Khamis, 2 Februari 2012

GELIGA IBU MUTIARA

GELIGA IBU MUTIARA 



KELEBIHANNYA:

Ianya Geliga alami lagi asli, bukan sintetik, batu masak dan juga TIADA KAITAN DENGAN KHADAM ATAU JIN, Batu tarik ni... kelebihannya cuma kami tak beli dari kedai sahaja hehehe.

- Penganyir ( Untuk kaki pancing )
- Walit--- MAsukkan ke dalam bank walit anda, insyaallah beribu ekor walit datang berkumpul
- Rezeki Kuat ( tak mudah putus )
- Wajib beli sepasang sebab insyaallah ianya pandai beranak menjadi banyak, datang pun berpasang

Tapi... saya lebih berat ke arah kaki pancing sebab dah banyak pelanggan kaki pancing yang memberikan respon positif. Insyaallah... Anugerah Allah tetap yang ter HEBAT.




Kod Produk :G.Ibu Mutiara
Bentuk : Permata Cincin
MAHAR : RM 40 ( Termasuk Pos )


SOLD OUT 


* Terima kaseh kepada saudara Baydarm, Kempas.JB 

* Terima kaseh kepada Tuan Eiffeis Penang
* Terima kaseh kepada Tuan Basir , Terengganu

4 ulasan:

  1. salam..

    Bismillah.. bersyukur pada allah atas kurniaan nikmatnya..

    semasa en mat mengeluarkan koleksinya iaitu berpuluh2 jenis geliga dan batuan..

    dalam masa membelek berpuluh2 jenis geliga dan batuan , bila masa sy memegang geliga ini.. automatik badan meremang.. saya pelik sebab bgr2 lain yg saya pegang tidak pula rasa apa2 , saya trus bertanya , apakah ini geliga yang saya ingin mahar ??

    bila en mat mengiyakan pertanyaan saya , saya hanya mampu berkata dalam hati..
    " aik mcm dia nk kenalkn diri dia pd aku jer "

    pada pendapat saya , pada tahap rendah seperti saya , dapat merasakan aura geliga yg maharnya sebegini murah memang benar2 berbaloi..

    sy juga pernah mahar bgr2 yg lain tetapi tidak pernah terasa bergini kuat auranya..

    syukur pada allah pada rahmat dan nikmatnya...

    ucapan terima kasih kepada en mat kerana menawarkan barang dengan mahar sebegini murah...

    BalasPadam
  2. Salam............menanti juga stok ini....tokde lagi yea tok mat....jgn lupe kawe kalau doh ada yea..minat...benar kawe...

    BalasPadam
  3. ade lg ke ibu mutiara ni tok mat?

    BalasPadam
  4. i want thissssssssss item too...

    item tokmat semuanya murah tapi ORIGINAL!!!

    reserved(kalau ada stok baru dengan harga yang sama)

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN