Selasa, 13 Ogos 2019

GELANG NAGA LAUT STATUS KING








Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semuanya. 

Di atas ialah Gelang Naga Laut Status King yang di perbuat dari :

Akar Bahar Special

Tembaga Asli

Batu Batu asli seperti dilema , geliga kerezekian , akik kuning dan juga permata lainnya. 

Gelang ini di jamin tiada di alam kita dan yang tok maksudkan ialah sama seperti ini, kalau nak kata seirias mungkin ada, tapi sama itu tidak mungkin sama sekali. 

Ia di berikan Kerajaan Laut kepada tok. Agak lama sebenarnya tok nak elak dari berurusan dengan kerajaan Laut ni tuan tuan, dan sepanjang terawangan pun tok ke kerajaan sana baru 2-3 kali sahaja dan berjumpa Nyata dengan Wakil Mereka Puteri Ratna Sari Purna Dewi beberapa kali. 

ITem di atas di berikan  Nyai roro Kidul Sendiri .. actually ada kisah di sebaliknya antara kanjeng dan Tok.. kalau tok nak cerita sat g ada yang akan kata tipu, tapi baik tok ceritakan sahaja, apa anggapan anda itu adalah terpulang. Namun di dalam Malaysia ini ada berbelas orang sebagai saksinya yang tok dah lost contact. 

Di suatu masa pada tahun 2013 Sebuah jemaah dari JB datang berjumpa dengan Tok dan memaklumkan sebuah perkhabaran yang mencengangkan diri Tok sendiri. Mereka membawa perkhabaran dari jauh iaitu dari sebuah tempat yang bernama Pantai Pelabuhan Ratu dan lokasi ini ialah tempatnya Nyai Roro Kidul singgah..Kalau nak jumpa dia tu kena pakai baju warna hijau di sana dan In Sha Allah akan di pertemukan.



Pada ketika itu Sang Ratu sudah kematian suaminya yang ke 8 kalau tidak silap tok dan ingin mencari suami yang ke 9 . Jemaah International iaitu gabungan Malaysia, Indonesia sudah berpakat berjumpa dengan Kanjeng Roro Kidul dan ingin meminta sedikit dana jika ada, Kanjeng memberikan arahan untuk mencari Tok Mat di Semenanjung Malaysia yang pada ketika itu tok memimpin sebuah kerajaan yang mempunyai 72 Jajahan di alam Bunian. Jemaah ini nun dari Indonesia tok tidak tahu di mana lokasi tepat mereka menghantar jemaah Malaysia ini mencari dan tak sesukar mana untuk mencari orang yang bernama gelaran Tok Mat, di Malaysia yang terkenal dan mudah di google cuma 2 orang, Tok mat MB N9 dan Tok Mat GB iaitu diri tok . 

Mereka berjumpa tok dan memberitahu hajat  sang Ratu ini dan meminta pertolongan tok mengahwini Ratu ini bagi mereka mendapatkan USD 60 Juta. Pada ketika mereka berjumpa tok.. kurang suku dari wang ini sudah di lambakkan di hadapan jemaah Indonesia yang standby di sana dan mereka menghantar wang yang baru di berikan Sang Ratu.. Tok meminta masa berfikir ... jika tok menerima, tok kena duduk di alam laut selamanya.. sementara mereka ini kaya raya di dunia nyata, PERTOLONGAN seperti apakah ini?.. Ya...kita juga manusia..tok ni manusia, ada anak anak, ada isteri di alam Nyata ini, Kita juga Punya keperluan... Manusia... kalau dah nampak wang.. tak nampak lagi masalah orang lain.. mereka terus memujuk tok dan akhirnya tok menolak... Lalu mereka melanjutkan ke Brunie Darussalam dan mendapat khabar ada seorang lelaki tua ingin mengahwini Sang Ratu.. beriya benar orang tua ini namun apabila sesampainya di sana ( indonesia ) sang Ratu mengamuk dan mengambil semula semua uang ini.. ahli jemaah ini ada yang memarahi tok kerana menolak lamaran ini... sementara tok masih berfikir ...PERTOLONGAN seperti apakan ini yang mereka anggap sungguh mudah... rasa nak penerajang sekor sekor pun ada ahli jemaah ni. Sanggup mereka.... Allah Hu. 

Makanya bertahun lamanya tok cuba menggelakkan urusan terus dengan Sang Ratu, namun semasa tok ke Indonesia tempohari Sang Ratu Sudah bernikah dengan seorang lelaki dari Lombok dan dia bersenang hati dengan perkahwinan itu. Melalui Bantuan Kiyai Hj Soleh tok dapat juga berurusan sikit sikit dengan kerajaan Laut dan atas nama Kiyai tok memperolehi banyak item darinya, Alhamdulillah. 

Gelang di atas di sediakan kepada mereka yang terpilih memiliki atas kelebihan kelebihan yang terlampau dasyat bagi semua item yang pernah kita maharkan selama ini di dalam hal hal Peperangan dengan izin Allah SWT. 

Tok cuma ada lebihan 2 ini sahaj stok akhir sebelum tok kembali berangkat ke Indonesia kelak.. entah bila.. wallahualam. 

Kelebihannya :

Kebal di dalam peperangan

Penglimunan dari musuh

Penggerun

Daya ketahanan badan dan kekuatan badan

Pemberat pukulan

Musuh melihat pemakai seperti seekor naga ( di geruni dan takut )

Dan banyak lagi


Kod Produk : GNAGALAUT
Bentuk : Gelang Naga Laut
MAHAR : RM 700






Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

6 ulasan:

  1. Boleh ke bayar separuh ..hujung bulan bayar bakinya tok..kalau boleh saya grab satu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Brg mmg ada 1 ni saja tuan. Jika ada rezeki tuan, in sya Allah. Andai tiada sesiapa grab, ia menjadi milik tuan ya.

      Padam
    2. Terima kasih tok ....separuh dah PD ...balance gaji ye tok

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN