Sabtu, 16 Januari 2016

AKIK LUKISAN







Ada nama dia sebenarenya, tapi maaf lah tok boleh terlupa pulak apa namanya hahahaha, so tok letak sebagai akik lukisan. 

Kelebihannya memang x dapat miss sebab tok menggunakan ilmu scan untuk mengetahui kelebihan kelebihan sesuatu batu permata jika tidak di maklumkan oleh si pemberinya. 

Insyallah kelebihannya sebagai :

Penunduk makhluk

Perisai badan dari sihir ( x seberapa )

Menampung kekuatan tenaga dalaman pemilik ( x seberapa ) 

Untuk menguatkan bagi tujuan yang  x seberapa ini, pemilik mampu menzikirkannya dengan memegang batu ini dan dizikirkan sebanyak 70,000x dalam masa 3 hari selepas solat, jadi dalam 3 hari ada 15x solat... bahagikan 70,000x ini kepada 15... jadi selepas setiap solat dalam 1 waktu 1 hari ialah 4,666 dan di hari terakhir isyanya di lakukan sebanyak 4676x zikir bagi mencukupkan bilangan besar, zikir apa yang sesuai..?... ni soklan basic bagi yang agak tak mengaji tapi nak jadi bomo..... gini... cer tengok buku nama nama Allah dan lihat maksudnya.... dari sana lah dipilih apakah asma' Allah yang sesuai bagi tujuan anda... ok faham kan? 

Ni cara tok isikan barang , kadar 70,000 ni adalah kadar maksima dan x boleh melebihi nya dalam masa sebulan. Kalau lebih apa jadi?... cuba lah kalau nak tau, tapi kalau masuk tampoi jangan cari tok lah... pasai pa baca kalimah masuk tampoi... mcm tak lojik ja?.. memang tak lojik... baca ja pun.. x kan baca ( membaca ) boleh gila kan?.... actually kita membaca kerana nakkan sesuatu bukan kerana kita nak beramal.. tapi jika hati boleh iktikadkan nak sesuatu dan nak juga pahala.. tu yang payah.. yang semua org tak boleh buat..bukan senang nak jaga hati sepanjuang berzikir.. "aku bukan zikir sebab nak apa apa tapi aku nak pahala aku nak beramal dengan ayat ni "....tapi bila mai zikir yang ke berapa ribu kali... hati kita dah mulai was was.. " aku buat ni dapat tak eh ".. hahaha, jangan buat main dengan gangguan setan. 

Dulu tok belajar isikan barang ni amik masa berapa tahun nah..tahun 2006-2009, 3 tahun noh... aah 3 tahun... bersama 3 guru... maksudnya dengan guru ni tak boleh tambah guru lain, sebab cara guru ni tak sama , berbeza, dan kekadang penyampaian pemahaman dia tak lengkap dan membuatkan kita keliru.. sebab itulah kena belajar bab pemahaman sedalamnya.. murid tok ramai yang nak terror dulu tapi pemahaman tak mau endah ...bila anak murid tanya, mula la jawab benda tak lojik... yang kena sapa?.. guru utama yang kena.. adoiii... tapi x semua la.. selalunya jenis ni x lama dengan tok.. drg selalunya terlalu boost nak jadi guru dan nak langkah kepala guru sebab nak jadi master .. akhirnya drg pula di perlakukan begitu sebab pemahaman yang belum cukup.

Jadi pemahaman kena ada dan mesti belajar bab pemahaman dulu, dalam U pun belajar teori dulu, dah paham , hujungnya baru ada praktikal, kalau fail kena repeat paper... so bab ni sama lah dengan bab mistik, cuma bab mistik xde paper dan takde konvokesyen... kita akan terus belajar dan belajar sampailah ke liang lahad

Jadi anda tahu kini bagai mana perit jerih mengisi barang?.. dia ada banyak cara , tapi tetap dalam 1 kunci iaitu kena ada amalan zikir yang banyak.. ada yang boleh isi sekali tembak dan energi zikir habis dan kena baca lagi, dan ada yang boleh tembak banyak kali, maksudnya zikir sebanyak sekian sekian boleh di bahagikan isiannya kepada banyak benda


Kod Produk : ALKSAN 14116
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 80

16 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Maaf tuan gm
      Lambat balas ada kerja sikit. Klau tuan mahu saya boleh lepaskan untk tuan.

      Padam
    5. Baiklah tuan...sy terima sebagai tanda persahabatan kita.

      Padam
    6. Terima kasih tuan Hainol Akbar.

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. A,kum tok
    Saya dh serahkan akid lukisan kpd tuan GM.

    BalasPadam
  5. A,kum tok
    Saya dh serahkan akid lukisan kpd tuan GM.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN