Ahad, 14 Julai 2019

GELIGA ULAR PURBA KING HYPER RARE































Alhamdulillah ini ialah item king dan Rare pada hari ini., tok sedang fikir, berapakah mahar dan nilai nak letakkan padanya?.. hurm... let me think 1st..

Sebelum tok dapat keputusannya, sambil menulis otak tok 1 lagi akan berfikir akan maharnya okay.. tok ada 3 otak, otak kanan, kiri dan haha medula oblagata, so thats why tok boleh buat terawangan walau sambil menulis, menonton, memandu atau dalam tidur. 

Semalam sepatutnya tok ke Kebun Pelam harum manis tok kerana tok mendapat sebuah mimpi Pokok Buluh special tok ada beberapa barang dan ia sudah ada di sana sejak petang semalam, dan tok bagitau kepada Tuan Gunawan yang tok akan ke sana ambil, namun malang sekali tok tidak sempat pulang ke kampung untuk mengambilnya, seperti kebiasaan sepatutnya tok hanya ada di Alor Setar 1 minggu 1-2 hari sahaja jika tidak ada urusan dengan para bonda. So pada petang semalam sebenarnya tok agak kecapetan kerana sebelumnya tok baru pulang dari Satun , Thailand. dan sebelumya meluangkan masa beberapa hari di Chumphon , pattani dan Yala. Jadual tok sepatutnya ke Narathiwat dan kemudian ke Tak Bai sebelum menaiki feri ke Kota Bahru selanjutnya terus ke Terengganu melihat Ibu Mertua yang tak berapa sihat sekarang, Jadual ini tok batalkan memandangkan pada 18hb ini tok ada jemputan kenduri di Jeli dan seterusnya akan terus ke Terengganu membawa orang tua sekali, so boleh lah bisan jumpa bisan. Jika tak. mereka tak adalah peluang berjumpa . 

Baiklah. Bagi geliga Ular Purba di atas, anda kenal apakah ular Purba?.. ular Purba ni jika anda nak tengok contoh ada seekor di Penang di miliki anak buah kawan tok di sana. Ekor dan kepala tak dapat di bezakan. Jika anda berdepan ular ini ia akan memanggung namun yang memanggung itu ialah ekornya, sementara kepalanya ada di belakang menunggu untuk anda lari dan kemudian dia juga akan lari. Ular ini mempunyai bisa yang sangat tinggi ...owh ya.. kerana tok tidak ada gambarnya, anda boleh lihat variasi adiknya spesis ular orok orok yang mempunyai loceng di ekor. Tapi ular orok orok tidak memanggung ekor melainkan ia angkat sedikit dan bunyikan loceng tanda amaran. 

Geliga di atas bukan di perolehi dari Penang tapi dari Bukit Bintang, Perlis dan ia tok dapat dari seorang pemilik dusun di sana, dia bercerita kepada Tok bersama isterinya bahawa semasa ingin mengambil buah durian ada seekor ular yang pelik memanggung, namun anehnya ular itu tidak ada mulut ( kerana itu adalah ekornya ). Spesisi ini sebenarnya masih wujud tapi jika anda rujuk kepada Perhilitan, ia cuma ada sekitar 75km / 1 ekor sahaja dan Perhilitan ada mengeluarkan amaran sekiranya jumpa harus di bunuh kerana ia amat merbahaya, malah ia membahayakan spesis lain seperti tedung selar dan lain lain. Ciri ciri khas ular ini ialah ia berbalung seperti balung ayam. Ada yang panggilnya ular balung ayam/ular balung. 

Mujurlah pakcik ini ada belajar ilmu ular dengan Lagenda Pak Din Ular Perlis dan ayat ayat ini di bacanya sebelum mengundurkan diri, dia tak sanggup hanya kerana sebutir durian nyawanya menjadi taruhan.

Keesokannya dia ke tempat yang sama dan mendapati ular ini sudah tiada lalu memungut durian ini , tak tersangka di sisi durian ini ada 2 biji Batu di atas . Tok memang sudah tahu dan mampu agak bahawa ia berasal dari nama Buntat, Buntat means ia adalah bermula dari cecair dari badan binatang.... Anda nak dapat banyak buntat , belalah Iguana... ia bermula dengan Kutil, kemudian kutil ini gugur dan mengeras. Lipan pula mengeluarkan bisanya yang banyak ke mulut sebelum ia mengeras menjadi buntat lipan.... tapi please jangan jual kutil badan anda, jijik lah hahaha. Buntat lipan... sebab tu kena letak bawah lidah dan kita akan rasa sengatan sengatan kecil di bawah lidah, sengatan kecil ini akan membuatkan saraf bawah lidah yang terhubung dengan saraf otak merembeskan sesuatu hormon dan merangsangkan deria mata, kerana itu boleh tembus pandang. Ada yang sangka kerana adanya khodam, Ya Mungkin juga , tapi bagi tok kepercayaan khodam kepada geliga lipan cumalah 50/50.

Ini ialah kali kedua di dalam Geligabunian kita memperolehi item ini , ya selama 7 tahun kita beroperasi baru 2KALI kita dapat... Guchmani pun dah banyak kali juga kan?.. hurm

Kelebihannya .....?...... ya dah tentu kelebihan datang dari Izin Allah SWT, untuk mendapatkan IZIN Allah anda haru ada KEY...  dan bila anda takda KEY.. inilah yang membuatkan tok ada musuh ramai, dan mereka memburukkan tok, ya kerana itulah mereka bukan orang orang yang ada KEY...dan sampai ke saat hari ini mereka masih iri kepada tok ialah saatnya mereka masih belum dapat KEY tersebut. 

Key bagi everything ialah:

NIAT

KEYAKINAN

SABAR

Namun sebelum dua di atas ada MASTER KEY, iaitu :

Solat


Setiap benda perlukan Zat.... Pokok perlukan BAJA, tubuh perlukan makanan dan vitamin, Haiwan perlukan vitamin, waima komputer pun perlukan antivirus dan window yang bagus..

Ini kan..... REZEKI... Rezeki bajanya ialah SEDEKAH. 

Tiada Sedekah, ada solat... rezeki kurang

Tiada Solat, Ada Sedekah.... Ya sama..rezeki kurang. 

Solat mendidik jiwa kita menjadi apa?... adakah solat mendidik hati manusia menjadi busuk hati, iri hati... pengganas?... Tidak. 

Solat melembutkan hati dan mendidik hati agar mendapat KEY bagi everything:

NIAT

KEYAKINAN

SABAR


And Then baru lah anda akan menikmati segala kejayaan di dalam hidup ini , anda ada doa, anda ada usaha, anda ada gadget ..moden ada..mistik pun ada.... anda akan dapat... 

Ingat pepatah Maut Tok ni okay:

" Seseorang yang suka BLAME orang lain adalah LAME people "

Dia salah, dia salah, jiran salah, mak salah, boss salah, adik salah, akak salah, motor salah, kawan salah.... but actually tak pernah pun dia melihat apa salah dirinya?. Yes. 

Antara kita dan Allah....apa salah kita... berniaga tak maju, bukan kerana customer lari, tapi sebab kita dengan Allah bagaimana, siapa bagi rezeki, Pelanggan or Allah?.. kalau Allah tutup hati pelanggan kita, siapa mau membeli?.. Jangan salahkan sesiapa.. tapi cari salah diri sendiri, dan kembali kepada Allah, maka Allah akan memberi kamu peluang. Yakin. 

Baik..baik... apa kelebihan item di atas?


Everything except MATI 

Bagaimana nak GUNA...?.. sebenarnya lebih baik tok bagitau atau lebih baik Allah yang ajarkan kepada Anda?... 

Jika anda YAKIN, maka bila anda pegang.. dan ada masalah katakan perempuan kena SAKA... akan datang pada anda idea idea buat macam ni macam tu dll bukan?.... tapi banyak orang selalunya tak Yakin.... mereka anggap mereka kena berguru.. ya benar .. sebenarnya guru bukan utk tjuk kepad anda ...owh perubatan saka kena buat gerak macam ni dan macam ni... bukan... tapi pada guru anda kena belajar ialah :

Bacaan apa?

Doa apa?

Tertibnya , wudhu dulu ke, gerak dulu ke?


Ini sama dengan konsep anda belajar di kolej kemahiran... di ILP contohnya anda di ajarkan menggunakan peralatan standard, tapi di luar, di kedai taukey anda atau di pejabat boss anda, peralatan standard tidak ada, contohnya wire cutter.. semasa belajar di ILP anda belajar menggunakan Wire Cutter bukan.. tapi di luar tak semestinya ada gunakan wire cutter, mungkin gunting, atau mungkin dengan cara menggigitnya... cuma yang anda tahu ialah risiko menggigit wayar yang masih bersuis itu apa, jika anda menggunakan gunting anda perlu berhati hati memotong agar tidak potong habis dan hanya di keliling kulit wayar sahaja. 

Dalam konsep ini ia sama. Anda cuma kena belajar apa yang boleh apa tak boleh... jangan jadi tak belajar, orang bertapa sisi kubur atau makam, kita pulak duduk atas makam terus, itu namanya tak mengaji.. orang lain berdoa tawasul sahaja dekat 1 jam...belum masuk ayat ritual lagi....  lebih kita pula kata direct dengan Allah....30 minit dah siap... bab direct dengan Allah ni kalau tok mudah saja tok tanya, Kalau Nabi Muhammad dulu perantaranya ialah Jibsil AS.. kamu siapa pula nak direct dengan Allah.. wah besar Kabel ya... macam mintak kerja... ada kabel besar direct pengarah... Ini bukan kerja.. ini hal hal ketuhanan. 

Jadi bila ada masalah, pegang dan tenangkan fikiran, kamu yang ada ilmu spiritual akan faham apa yang tok maksudkan sementara yang tak ada tapi mau ada ada memang xkan faham dan takkan capai pun kelebihannya. Jadi kalau tak faham kelebihannya dan tak capai... nasihat tok baik beli emas atau perak. tak capai kelebihannya boleh juga di jual kan?. Ada benefit juga pada diri. 

Baik tok teruskan


Kod produk : GUPURBA 10719
Bentuk : Geliga Ular Purba
MAHAR : RM 1000






Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

12 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok..ular purba yg tok maksudkan nie adakah ular alai tok?
    Azmi

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum wbt.Tok saya nk tanya,adakah G.ular purba di atas dan GUHR 8419 yg bru tok post di blog tadi ada kelebihan Penawar brg musuh,perisai kayangan dan pemusnah musuh??

    Saya tgk GUTS ni merupakan antara item yg menarik di GB dan di halaman lain ada bnyk GUTS yg tlh di GRAB oleh otai2 dari edisi 1-6.Adakah setiapnya mempunyai kelebihan yg berbeza?

    Saya kurang arif berkaitan GUTS ni.Tu yg saya tanya tu.Mohon pencerahannya tok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, tuan campurkan kesemua kelebihan tu , ada di halaman yang tidak ada tok nyatakan kelebihan2nya, dan ada yang ada, tok sengaja tak campurkan kesemua kerana tok nak pengguna alaminya sendiri.

      UTK GUTS kita ada 1 level king dalma simpanan nak mahu di maharkan

      Padam
  3. Saya kalau ikutkan,memang teringin sangat nk maharkan item GUTS King Hyper Rare.Tpi bnyk yg dah PD dan kebetulan pula bajet tak cukup masa tu tok.

    Jujur saya katakan tok sbb kekadang saya hairan juga tok,krn brg GUTS yg legend ni tok boleh jual murah.Moga2 Rezeki tok sentiasa melimpah.

    GPA yg tok beri pada saya free tempohari pun saya rasa betul2 terharu.Jarang jumpa peniaga cam tok ni.Tapi tok ada habaq kat saya hari tu (Asalkan pelanggan gembira,tok akan puas hati).

    Apa2pun kalau ada rezeki GUTS king,Insyallah saya maharkan.Sbb bajet saya dlm RM 450 shj.Terima kasih banyak2 ya tok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. In Sha Allah. tok sebenarnya cukup faham keadaan semasa tuan, keadaan ekonomi negara naik dan turun, naik kita sama sama harungi , turun kita sama sama harungi, susah sama sama senang sama sama tuan. jika pihgak pembeli berasa berat, maka kami di sini pun akan kurangkan nilai maharnya walaupun komitmen kami kat sini amat banyak sekali, namun komitmen ini semuanya utk menjayakan syarikat kami My Gemstone di dalam urusan permaharan dengan berjayanya. jika ekonomi negara naik semula kami juga berasa lega dan kami tahu pelangan juga berasa ringan beban mereka untuk berbelanja rm 450 itu atau rm 2000 sekalipun pelanggan masih tidak berkira kira.

      Tok cuma tak mahu pelanggan2 tok hanya menelan air liur melihat item2 menarik pada harga yang tinggi, walau itulah yang kami perlukan di sini dengan komitmen yang kami ada.

      Jadi seperti itu jga kami mengharapkan pelanggan dapat memahami barangan yang sudah di mahar murah dari nilai sebenar di harapkan tiada pengurangan lagi dan jika di persetujui sekalipun mungkin kerana kami terpaksa pada waktu itu seperti utk membayargaji pekerja, utility bil bil blog dan sebagainya , namun keikhlasan itulah yang kita khuatirkan. kerana itu kita sudah berpesan awal awal , meminta kurang barangan mistik hanya akan membuatkan keberkesanannya juga berkurangan mengikut tahap keikhlasan peniaga.

      Padam
  4. T.kasih krn memahami tok.Tok ikhlas nk maharkan brp GUTS King simpanan tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang dalam simpanan tu ialah rm 600. pm bonda melihat saiznya dulu

      Padam
  5. Tok!GUTS yg simpanan tu kepunyaan tok ke?
    Bonda habaq ada satu lgi simpanan tok yg mahu dibuat cincin.Serba salah pula saya dgr tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. w.salam wbt tuan , sabar ya tuan, bonda lagian urusin anak anak. as sobri minal imannn

      Padam

CARA BERURUSAN