jamilah utk tebus item 3A.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN