Jumaat, 30 Ogos 2019

BERITA KHODAM PERINGKAT TINGGI

Assalamualaikum wbt dan salam hormat

Pada malam ini tok tidak dapat memaharkan Khodam yang di tangkap dan di perangkap di dalam botol kerana praktek kami tadi keseluruhannya di minta oleh 1 master dari Medan untuk di maharkan kepada pembelinya dari Kuala Lumpur dan Acheh. Yang di perolehi sebentar tadi adalah sebanyak 27 Jenis Jin dan berupa Khodamullah dan Khodamul Insann , jadi semalam peluang tok , dan hari ini peluang beliau.

Anda jangan berputus harap kerana esok kami akan melakukan lagi kerana dari dulu lagi permintaan Khodam amat meluas terutama di Singapura ( bermulanya permaharan khodam jenis ini ) 

Esok pagi sampai tengahari tok tidak dapat bersama anda sangat ya samada di dalam w/app atau blog kerana esok jadwal kami amat padat sekali . In Sha Allah esok jika ada kelapangan tok akan mendedahkan 1 Grand Master jurusan ilmu hebat yang tersenarai sebagai Grand Master low Profile ( itu pun jika dia mahu bergambar ) dan orangnya masih muda lagi menurut hemat tok dari gambar wajahnya. 

Ilmu ilmu hebat Grand Master di antara indramayu , Cadasngampar dan pamanukan dan Grand Master KHJ ini mampu di ijazahkan bila tok pulang ke Malaysia kerana tok direct dari nya, kalau dari KHJ Sholeh ga bisa kerana beliau juga berguru dengan Grand Master ini. Jadi di harap agar berjaya.

Antara ilmu yang akan di ajarkan esok ialah ilmu yang tok cari selama ini... sebenarnya hampir kepada pencarian walau bukan 100% tapi masih di dalam skop minor searching. 

Doakan kejayaan tok ya. In Sha Allah.

16 ulasan:

  1. Boleh tahu ilmu apa tu tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada laaaaa, nanti esok kalau grand master bagi reveal kita baru revealkan

      Padam
  2. Semoga tok dipermudahkan segala urusan.

    BalasPadam
  3. Ampit 1 Tok drp 27 itu hahahaaa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. bhahahaha, malu lah tok. biarlah, esok aja yah.. tunggu..malam mungkin ada kesempatan untuk tok masukkan, petangnya mungkin tok akan masukkan memo sahaja dapat atau ga

      Padam
  4. Tok akan maharkan cincin khodam seperti sebelum ni tetapi design cincin malaysia?

    BalasPadam
    Balasan
    1. cincin mungkin ada, botol juga ada, tapi mahar botol tetap sama bagi menghormati guru dan teman teman seperjuangan

      Cincin tok boleh buat juga, tapi bukan tahap super tuan, semua cincin di atas ialah buatan Guru KHJ Sholeh dan Grand Master guru kepada beliau

      Padam
  5. Inn shaa Allah Tok Ayah, pasti akan ada kejayaannya. Aamiin

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum tok, amin..ada guna nya untuk anak melayu ilmu tu tok.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN