Rabu, 27 Januari 2016

GELIGA MELOR




















Amacam, lawa?

Ini produk anak jati tempatan dan juga dari tanah peribumi tempatan... ini barang nyata dari tanah kita , penarikan yang nyata dari tanah sendiri dan ada rawnya dengan kami. penjejakan demi penjejakan, jumpa sumbernya sendiri , korek sendiri , canai sendiri dan jual sendiri. 

Ia adalah hasil Betong, bagi support la sama kepada peniaga bumiputera menjual barang Made in Malaysia, asik layan barang eropah je ye dak. 

Landing Time,., habis dah la... tok pun x order lagi dah tak dan nak order , yang tu hari sajalah yang mampu kita sediakan, selain tu ada 2 biji hexagram yang tok silap order, org buat pre-order dari tok tok terbeli dan hantar mai ke rumah tok, tak direct pembeli tu, so kena buat 2x... jadi hexagram ada lah 2 biji dengan tok, apa jenis kena tanya baz, barang dah pass ke dia. 

Ia di gunakan di dalam Ikhtiar kerezekian dan penarik kekayaan dunia dari 6 penjuru arah, alhamdulillah juga ia di lengkapi dengan khasiat perubatan panas panas isim ilmu bagi yang mengalami GILA LUNATIK ( Gila ikut bulan penuh ) 

Menundukkan musuh dan membungkam Binatang

Kod Produk : GMELOR 21116
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 90



3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN