Khamis, 4 Julai 2019

PERMAHARAN PERTAMA SILVER DI BLOG








Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Tahniah kepada Tuan mansor kerana menjadi pelanggan pertama memaharkan Maple coin ini di Blog sebanyak 5 Unit. Item anda ini tok sendiri yang pack.

Item tuan akan di hantarkan hari ini juga jika tuan update segera maklumat ke Bonda JJ, permbayaran sudah kami terima di Maybank2u, Terima Kasih.

Mulakan simpanan emas dan perak anda dari GBunian, In Sha Allah menjamin masa depan.. itu sudah PASTI

6 ulasan:

  1. Ya tok mat, maple coin 5 pcs. tk tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih tuan, bagi tok, ini ialah pilihan yang amat bijak, pelaburan + isian mistik. dua kelebihan dalam 1 masa

      Seorang peneliti Berbangsa Inggeris memaklumkan kepada tok bahawa apabila dunia meletuskan gunung berapinya, dan kemudian berlaku banyak bencana, silver akan melonjak ke RM 2000 se gram. ini tuan beli... 1 keping sudah 31.1 Gram.. 5 Keping sudah 155.5 Gram , jika hal ini berlaku maka pada ketika itu nilai silver tuan miliki ialah RM 311,000. Hal ini tidak mustahil... tidak mustahil juga dulunya wang iraq mahal sekarang dah jadi berapa sahaja untuk nilai 10,000 IQD... dulu rakyatnya tak percaya ia boleh jatuh dan mereka berbangga dengan wang diat mereka. kini?.. sudah tidak lagi dan ia jatuh sekelip mata sahaja.

      Kerana itu tuan, kalau ada wang. tok sudah cakap.. kalau ada 2 kilo dah boleh duduk rilek goyang kaki , buat kerja macam biasa dan usah risau masa depan anak anak. sekarang memang belum meluas penggunaannya.. zaman anak anak kita kelak atau tidak lama saja lagi ia akan berlaku ..

      Sama juga dengan Bitcoin, kalau dulu berapa sen untuk 1 bitcoin, dalam masa beberapa tahun saja ia sudah melonjak meninggi. tapi sekarang bitcoin pun dah tak tinggi macam tahun2 lepas, sebab ramai orang beli.. ia tak boleh pula di gunakan dalam industri, silver.. lagi ramai org beli, lagi bagus, stok simpanan silver dalam rezab akan berkurangan hari demi hari bulan demi bulan. maka pada ketika berlaku bencana dan perlu di bangunkan banyak mesin dan peralatan. ketika itu Kerajaan Dunia perlu BARGAIN kepada rakyat untuk membelinya pada nilai tinggi... siapa tak nak jual bila sudah tinggi kan.. tok pun akan jual kesemuanya .

      Penganalisa juga menyatakan harga silver sekarang bukan harga sebenar, harga sebenar jauh lebih tinggi.. ini permasalahan dari rezab dunia sebenarnya. itu sahaja.

      Nabi Muhammad juga menyatakan akan kepentingannya. Jadi kalau kita sedar sebelum terlewat , maka In Sha Allah kita akan terselamat

      Padam
    2. As salam tok mat, terima kasih atas pandangan tok. Saya minat dgn gold maple coin. Bole tok mat bagi info.tk

      Padam
    3. W.salam wbt tuan. ada tuan. sila lihat halamannya pada jam 3.00pm. ia sudah di terbitkan

      Padam
  2. Assalam tok ayah, boleh tahu mahar nya satu unit. Terima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , mharnya 1 unit ialah RM 138.61 belum masuk kos pos

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN