Ahad, 7 Julai 2019

GEMUNGGAL HITAM MATANG







INI BUKAN GAMUNGGAL API 



Permata munggal / Teras kilo di atas mempunyai asbab di getah yang terdapat di dalamnya :

Perubatan penawar racun, bisa

Penawar gangguan jin di dalam tubuh badan manusia

Ada yang menyatakan ia mampu di jadikan benteng diri dari gangguan jin dan sihir 

Nasihat Tok, bagi yang belum ada, baik di adakan sebelum terlewat, mana tahu esok lusa ke hutan, mana tahu esok lusa di racun, ada di jari sebagai permata. boleh juga menyelamatkan diri buat sementara sebelum sampai ke hospital, in sya Allah.



Kod Produk : G.API 3719
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 77


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

5 ulasan:

  1. telah PD tok dan telah maklum pada bonda

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baik terima kasih. utk item yang di grab, dan setelah Pd tuan kena type Pd Done di bawah ulasan ya, bukan apa , jika x nanti pelanggan lain akan terus Pd . sistem ni kita buat bagi memudahkan semua . BAgi tuan juga, jika ada berkenan item yang sudah di grab, tapi tiada ulasan PD selepas 12 jam, tuan boleh terus pd barang tu dan hantar kepada bonda. prosuder kami..jika item sudah di pd tapi tidak di lakukan ulasan, dan barang tu belum di hantar , maka jika ada pelanggan lain PD kerana tiada ulasan dari PD pertama, maka item akan di hantarkan kepada Pembayar ke 2

      Padam
  2. Nama saya, jayachandra fadhlan
    dari Indonesia Saya seorang pereka fesyen dan saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mengenai mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini untuk menipu orang. menipu anda dengan wang susah payah anda, saya memohon pinjaman sekitar Rp900,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya kira-kira terhempas kerana hutang. Ketika saya mencari syarikat pinjaman yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat itu ialah KARINA ROLAND LOAN COMPANY. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan. Rakan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman itu, memperkenalkan saya kepada syarikat yang boleh dipercayai di mana Puan KARINA bekerja sebagai pengurus cawangan, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya, dan setelah itu mereka selesai mengesahkan butiran saya, pinjaman telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia hanyalah satu jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira bahawa ALLAH menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya terselamat membuat perniagaan saya melambung di udara dan Dilikuidasi dan sekarang perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakan demikian. tahu tentang syarikat-syarikat fesyen.Jadi saya menasihati semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk menghubungi Puan KARINA melalui e-mel: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp hanya +1 (312) 8721- 592 Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (jayachandrafadhlan@gmail.com) Terima kasih sekali lagi untuk membaca kesaksian saya, dan semoga ALLAH terus memberkati kita dan memberi kita hidup yang panjang dan makmur.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN