Rabu, 7 Ogos 2019

GELIGA PAKSI BUMI








Sebagaimana yang di maklumkan oleh Panglima Ruku' ini ialah Paksi Bumi. anda pernah dengar Paksi Bumi... maksud tok sebelum anda kenal GBunian ini?.. 

Adanya sejenis ilmu langka bernama ilmu Paksi Bumi, Ilmu ini berasal dari Negeri Perlis dan tok pernah mempelajarinya pada tahun 2000 dari seorang Pelatih silat Cakra Alam , Ya dan ilmu ini ada di dalam Cakra Alam serta beberapa silat lain, Ilmu Paksi bumi kelebihannya ialah mampu mengeluarkan jarum dari Jari dan terus di masukkan ke dalam tubuh musuh / lawan. Ilmu ini bukan tidak ada, tapi peng-klon nama terlepas pandang akan namanya, itu saja, pengklon ni ramai, kalau mereka guna, maka popular nama Paksi Bumi. 

Ada nama herba bernama Pokok Paksi Bumi, dan herba ini juga bernama begini di Perlis , namun nama ini tidak ada di dalam google, mungkin di negeri lain memanggilnya dengan nama lain. 

Ilmu paksi bumi ini ada banyak jalan amalkan dan guna sama seperti ilmu lainnya, dan salah 1 adalah memakai item yang mempunyai aura dan energy ilmu ini. 

Untuk mengamalkan bukan mudah . selalunya kita ni mula saja beriya amal, lepas tu habis la.. kerana nak amalkan ia bukan sebulan dua, apatah sehari dua dah nampak hasilnya. 

Baiklah ... Apa sebenarnya ilmu PAKSI BUMI ini?


Semasa tok belajar dulu , tonggak asas ilmu ni ialah untuk menstabilkan semua ilmu yang ada di dalam tubuh kita, umpama tubuh kita ini ada kotak utk masukkan ilmu ke dalamnya, namun ramai yang tidak stabil, ada yang panas, rezeki menjauh lah, anak isteri lari lah dll.. actually tok dah melalui semua ini dan ilmu Paksi bumi ini ialah untuk menstabilkan semula "kotak" ilmu di dalam badan kita, semua perkara ada Pro and con itu sudah pasti. apabila ilmu ini di miliki kotak ilmu dalam tubuh anda akan terkunci dan hanya akan terbuka apabila berlaku saat kecemasan secara hukum sainsnya ialah apabila medula oblagata anda di bangkitkan dengan sistem kecemasan badan, medula akan menghantar isyarat ke saraf di tulang belakang , dari situ akan bangunlah kudrat kundalini anda secara automatik, Ya semua ilmu terkumpul di dalam Urat Kundalini ini lah.. jadi bahasa kotak tadi tu utk anda faham dengan lebih mudah ya. 

Apabila kundalini bangun dan bersambung ke Medula Oblagata anda akan dapat merasakan kekuatan yang tak terbiasa mengalir di seluruh urat saraf, yang sakit urat pun tak jadi sakit urat, dan pada ketika inilah semua ilmu yang kita ada dan pelajari selama ini akan " di bangunkan". 

Ok anda kena tahu urat kundalini ini berada di pinggang , ia macam ada 1 socket yang boleh terhubung dengan medula oblangata, ia tidak sperti Spinal Cord yang sudah sentiasa terhubung dengan Medula, selama ia tidak di bangkitkan dengan senaman khusus, ia tidak akan " tahu" untuk bangkit, hanya melilit di dalam isi pinggang di sekeliling tulang belakang. 

Apabila sudah biasa dengan senaman kundalini ( melayu pun ada senaman ini yang di panggil gerak rohaniah ) maka dengan mudah urat special ini akan bangkit bila saat di perlukan. 

Sedia maklum bahawa manusia mempunyai adrenalin, adrenalin dan urat ini tidak sama ya, adrenalin di rembeskan oleh tulang belakang dan mampu menghasilkan tenaga tambahan kepada badan di saat kecemasan, hanya tenaga yang tidak sampai 10 detik. jika tenaga ini di gabungkan dengan kundalini yang bersambung dengan medula, ia akan menghasilkan sejenis kekuatan yang tidak terbatas sampailah saat pemilik ilmu menjadi tenang semula. 

Fungsi Paksi Bumi ialah untuk menjaga kestabilan kotak ilmu dan ia hanya akan terbuka saat kecemasan meletus di waktu yang sesuai, bermaksud ia akan menyelaraskan sambungan medula dengan kundalini, pembukaan kotak ilmu dan juga rembesan adrenalin dalam waktu yang sama dan ia mampu mengekalkan kekuatan adrenalin dalam jangka waktu lebih panjang. 

Nah..itu bezanya pendekar yang mampu bersilat selama 2 jam dan pendekar zaman dulu yang mampu bertikam keris selama berbulan bulan tanpa henti. Orang dahulu hebat ya. Lihat juga pemakanan kita dengan pemakanan zaman ini . kita mungkin cuma dapat bertahan untuk 1 hari bagi semua pakej di atas di zaman ini kerana pemakanan kita pelbagai ragam. 


Jika di zaman tok dulu geliga begini di suruh guru menelannya.. di zaman sekarang orang kata nanti berak akan keluar semula.. itu lojikalnya bukan... tapi adrenalin yang di buktikan ahli sains itu di mana pula datangnya ya?. Sebenarnya apabila di telan kelebihan geliga ini akan bersebati dengan tubuh badan manusia , yang di telan ialah fizikal, yang kita mahukan ialah kelebihan yang ghoib, benar?.. jadi bila kita makan adrenalin pula?.. pening kau.. haa

Ringkasnya Geliga ini kegunaannya untuk menstabilkan ilmu lain di dalam badan anda, sesuai bagi mereka yang baran tak terkawal.. nak makan tak makan, itu terpulang, hasilnya sama sahaja, tapi kalau tak makan dan ia hilang, hilang terus. 

Jika anda ada pelajari ilmu apa apa sebelum ini dan sedar ilmu itu sedang memakan diri anda sendiri, ini obatnya


Kod produk : GPKSIMI 4819
Bentuk : G.Paksi Bumi 
MAHAR : RM 450

Promo Iduladha
RM 210



Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN