Sabtu, 27 Julai 2019

DIARI PUTERI ANNISA UFFAIRAH

Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera

Alhamdulillah sebelum jumaat tadi tok di datangi Tetamu dari Gunung Jerai dan semasa persidangan di Jalankan Bonda di Bilik Master room  Masuk " Angin" ( Bahasa Ganu ) dengan tiba tiba.

Ini ialah perjanjian kami di sana bersama Puteri Kami Puteri Annisa yang sepatutnya di hantar ke sana pada usianya 4 tahun Kepada Tok Syeikh untuk mengaji Al-Quran dan Ugama Islam di alam sana, Pada hari ini genap lagi 9 bulan tempoh usianya menjangkau 4 tahun. 

Tok sedang bersiap nak ke sana dan akan tiba di Gunung Jerai pada petang ini dan akan bersolat Maghrib di Dataran Pak Syeikh bersama anak isteri. 

In Sha Allah akan di bawa balik Minyak  Agong sempena anak ini akan bermula pengajiannya di sana. Item lain tok belum di beritahu. In Sha Allah

Kejadian hari ini akan Tok Tulis di halaman bagi di jadikan ingatan kepada Anak ini apabila ia besar Kelak



Barang yang tiba ini berjaya di ambil gambar pada snap ke 100x lebih dan ia mempunyai aura bewarna jingga, sila zoom dan lihat di sekelilingnya ada lapisan halus berwarna jingga, demi Allah ini bukanlah gambar edit.Ia datang bercahaya dan mulanya di sangkakan "pocongan" tok juga agak gementar pada mulanya namun setelah di amati baik baik ia adalah bungkusan dan di dalamnya ada kain kain merah, kuning , selendang hijau ( selendang wali ) , batu batu permata yang in Sha Allah Stoknya amat banyak dan pelbagai jenis . Semasa pulang tiba tiba di tengah jalan di berikan sejenis kayu seiras dengan bentuk tanduk kijang, Alhamdulillah.






Kepenatan menunggu dari malam tadi dan akhirnya di berikan di waktu subuh


Alhamdulillah selesai. 

Ada item yang x boleh Di tunjukkan Di sini [khalayak]. 

Tunggu tok sampai rumah dulu



6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN