Khamis, 21 Januari 2016

GELIGA MBAH PERAWAN






Alhamdulillah item ini tok memperolehinya di dalam ritual 3 minggu tok tanpa keluar dari kawasan rumah dan di dalam ritual ini ia ibarat ulangkaji agar tok tidak lupa segala amalan yang pernah di pelajari, termasuklah Amalan Mbah Perawan iaitu seorang guru tok yang telah pun ghoib di depan mata suatu ketika dahulu. 

Permata ini di berikan oleh beliau dan di namakan Geliga Mbah Perawan dan semestinya tok mendapat lebih dari 1 bagi membolehkan ia di maharkan di sini dengan izin Allah .

Kelebihannya lebih kepada perubatan dan juga di gunakan di dalam ritual tertentu seperti ritual membersihkan diri dari penyakit di dalam badan, ia tidak total menyembuhkan dengan 1x ritual , namun jika di amalkan ia mampu menyembuhkan penyakit kronik yang berkaitan dengan permasalahan darah, jika organ sudah terjejas, tiada apa mampu di lakukan melalui usaha geliga ini melainkan melalui kaedah lain pula. 

Cara Ritual ialah dengan Meletakkan ia di atas dada dan di bacakan Ayat 1000 dinar 3x, orang ghoib akan hadir bagi mengubati penyakit yang di deritai pemilik atau pesakit mereka. 

Caranya ialah dengan :

Bersolat Sunat 2 rakaat , selepas solat nyalakan 1 batang setanggi atau 1 batang aroma terapi yang mampu di perolehi di kedai kedai aromaterapi , tujuan bauan ini adalah untuk menenangkan pesakit dan meleraikan perasaan gelisah mereka sendiri, setelah itu pesakit atau diri di baringkan dengan item di genggam di atas dada dan berbaring untuk tujuan tidur selama 45 minit sahaja, mesti set time tidak lebih dan tidak kurang, jika anda perawat anda boleh meninggalkan pesakit ini di dalam bilik rawatan dan merawaat pesakit lain pula dalam waktu 45 minit terluang , Proses rawatan ini di jalankan 3 hari berturut turut sebanyak 3x di waktu yang sama iaitu selepas isya'.

Selepas 45 minit pesakit mestilah di bangunkan dan terus batu ini di rendamkan dan di beri minum kepada pesakit, air selebihnya di dalam cawan mestilah di sapukan ke muka, tengkuk dan dada . Jika pesakit perempuan, minta waris atau suaminya yang melakukan dengan sempurna.

Pesakit mungkin akan bangun dalam keadaan keletihan amat dan jika penyakitnya kronik, ia akan bangun dengan keadaan yang lebih meletihkan, ini ialah tanda proses itu berjalan lancar dan pesakit akan sembuh , kesannya mampu di perolehi dan kelihatan dalam masa yang pantas sahaja, insyallah. Mudah mudahan Guide ini membantu


Kod Produk : GMBAH PERAWAN 19116
Bentuk : Permata menjadi geliga
MAHAR : RM 466.25

Syarat Mahar : Sireh 3 helai Mestilah Di tanam Di depan rumah, premis atau kawasan yang ingin di jalankan setelah barang sampai di tangan anda

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN