Isnin, 8 Julai 2019

RAJA MANI GAJAH


































Ini ialah RMG atau Raja Mani Gajah dan dulunya kami mampu siapkan beserta cincin dan ia menjadi rebutan, dan kalau nak tau, bermula di sini lah zaman itu meletopkan akan kelebihan mani gajah,haaaaaa... baru tau noh. Alhamdulillah. 

Mani gajah ini mempunyai kekuatan di dalam bab bab :

PENGASEHAN

Dan ia memang benar benar berlaku kepada ramai pemakai kami, tok tidak menafikan ada yang pakai haram 1 pompuan pun x lekat, itu sudah tentu. 

Sebenarnya.. mari tok pecahkan kepada anda agar anda faham bagaimana Item pengasehan berfungsi. 

Anda seorang yang Handsome namun tidak mempunyai perwatakan menarik

Anda seorang yang banyak wang, tapi tiada gaya 

Anda mempunyai perwataklan menarik namun tiada gaya percakapan yang sempurna. 


Maka anda sesuai memiliki Jenis jenis mani Gajah

Tok tidak menyebut di atas jika anda tidak mempunyai rupa... tidak punya wang ... tidak punya gaya.... jika anda tidak ada ke tiga tiga ini terutamanya rupa. Hurm... Rupa + wang sebenarnya adalah kunci utama mendapatkan pasangan. 

Benda Berupa mani gajah ini sebenarnya ia mengeluarkan sejenis aura dan juga sejenis Kemahuan wanita untuk mendekati seseorang lelaki. Walau pun tidak mempunyai rupa.. Ya , masih ada wanita yang sanggup mendekati anda. 

Namun anda kena tahu... semua di atas tidaklah penting sangat... Ni tok cakap jangan gelak... anda pakai Raja Pengaseh macam mana pun, wang anda berkepuk kepuk dalam Poket, Anda pakai kereta mewah macam mana sekalipun , anda handsome gila pun...... tapi..... kalau bau badan dan bau ketiak menyengit.. Minta ampun awal awal... tok tak mampu membantu. 

Anda tahu tidak selain di atas wanita menilai anda di mana?

Pelipat siku anda dan juga leher. Jika pelipat siku ada garisan hitam dan leher anda juga, maka mereka tahu anda bukan seorang pembersih. kesan garisan ini ialah kesan daki.. ya... Daki.. Jika anda tidak menjaga Daki... bagaimana di dalam seluar anda.. tidak mampu pulak tok nak bayangkan.


Apa Mani Gajah ini boleh buat sebenarnya?

Anda ada sedikit rupa , ada Gaya, wang tak penting baginya. dan In Sha Allah ia akan membantu anda mendapatkan wanita idaman anda sekelip mata sahaja..paling penting jaga bau badan dan ketiak okay. 

Mungkin anda ada rupa, ada gaya... tapi perempuan susah nak dekat... ada sebab sebabnya selain dari bau badan dan tok x mau kasi tau apakah sebab itu, biarlah ia Mani Gajah yang bantu anda huraikan. Ia berkaitan aura sebenarnya. Jadi kalau tok nak bercakap mengenai aura... agaknya panjang mana halaman ini ya ?... hurm.. 

Bagaimana tok boleh berkahwin dengan mana mana wanita walau di mana sahaja tok pergi... tok ke Thai, tok menikah, tok pergi indon tok menikah, tok ke Singa tok menikah Simei road, tok ke Melaka tok  menikah, Tok ke Johor tok menikah, Tok Ke Ganu tok menikah, Tok ke kelantan tok menikah....tok balik kampung...tok menikah...Sebenarnya tok bukan orang ada duit ... tapi tok ada Gaya, Tok ada perwatakan menarik, Tok punyai renungan Tajam yang bisa mencairkan hati seorang Gadis... Ya..tidak kira usia.. Rahsianya ialah Di Mata Tok.. kerana itu kalau sekarang tok berbual dengan sesiapa pun, tok tak pandang sangat mata... baik lelaki atau wanita... kalau ikut gay.. berapa banyak gay cuba nak mendekati tok.. malangnya tok memang kenal sangat dengan spesis macam tu walau pun kau berjanggut hehehe. 2 Hari lepas pun ada 1 wanita whatsapp tok nak kenal, tapi nasibnya malang sebab tok bagi nombor admin....hahha... jadi bonda marah lah ke dia.. kan tak pasal pasal.. Tok cakap dengan bonda ... tok bukan lelaki mudah jatuh cinta.. walau seksi macam mana pun... kalau tak suka, tetap tak suka.. tapi kalau tok suka kepada seseorang... asalkan bukan  milik orang.. bukan tunangan atau bini orang....tok akan dapatkan... dan Nama tok memberi Realiti dalam hidup tok.. Nama Tok ialah YASIR, dalam bahasa arab ia bermaksud " Yang Senang "... dan memang tok senang untuk memiliki mana mana wanita..dan bila tok dapat.. tok takkan melepaskan walau apa pun terjadi kecuali Kalau tok yang nak lepaskan. 

So bagaimana mata tok punya rahsia?. Itu anda kena tanya amalan 3 tahun tok dulu tanpa henti... anda kena tanya susuk air, anda kena tanya akan amalan bidadari.. amalan bidadari ini tidak pernah tok ajarkan kepada sesiapa, dan memang tok takkan ajarkan kerana ia ilmu keturunan kami. Ayah tok kini umur 72 tahun.. baru baru ni dia mendapat 3 tackle serentak dari 3 wanita yang berumur 25-36 tahun... tapi sebagai orang yang berusia dan matang, ayah tok hanya tersenyum... sebelum tu.. 2 tahun lepas budak umur 18 tahun nak kan dia, aduh... Tok bagitau ke dia, tok akay saja kalau dia nak poligami.. kalau sudah ada rezeki dan jodoh, nak buat macam mana kan?... 

Bab Jodoh, Rezeki dan Maut... tiada siapa boleh dan mampu pertikaikan, ia umpama melawan kehendak Allah dan Takdir Allah... sebab tu orang orang yang mempersoalkan 3 perkara ni, merungut, marah dll... Allah tidak memberi keberkatan di dalam Hidup Mereka, sedangkan Hidup Kita ini pun adalah atas IzinNya. Kena sedar tu okay. 

Ok tok teruskan sahaja ya



Kod Produk : MGT 3719
Bentuk : Raja Mani Gajah
MAHAR : RM 350
*PM For nego, berapa nego anda tidak boleh di paparkan di sini, ikut rezeki anda lah okay. Jika Pihak kami setuju.. Maka jadilah rezeki. Sekarang kita akan letakkan nilai asal semula.. sebab kita nak berkomunikasi dengan anda, maka jika anda bukan buyer serius, anda pastinya tidak akan menghubungi kami bukan?

Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN