Isnin, 18 Januari 2016

GELIGA AURA ALAM









Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semua. Alhamdulillah untuk hari ini di mulakan dengan Geliga Aura bagi di maharkan dan mudah mudahan dapat membantu mereka yang berada di dalam  kesusahan dan kepayahan yang melibatkan mood, perasaan. 

Apa yang ingin tok maksudkan ialah Geliga aura mampu membersihkan aura seseorang yang mana auranya tidak seimbang, bergetar dengan kuat dan mempengaruhi diri seseorang itu dengan gementar, gemuruh dan berfikiran negatif seperti mudah putus asa, mudah mengalah, sukar mendapatkan idea, pikiran yang kurang tenang. Bermasalah di tempat kerja, di benci tanpa di ketahui apakah puncanya, mudah di dengki dan mudah pula termakan dengki itu. 

Insyallah Permata di atas mempunyai Aura isian Asma ul Husna yakni Nama Nama Allah yang mempunyai 99 dan kelebihan ini diisikan menggunakan asma' yang sesuai bagi kelebihan ini ( Al-Mais, Al-Barik ) 


Kod Produk : GAURAL 14116
Bentuk : Geliga
MAHAR : RM 77.25

25 ulasan:

  1. Tahniah amin... Elok gak tu utk berniaga

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima ksih tuan.lgi pun memang geliga ni sesuai untuk sya .sbb sya setiap hri asyik x tenang je tuan..slalu merunsing le cepat putus asa.ske fikir negatif .apa bisnes sya nk buat semua x menjadi .hri2 sya tertekan dan runsing bila pkir tentang duit..pastu sya cepat berputus asa..kdang rse mcm diri ni mcm x berguna..ap sya buat semua x menjadi tuan dan tok..harap tok dan tuan2 boleh beri kn sya nasihat supaya sya lebih semangat dan lebih yakin..sbb sya kurang keyakinan ..nk buat ap pon x boleh

      Padam
  2. Salam tn. Amin. Bukan kah bagus jika tn. bertanyakan kpd tok....utk "pakaian" atau "senjata" yg benar2 sesuai & ampuh utk keperluan tn? Saya lihat tn. Amin byk jgk membeli geliga yg berkenaan dlm budjet tn. sendiri, saya cadang cari 2 atau 3 yg dlm kelas yg tertinggi & tersendiri utk memenuhi keperluan tn. Tp harganya pun sdh pasti meletop. Situasi tn. Amin sama dgn saya walau tak serupa bhahaha....saya byk membaca blog tok ni & target beberapa item yg luar biasa. Kata tn. Baz....kalau mo kekayaan, carilah geliga emas...kalau cari utk kerezikian, pilihlah bertap. Tp apa pun, semuanya ikut rezeki tn. jgk sama ada blh memilikinya atau tidak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Paling terbaik geliga u.cintamani..ada doa nya juga..ayah pakai geliga u.cintamani yg pertama skali utk item kerezekian dan kekayaan..sejak itu ayah mampu memahar geliga naga chini dan seterusnya geliga emas..semuanya itu dari allah dan barang ni sebagai asbab jer dan pokoknya berdoa dan berusaha bersungguh2..bukannya pakai dan dok rumah goyang kaki..tk jadi ape nyer juga..ingat usaha tangga kejayaan..

      Padam
    2. Ingat doa ibu dimakbulkan allah,apa salahnya sambil kita berdoa dan minta ibu kita berdoa utk kita juga..insyaallah berkat..

      Padam
    3. Btul tu ayah... Tu barang legend utk kerezekian dan pengasehan... Apa pun semua kehendak dr Allah swt

      Padam
  3. Ini cuma pakaian & senjata kita, ikhtiar yg sebenar2 ada pd kita sendiri. Mintalah kpd yg sepatutnya.....yakin & sabar menjalaninya spt nasihat tn. Waliqudus kpd saya. Selamat berjaya tn. Amin.

    BalasPadam
  4. Kalo ikut pendapat saya, geliga ni sesuai utk amin... Tapi kalo utk kerezekian bley la aim geliga emas dan geliga ular cintamani... Utk pengetahuan amin... Apa yg amin niagakan skang da cukup baik da tu... Cuma kena kuat promote tu... Inshaallah berjaya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lepas tu kena rajin lg tu... Hehe

      Padam
    2. Yer tuan nash..rajin tu paling penting dalam apa kerja yg kita buat..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  5. salam tok, stok dapur ade x? tahniah tuan amin, ada audit pulak harini.

    BalasPadam
  6. terima ksih pada tuan2 dan ayah yg beri nasihat..em sebenanya sya ni ada masalah rezeki..dan masalah diri ni..sya tiap2 hari rse hidup sya mcm kosong je..pastu hri2 runsing pkir mne nk cri duit ..em pastu ap yg sya buat semua x menjadi.hri2 merunsing ..hati x tenang..pastu kerap bergaduh dgn bkal tunang sya..tah kenapa skrg sya jdi kuat baran dan ego tggi ..sya slalu cepat mengalah kurang keyakinan ..kdang sya rse diri sya ni mcm langsung x berguna..sya x tau nk ngadu kat spe. sya slalu duk sorang2 sya slalu ckp dlm hati dan slalu niat pada allah mintak pada allah supaya sya dimurahkn rezeki dan di beri kan semangat .dan kurang kn sifat ego dan panas baran..itu je tiap2 hri sya buat..sya hanya niat je dlm hati dan mohon pada allah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. em setiap hari sya hanya pkir mne nk cri duit je.hari2 pkir duit duit duit..sya da cuba nk buat bisnes tpi x menjadi..em sbb sya x pandai nk berbisnes.sya buat ap pun x boleh.sbb sya hanya duk je sorang2 ..sya x boleh buat semua tu sorang2 . :(

      Padam
    2. bab rezeki jangan di pikir, asalkan ada usaha . insyallah.. tok pun dulu ingat senang ke.. 15 tahun susah.. anak sulung makan ubi kayu ja buat nestum, lillah... anak tuan ada makan ubi kayu sebagai nestum?.. ka masih mampu beli nestum lagi?

      Bila kita mengadu, ia umpama kita merungut dan tidak bersyukur dengan keadaan kita kini, insyallah sampai masa, kita akan senang, asalkan kita terus berusaha.. jangan di pikir.. kuncinya, lagi di pikir, lagi berat ia mendatang

      Padam
  7. Banyak kn sabar n tenang tn.. Dugaan hidup 2 lumrah tn, kurangkan baran sbb marah 2 punca tertutup pintu rezki.. Banyak kn zikit kpd Allah.. Mengadu kat die, insyaAllah tn, stiap manusia ad masalah sendiri.. Tp kite pon kne la berusaha utk atasi masalah tu.. Ape pon kne tenang tn, jgn terlalu memikir sbb iblis suka sgt mengusut kan lg pkiran.. Itu yang kite tengok mcam2 kjadian bukan2 yg berlaku.. Sy bukan la org yg arif bab2 cam ni, skurang2 nye dpt la tenangkan tn sikit ye.. Tuan kena ingat, ini ujian kita di dunia, lau kita susah, ad org lg sush drp kita, lau kita kaya, ad org lg kaya drp kita.. Lau ad sy terkasar bahasa, mohon maaf ye tn.. Skadar memberi semangat.. :)

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN