Khamis, 9 Februari 2012

PENGGREDAN PERMATA GELIGA

Assaalamualaikum wbt


Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi. Berkat pertolongan sesetengah pihak saya dapat memiliki berpuluh koleksi permata geliga yang RARE item ( Sukar Dijumpai ) di pasaran semasa dan juga harga yang RARE untuk sahabat sahabat semua memilikinya.


Muka ini diwujudkan bagi memaklumkan bahawa penggredan yang saya lakukan pada setiap permata geliga tiada kena mengena dengan aura dan khasiatnya yang tersendiri, Gred yang diberikan ialah berdasarkan kepada 2 sahaja :


a) Kecantikan dan keindahan fizikal
b) Jenis yang berlainan


Contoh GPS 1-4 Bermaksud, GPS jenis Gred 1 ( A ) Cuma ada 4 Sahaja. Begitu juga dengan permata geliga lainnya.


Sebagai Pemilik koleksi permata geliga Tarik/sedut ini saya tidak dibenarkan oleh perguruan:


a) menggunakannya secara peribadi


b) Menguji


c) Mengaktifkan Keindahannya


d) Menyeleweng Tentang Khasiat


Namun saya boleh memberikan saudara semua tentang panduan atau cara cara mengaktifkannya mengikut keilmuan perguruan kami. 


Ada Sahabat sahabat yang maharkan dari saya bermimpi didatangi makhluk , diberikan tongkat, diberikan cahaya, diberikan periuk nasik pun ada.... Macam macam... ada juga yang diselisihkan dari kemalangan jalanraya secara tidak logik..wallah hualam, semuanya di atas kekuasaan Allah jua.. Permata geliga ini hanyalah sebagai Asbab/Sebab sahaja untuk kita jadikan sandaran sementara kita bukanlah wali atau sufi yang doanya sekali doa terus makbol... betul kan?...


Sekarang saya sedang melakukan promosi besar besaran bagi menghabiskan stok, jika harga promosi masih belum memuaskan hati sahabat sahabat, silalah sms saya, jika masih boleh di- nego...insyaallah, rezeki sahabat semua tetap ada.. 


Kenapa saya ingin menghabiskan stok dan buat promosi yang tak pernah blog lain buat, alasan saya:


a) Permata kami asli


b) Stok lama perlu dihabiskan bagi saya mendapatkan stok baru dari perguruan, anda memainkan peranan utama jika ingin melihat lebih banyak lagi permata geliga yang anda tak pernah jumpa seumur hidup dipamerkan di sini dan di maharkan dengan nilai tidak munasabah


c) Selepas ini, semua barang akan di samakan harga mengikut saiz sahaja, tidak mengikut jenis , kualiti dan keindahan fizikal permata dan harga yang bakal diberikan juga ialah harga yang paling di luar akal semua blog blog dalam Malaysia atau dalam Dunia.... Saya nak anda gembira dan dapat membuat koleksi permata geliga dengan kadar termurah dan mampu MILIK.


d) Sekarang sudah ada stok batu yg saya sendiri pun tak pernah nampak, tapi disebabkan longgokan stok di sini yang banyak, membuatkan saya terpaksa HOLD dulu stok tersebut dari memasuki Blodg saya ini.


Macam mana saudara saudara sekalian?....


Jika anda berniaga, maklumkan kepada saya, jangan takut...saya bukan macam orang lain..malah saya lebih gembira berurusan dengan peniaga geliga terutama yang punya semangat memajukan diri melalui perniagaan ini. Saya akan bagi harga yang lebih di luar AKAL.... memang dasyat.... 


Perniagaan ini cuma part time saya... saya boleh jana pendapatan melalui sistem ini sehari RM 200-1000... kenapa tidak anda.....


Sembunyikan blog saya...demi menjaga privasi perniagaan anda...tak apa..... 


Di mana untung saya?....... saya dapat sahabat sahabat sekalian,, anda aset saya paling penting....sahabat dunia akhirat......

4 ulasan:

  1. Salam..............saya bersetuju seperti yang diperkatakan oleh tok mat....selaku penguna dan pembeli,saya tak nampak unsur-unsur yang boleh mengelirukan pembeli seperti penipuan dan keraguan.Ini kerana tok mat dan perguruaanya sentiasa cube memberi yang terbaik melalui perkongsian secara mistik dan ilmiah...malah turut memberi harga yang tak munasabah....secara jujur saya amat berterima kasih kepada tok mat dan perguruaanya kerana sudi memberi ruang kepada saya untuk mengexplore alam mistik ini, sungguhpun saya tiada kebolehan dalam bidang ini....saya yakin kita memiliki brg ini bukan kerana auranya... tetapi kerana kagum dan teruja ingin mengenali tuhan yang esa selaku pencipta makhluk alam semesta

    Mohon maaf atas kekurangan dan salah tutur kata.

    BalasPadam
  2. saya sokong tokmat...kih3...bukan bodek ar...huhu

    BalasPadam
  3. Ya..dan sekarang sudah ramai cust sini menjadikannya sebagai part time mereka, dan tok pula menjadikan perniagaan ini sebagai perniagaan sepenuh masa tok.... macam macam dah perniagaan buat... yang ini..memang alhamdulillah

    BalasPadam
  4. Tok mmg terbaik.. Sporting plak tu..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN